Eifel Rally 13 en 14 juli 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jaccoooo » wo jul 04, 2007 20:17

ExTaxi schreef:
Mr.T schreef:
ExTaxi schreef:vrijdag / zaterdag Eifel
zondag Ring!

@Dick, moeten we elkaar toch maar een keer aanspreken, we gaan namelijk het zelfde plan uitvoeren :lol:

sorry, lees nu dit bericht pas, even poosje geen tijd gehad voor rallysport.nl Ik ben er niet met mijn bloedmooie Fiat maar met een blauwe Vectra V6 CDTi. Waar kan ik jou in herkennen?

ik dacht dat jij niet zo gecharmeerd was van een blauwe vectra cdti :wink: http://forum.rallysport.nl/viewtopic.ph ... &start=255
Jaccoooo

Berichtdoor Mr.T » wo jul 04, 2007 20:25

ExTaxi schreef:
Mr.T schreef:
zondag Ring!

@Dick, moeten we elkaar toch maar een keer aanspreken, we gaan namelijk het zelfde plan uitvoeren :lol:

sorry, lees nu dit bericht pas, even poosje geen tijd gehad voor rallysport.nl Ik ben er niet met mijn bloedmooie Fiat maar met een blauwe Vectra V6 CDTi. Waar kan ik jou in herkennen?

@Dick je hebt PB.
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor Niels2 » wo jul 04, 2007 20:28

JoostS schreef:Er komt toch gewoon een pop-up in beeld als je dat hebt, beetje onzin om allemaal te posten dat je een pb verstuurt.

:wink:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Eifel Rally 13 en 14 juli 2007

Berichtdoor John_V » wo jul 04, 2007 21:16

mark brinks schreef:wat maakt dat nou uit waar die mee start. in duitsland komen die beide subaru's toch niet mee

Mag hopen dat onze rijders Gassner kunnen bijhouden :wink:
John_V

Berichtdoor mantaboy » wo jul 04, 2007 21:19

Mr.T schreef:
ExTaxi schreef:
Mr.T schreef:
zondag Ring!

@Dick je hebt PB.

Dat is niet zo heel moeilijk... Hij steekt bijna overal bovenuit... :wink: :o
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor mark brinks » wo jul 04, 2007 22:24

gertveurink schreef:
RallyCenter schreef:
Holkers schreef:
mark brinks schreef:wat maakt dat nou uit waar die mee start. in duitsland komen die beide subaru's toch niet mee

Man, wordt je nou niet moe van jezelf?

:idea: IDD dat vraag ik me ook af :?:
'

Ja, dat vraag ik mij ook af, het is namelijk zo dat ze in Duitsland goed mee kunnen komen. Kijk maar naar de WK rally van Duitsland van vorig jaar.

Gert Veurink

goed mee kunnen komen in de wrc duitsland 2006 haha, jongen kom je wel is vaker bij de rally
mark brinks

Berichtdoor mark brinks » wo jul 04, 2007 22:25

en gassner is ook geen probleem, zie vorig jaar
mark brinks

Berichtdoor duvalthebest » do jul 05, 2007 0:34

Rijdt VD Heuvel nu eigenlijk in de Eifel Rally of niet? Met welke wagen?
duvalthebest

Berichtdoor Patmeister » do jul 05, 2007 1:57

Niet met de WRC.......
Patmeister

Berichtdoor whity » do jul 05, 2007 21:06

gertveurink schreef:
RallyCenter schreef:
Holkers schreef:

'

Ja, dat vraag ik mij ook af, het is namelijk zo dat ze in Duitsland goed mee kunnen komen. Kijk maar naar de WK rally van Duitsland van vorig jaar.

Gert Veurink

Daar moet ik je niet helemaal gelijk in geven daar was van Eldik 24e algemeen en Erik Wevers 13e algemeen en van Eldik was geen 1 proef sneller dan Erik.Hier onder de uitslag van de Duitslandrallye 2006,
http://www.rallye-deutschland.de/v2/ima ... 249923.pdf
whity

Berichtdoor YellowLeonVT » do jul 05, 2007 21:32

whity schreef:Daar moet ik je niet helemaal gelijk in geven daar was van Eldik 24e algemeen en Erik Wevers 13e algemeen en van Eldik was geen 1 proef sneller dan Erik.

Tellen SS11 en SS13 niet mee dan ?
Denk dat het een mooi gevecht gaat worden.. In de eifelrally kan je al een voorproefje krijgen..
Denk zelf dat Poulsen nog een tikkie sneller is dan erik.. Scheelt niet veel maar toch, vorig jaar elke 1e passage was erik net te langzaam of behouden terwijl ie de 2e passage net zo snel of veel dichter bij zat.. Wordt een mooi weekendje volgende week..KWW
YellowLeonVT

Berichtdoor FocusMSD » do jul 05, 2007 22:26

whity schreef:
gertveurink schreef:
RallyCenter schreef:
Holkers schreef:

'

Gert Veurink

Daar moet ik je niet helemaal gelijk in geven daar was van Eldik 24e algemeen en Erik Wevers 13e algemeen en van Eldik was geen 1 proef sneller dan Erik.Hier onder de uitslag van de Duitslandrallye 2006,
http://www.rallye-deutschland.de/v2/ima ... 249923.pdf
Volledigheidshalve.Tussen 13 en 24 zat bijna 12min.En ik ga ervan uit dat de Skoda's op dit moment sneller of minstens gelijk zijn aan de Subaru van van Eldik dus zal het dit jaar niet veel anders zijn.Maar laten we hier gewoon eens over ophouden.De snelste wint en daarmee uit.En dat zal vast geen Nederlander zijn al zou het wel een stunt zijn.AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
FocusMSD

Berichtdoor antoine » vr jul 06, 2007 4:35

jaja................ :!: :?:
antoine

Berichtdoor zpoint » vr jul 06, 2007 8:09

van de Eifel website.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Eifel Historic Rallyeparty

Walter Röhrl wieder zu Gast bei der ADAC Eifel-Rallye

Walter Röhrl hat seine Teilnnahme an der Eifel Historic Rallyeparty bestätigt. Er wird immer mit der Startnummer H 2 unterwegs sein, egal in welchem Auto er gerade unterwegs sein wird. Er wird bereits am Donnerstags beim Shakedown dabei sein. Am Freitag Nachmittag gibt er zwischen 14.00 Uhr und 15.30 Uhr am Marktplatz Daun am Rally-Web-Shop Stand Autogramme und stellt sein neues Buch vor. Auch Björn Waldegaard wird hier mit dabei sein und Autogramme geben. Anschließend fahren die beiden die WP-Hilgerath (H2 und H4). Am Samstag Morgen fährt Röhrl die erste Schleife, bevor er die Veranstaltung wieder verlässt.
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Afbeelding
zpoint

Berichtdoor Armand » vr jul 06, 2007 9:10

En ik ga ervan uit dat de Skoda's op dit moment sneller of minstens gelijk zijn aan de Subaru van van Eldik

Jullie in Markelo blijven er wel in geloven, dat moet ik jullie toegeven. Begint wel een beetje sneu te worden door steeds dezelfde discussie aan te gaan of proberen in de lucht te krijgen. Het mooie is dat terwijl jullie je druk maken over of van Eldik of Wevers sneller is, zij met zijn tweeën een gezellig bakkie koffie doen. Laat het los, werkt zo ontspannend... Er is al genoeg gezeik in de wereld....
Armand

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden