Jaccoooo schreef:Ik wil nr. 4 wel inschrijven maar dan moet eerst op zoek naar een navi .....................................en misschien een paar sponsors
navie met geld een idee ?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jaccoooo schreef:Ik wil nr. 4 wel inschrijven maar dan moet eerst op zoek naar een navi .....................................en misschien een paar sponsors
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:Jaccoooo schreef:Ik wil nr. 4 wel inschrijven maar dan moet eerst op zoek naar een navi .....................................en misschien een paar sponsors
navie met geld een idee ?of anders een sponsor die kan navigeren ?
Jaccoooo schreef:SylviaBos schreef:Jaccoooo schreef:Ik wil nr. 4 wel inschrijven maar dan moet eerst op zoek naar een navi .....................................en misschien een paar sponsors
navie met geld een idee ?of anders een sponsor die kan navigeren ?
of een navi(gatrice)met humor
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.erikjan schreef:cellie schreef:erikjan schreef:we gaan met dit topic toch niet zo uit de bocht vliegen als bij het EGR-topic ?
das al gebeurd![]()
maar gtr kost niet zo veel en wel een duidelijke kaart
en geen extreem randgebeuren
Ed555 schreef:De officiele tussenstand is inmiddels 4-0-0 voor de achterwielaandrijvers.
RallyCenter schreef::) Four wheel drive where are you

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten