Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor paco » do jul 05, 2007 17:00

niek schreef:Ik was van plan om alleen zaterdag te gaan maar zie nu dat Kp etten-leur op zondag ergens tussen rijsbergen en etten-leur verreden wordt. Dit is maar een paar 100 meter van mijn huis. Weten jullie of de proef daar ook daadwerkelijk verreden wordt want de route van die proef staat niet in de krant.

Je kan ook naar kp Rijsbergen of klein zundert, etten leur ligt bij zandspui, klein zundert bij tiggelt, raamsberg, en rijsbergen bij Oekel
paco

Het valt wel mee

Berichtdoor soebke » do jul 05, 2007 17:55

Heel de week las ik al negatieve verhalen, over de kaart van de Kp's.

Ik ben net gaan kijken en het is echt te triest voor woorden. Eerst zeuren over een hoofdsponsor, dan moet je dik betalen voor de entree en kaart.

Dit is de omgekeerde wereld. Ik ga al sinds 1991 naar de (nacht van Achtmaal). maar dit is gewoon openlijk rallylfans pesten. De afgelopen jaren is er elk jaar wel een puntje van kritiek bij gekomen.
Kort samengevat:
Duur voor wat je te zien krijgt.
Op veel mooie punten kun je niet komen
Kaart onleesbaar.
(weer geheime proeven) ik ken de reden.

Voor wie wordt er nu een rally georganiseerd. Volgens mij zijn ze de doelstelling uit het oog verloren.

En het is zo'n mooie rally, maar het plezier gaat er nu toch wel af.

Ik denk dat ik
soebke

Berichtdoor rallyfan_17 » do jul 05, 2007 18:21

ik snap je punt niet???
rallyfan_17

Berichtdoor Collin » do jul 05, 2007 18:30

erikjan schreef:
mantaboy schreef:
erikjan schreef:als ik naar een dorpsfeest wil, dan hoef ik geen 250 kilometer (enkele reis) op pad te gaan,

hier om de hoek kunnen we 4 dagen genieten van de Wierdense Zomerfeesten :wink:

gratis toegang, met elke avond landelijk bekende artiesten :D

oops, ik ga weer off-topic...

on-topic: jammer dat de primeur van de Clio R3 niet door kan gaan dit weekend :cry:

Dat is inderdaad jammer!
Welke artiesten komen er?

woensdagavond Niek & Simon (vrienden v. Jan Smit)
donderdagavond Jannes
vrijdagavond Thomas Berge
zaterdagavond Dennie Christian

en daaromheen natuurlijk actuele top40-bands

(vorig jaar stond er 10.000 man op het marktplein naar Jan Smit te kijken)

Niet zo gek dat het gratis is...dan toch liever een kaart die niet te lezen is, dan een hoop gejengel wat niet aan te horen is.
Collin

Berichtdoor soebke » do jul 05, 2007 18:30

Als je iets organiseerd en je wilt er geld voor vragen, dan kun je het op 2 manieren aanpakken professioneel of onprofessioneel. De keuze die organisatoren hier maken lijkt me duidelijk.
soebke

Berichtdoor Holkers » do jul 05, 2007 18:49

soebke schreef:Als je iets organiseerd en je wilt er geld voor vragen, dan kun je het op 2 manieren aanpakken professioneel of onprofessioneel. De keuze die organisatoren hier maken lijkt me duidelijk.

Goed, punt gemaakt, je hebt nu een mening. Wil niet zeggen dat je dat 3 keer per uur hoeft neer te plempen. Kaart is goed genoeg als je ook maar enige vorm van kaartlees vaardigheden hebt. Kan er een grapje ingooien dat je een vrouw bent.... maar dat zal de pret niet verhogen denk ik.

Het is net zoals met rekenmachines. Op het moment dat iemand zo'n ding gaat gebruiken kunnen ze niets meer uit het hoofd. Een TomTom zorgt ervoor dat mensen ineens geen kaart meer kunnen lezen.

Maar als je nu nog thuis zit:

http://maps.google.nl
tik in Etten-Leur en kijk naar de kaart op je schoot waar de proeven liggen. Schrijf de straatnamen erbij en je hebt de beker
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor soebke » do jul 05, 2007 18:52

Ik ken bijna elke proef uit mijn hoofd. Er zijn nog meer rallyfans die ook willen genieten. Het gaat hier niet om mij, maar om de sport.
soebke

Berichtdoor Holkers » do jul 05, 2007 18:57

soebke schreef:Ik ken bijna elke proef uit mijn hoofd. Er zijn nog meer rallyfans die ook willen genieten. Het gaat hier niet om mij, maar om de sport.

Maar denk je niet dat met die negatieve inbreng het de sport net zoveel 'schade' aandoet dan dat de 'slechte' kaarten doen? Als ik een n00b was en dit allemaal zo lees zou ik zaterdag op de bank met een biertje naar tennis gaan kijken...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor jorina » do jul 05, 2007 19:22

Holkers schreef:
soebke schreef:Als je iets organiseerd en je wilt er geld voor vragen, dan kun je het op 2 manieren aanpakken professioneel of onprofessioneel. De keuze die organisatoren hier maken lijkt me duidelijk.

Goed, punt gemaakt, je hebt nu een mening. Wil niet zeggen dat je dat 3 keer per uur hoeft neer te plempen. Kaart is goed genoeg als je ook maar enige vorm van kaartlees vaardigheden hebt. Kan er een grapje ingooien dat je een vrouw bent.... maar dat zal de pret niet verhogen denk ik.

Het is net zoals met rekenmachines. Op het moment dat iemand zo'n ding gaat gebruiken kunnen ze niets meer uit het hoofd. Een TomTom zorgt ervoor dat mensen ineens geen kaart meer kunnen lezen.

Maar als je nu nog thuis zit:

http://maps.google.nl
tik in Etten-Leur en kijk naar de kaart op je schoot waar de proeven liggen. Schrijf de straatnamen erbij en je hebt de beker

Goed gezegd Maarten,enne....ik stel ook nog wel een beker beschikbaar
jorina

Berichtdoor tpostma » do jul 05, 2007 19:28

Heb vanavond ook de rallykrant gehaald en inderdaad.. de kaart is niet super duidelijk. Maar in combinatie met maps.google.nl of de functie “Toon routekaart” van TomTom is het toch prima te doen. Zo slecht vind ik het allemaal niet.

En wat de prijs van de kaartjes betreft: als je een dagje naar het circuit toe gaat ben je minstens zoveel kwijt.

Heb erg veel zin in zaterdag en zondag, hopelijk wil het weer een beetje meewerken.
tpostma

Berichtdoor 2rallyman1 » do jul 05, 2007 19:45

wat een gezeur over die kaarte elke keer!! neem dan gewoon de kaart van vorig jaar mee!!!!!!!
2rallyman1

Berichtdoor Campos » do jul 05, 2007 20:16

2rallyman1 schreef:wat een gezeur over die kaarte elke keer!! neem dan gewoon de kaart van vorig jaar mee!!!!!!!

:D
Als er elke keer gezeurd wordt over een kaart, zou de kaart van vorig jaar dan zoveel beter zijn? :roll: :wink:
Campos

Berichtdoor mmrizio » do jul 05, 2007 20:17

SAS Officialteam schreef:Voor komende zaterdag op de proef steenbergen ( kp 1 en 5 ) zijn we nog op zoek naar 15 officials , of mensen die graag eens de sport van dichtbij mee willen maken maar geen verplichtingen aan willen gaan !

Mochtten we dit aantal van 15 gaan halen hebben we voor die mensen een leuke verrassing in het verschiet.

Aanmeldingen kunnen via mijn email of via pb tje

Da's nou handig: Je spaart 23 Euro en doet nog wat goeds voor de sport ook!

Maurice
mmrizio

Berichtdoor briljant » do jul 05, 2007 20:18

Campos schreef:
2rallyman1 schreef:wat een gezeur over die kaarte elke keer!! neem dan gewoon de kaart van vorig jaar mee!!!!!!!

Als er elke keer gezeurd wordt over een kaart, zou de kaart van vorig jaar dan zoveel beter zijn? :roll: :wink:
Lees het topic van de bhv 2006 maar door en je weet het :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Collin » do jul 05, 2007 20:20

briljant schreef:
Campos schreef:

Lees het topic van de bhv 2006 maar door en je weet het :wink:

Niks mis mee hoor...was allemaal makkelijk te vinden
Collin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden