Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:cvgn schreef:Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.
Dan moet er wel wat verandert zijn.
2 jaar geleden hebben wij met 4 personen als official op Wouwsw Plantage gestaan op zondag (door mijn werk was het niet mogelijk er ook op zaterdag al te zijn).
Zelf een camping opgezocht op zaterdag avond.
Daarna besloten om nog een proef te kijken en dan de tent in om de volgende dag de organisatie te helpen.
Wat denk je We moesten intree betalen voor een KP op zaterdag avond.
Ps: De warme maaltijd voor officials op zondag avond was helaas al op
cvgn schreef:
Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.
Als jullie voor de organisatie in de EGR een paar ton nodig zijn lijkt mij er sprake te zijn van onbehoorlijk bestuur.
Mr.T schreef:briljant schreef:cvgn schreef:Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.
Dan moet er wel wat verandert zijn.
2 jaar geleden hebben wij met 4 personen als official op Wouwsw Plantage gestaan op zondag (door mijn werk was het niet mogelijk er ook op zaterdag al te zijn).
Zelf een camping opgezocht op zaterdag avond.
Daarna besloten om nog een proef te kijken en dan de tent in om de volgende dag de organisatie te helpen.
Wat denk je We moesten intree betalen voor een KP op zaterdag avond.
Ps: De warme maaltijd voor officials op zondag avond was helaas al op
cvgn schreef:
Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.
Als jullie voor de organisatie in de EGR een paar ton nodig zijn lijkt mij er sprake te zijn van onbehoorlijk bestuur.
Sorry maar dit gezeik wordt me toch even te gekAls je als equipe uitvalt en je gaat een proef kijken moet je ook betalen ondanks dat je dik € 700,- aan inschrijfgeld betaald hebt
En als ik dan zie wat er allemaal hier rondbazuind wordt richting de organisatie gaan mijn nekharen overeind staan.
Tip: WEES BLIJ DAT DE ORGANISATIE DE RALLY ORGANISEERD ANDERS HADDEN WE NIETS.
WEES BLIJ DAT DE ORGANISATIE DE RALLY ORGANISEERD ANDERS HADDEN WE NIETS.
Frevo schreef:Mag je eigenlijk wel entree heffen voor evenementen die op de openbare weg gehouden worden? Ik woon in de buurt van Tiel en daar is elk jaar het oogst- en fruitcorso, oftewel praalwagens behangen met fruit die een rondje over een parcours op de openbare weg rijden (niet op WRC tempo). Was altijd een betaald evenement, totdat iemand een keer in bezwaar was gegaan tegen het feit dat je toegang moest betalen voor iets op de openbare weg. Uitspraak van de rechter was dat dit inderdaad niet toegestaan was en sindsdien is het een gratis evenement (en een flinke financiele strop voor de gemeente Tiel). Is dit niet precies hetzelfde met rally's?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten