Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arfman schreef:EBOSCH schreef:Arfman schreef:Zucht .. vooral er doorheen blaten zonder de rest van het topic te lezen![]()
Entreeprijs voor een rally? Geen probleem.
Tientje voor een goed infopakket? Geen probleem.
23 euro voor 1 dag toegang + baggerkaarten? Wel een probleem.
Arfman lees je eigen bericht nou is goed.
Waarschijnlijk lezen jullie het anders dan hoe ik het bedoel .. maar please enlighten me.
Arfman schreef:EBOSCH schreef:Arfman schreef:Zucht .. vooral er doorheen blaten zonder de rest van het topic te lezen![]()
Waarschijnlijk lezen jullie het anders dan hoe ik het bedoel .. maar please enlighten me.
jme schreef:Arfman schreef:EBOSCH schreef:Arfman schreef:Zucht .. vooral er doorheen blaten zonder de rest van het topic te lezen![]()
Bedoel je dan dat je wel wil betalen als je waar voor je geld krijgt? En niet wil betalen als je er baggerkaarten voor krijgt?
erikjan schreef:en die rallyorganisatoren maar klagen dat ze gebrek hebben aan officials...
voor dat randgebeuren heb je zeker geen ondersteuning nodig
Mr.T schreef:erikjan schreef:en die rallyorganisatoren maar klagen dat ze gebrek hebben aan officials...
Hoor ik hier een vrijwilliger voor a.s. weekend
Han schreef:Mr.T schreef:erikjan schreef:en die rallyorganisatoren maar klagen dat ze gebrek hebben aan officials...
Ik heb gelezen dat hij morgen al mag beginnen !
mantaboy schreef:Han schreef:Mr.T schreef:erikjan schreef:en die rallyorganisatoren maar klagen dat ze gebrek hebben aan officials...
Ik heb gelezen dat hij morgen al mag beginnen !
Vandaag nog!![]()
Arfman schreef:23 euro voor 1 dag toegang + baggerkaarten? Wel een probleem.
Arfman schreef:Ik leid uit bovenstaande postings af dat zij het materiaal hebben wat a.s. weekend gebruikt gaat worden. Geen "assumption" dus, maar info van mensen zelf.
Holkers schreef:Arfman schreef:Ik leid uit bovenstaande postings af dat zij het materiaal hebben wat a.s. weekend gebruikt gaat worden. Geen "assumption" dus, maar info van mensen zelf.
Waarom heb ik dan een kaart gezien met alle nodige details erop?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten