Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » di jul 03, 2007 20:38

Ik hoor het al bastiaan jij moet dit weekend met ons mee als official
TWENGELTJE

Berichtdoor briljant » di jul 03, 2007 20:43

TWENGELTJE schreef:Ik hoor het al bastiaan jij moet dit weekend met ons mee als official
Ik kan helaas niet Engelbert.
Misschien Amsterdam of Hellendoorn (als ik zelf niet meedoe)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Jaccoooo » di jul 03, 2007 21:22

Bastiaan je hebt een pb :!:
Jaccoooo

Berichtdoor santacruz » di jul 03, 2007 21:58

ik las net hier ergens in het forum dat er een rallykrant te koop is waar nog enigszins iets instaat over de kp's.

Is die krant zaterdagochtend ook nog te koop op het serviceterrein Vosdonk?
santacruz

Berichtdoor Mr.T » di jul 03, 2007 22:25

briljant schreef:
cvgn schreef:Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.

Dan moet er wel wat verandert zijn.
2 jaar geleden hebben wij met 4 personen als official op Wouwsw Plantage gestaan op zondag (door mijn werk was het niet mogelijk er ook op zaterdag al te zijn).
Zelf een camping opgezocht op zaterdag avond.
Daarna besloten om nog een proef te kijken en dan de tent in om de volgende dag de organisatie te helpen.
Wat denk je We moesten intree betalen voor een KP op zaterdag avond.
Ps: De warme maaltijd voor officials op zondag avond was helaas al op :evil:

cvgn schreef:
Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.

Als jullie voor de organisatie in de EGR een paar ton nodig zijn lijkt mij er sprake te zijn van onbehoorlijk bestuur. :wink:

Sorry maar dit gezeik wordt me toch even te gek :twisted: Als je als equipe uitvalt en je gaat een proef kijken moet je ook betalen ondanks dat je dik € 700,- aan inschrijfgeld betaald hebt :shock: En als ik dan zie wat er allemaal hier rondbazuind wordt richting de organisatie gaan mijn nekharen overeind staan.

Tip: WEES BLIJ DAT DE ORGANISATIE DE RALLY ORGANISEERD ANDERS HADDEN WE NIETS.
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor erikjan » di jul 03, 2007 22:31

het lijkt er op dat binnenkort de bruggen over de grote rivieren maar moeten worden afgesloten voor rallyfans; DE manier om de gemoederen tussen Noord/Oost NL en Zuid NL in rallyland tot bedaren te brengen :D

laten we het nu eens over die rally gaan hebben !!
erikjan

Berichtdoor Holkers » di jul 03, 2007 22:40

Rally: De meest toegankelijke sport die er is. Je kunt zo dichtbij komen, praatjes maken met rijders en navigatoren. Het is mooi om te zien en het is echt 'mijn' sport. Samen met andere fans kijken naar de nieuwe WRC's en groep N's, of de auto's van weleer, MK II's, Manta's en Ascona's...

Komt denk ik voor in de meeste rallyfans-woordenboek.

Maar in het heel klein staat er een klein woordje onder. Een woordje met een grote betekenis die het geheel hierboven in een ander perspectief zet.

GRATIS
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor van eck » di jul 03, 2007 22:43

Mr.T schreef:
briljant schreef:
cvgn schreef:Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.

Dan moet er wel wat verandert zijn.
2 jaar geleden hebben wij met 4 personen als official op Wouwsw Plantage gestaan op zondag (door mijn werk was het niet mogelijk er ook op zaterdag al te zijn).
Zelf een camping opgezocht op zaterdag avond.
Daarna besloten om nog een proef te kijken en dan de tent in om de volgende dag de organisatie te helpen.
Wat denk je We moesten intree betalen voor een KP op zaterdag avond.
Ps: De warme maaltijd voor officials op zondag avond was helaas al op :evil:

cvgn schreef:
Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.

Als jullie voor de organisatie in de EGR een paar ton nodig zijn lijkt mij er sprake te zijn van onbehoorlijk bestuur. :wink:

Sorry maar dit gezeik wordt me toch even te gek :twisted: Als je als equipe uitvalt en je gaat een proef kijken moet je ook betalen ondanks dat je dik € 700,- aan inschrijfgeld betaald hebt :shock: En als ik dan zie wat er allemaal hier rondbazuind wordt richting de organisatie gaan mijn nekharen overeind staan.

Tip: WEES BLIJ DAT DE ORGANISATIE DE RALLY ORGANISEERD ANDERS HADDEN WE NIETS.

dank u wel :)
van eck

Berichtdoor Andor Smits » di jul 03, 2007 22:44

Is het misschien verstandig dat de organisatie van de EGR e.e.a. kan uitleggen ,lees specificeren, waar het geld allemaal naar toe gaat.
Ik denk dat iedereen zit te wachten op uitleg waar die tonnen die nodig zijn voor de organisatie van de rally aan worden besteed.
Als hier verduidelijking doorkomt zal men misschien anders reageren.
Nu weet een buitenstaander niet waar het geld blijft.
Andor Smits

Berichtdoor rally106rallye » di jul 03, 2007 22:53

lekker joh!

volgens mij heeft iedereen die al over de prijs heeft lopen zeiken ook al eens voorgsteld om er over te stoppen en het weer over de rally te hebben

en dat in 1 topic

vind het erg knap 8) nog even en het grote annabeth topic word ingehaald met zinloze posts :wink:
rally106rallye

Berichtdoor rally106rallye » di jul 03, 2007 22:54

nog maar eeh...effe kijken 220 paginas te gaan

zet em op jongens :D
rally106rallye

Berichtdoor Armand » wo jul 04, 2007 0:09

WEES BLIJ DAT DE ORGANISATIE DE RALLY ORGANISEERD ANDERS HADDEN WE NIETS.

Dat is nu de essentie, en dat is ook een beetje het gevoel wat ik af en toe krijg bij de officials (wees blij dat we er zijn, anders heb je geen rally). Je hoeft geen rally te organiseren en je hoeft geen rallyofficial te worden en je hoeft ook niet te gaan kijken of sterker nog je hoeft hem zelfs niet te rijden. Het is allemaal een vrije keuze...

Waarom niet, het is een hobby. Niets meer niets minder. Het is geen eerste levensbehoefte zoals ademhalen of een bammetje eten. Het is een keuze. Iedereen doet zijn best om er wat van te maken. En sommige doen het met minder en sommige hebben meer nodig. Zoals het met alle hobbies gaat. Je hebt baas boven baas. Natuurlijk zijn het pittige bedragen en ik vraag me ook wel eens af wat de insteek erachter is. Het is een keuze van de betreffende organisatie om flinke entree te vragen en van de andere een keuze om het met minder te doen. En wat als een organisatie een paar duizend eraan over houd... Vraag je ook aan de kassa bij de Efteling hoe de prijsopbouw is en wat de directie verdiend. Nee, want je gaat een dagje in de rijs staan voor de attracties.

Wat ik wel vind en dan baseer ik me op de berichten hier, dat wanneer je geld vraagt voor bepaalde zaken je moet zorgen dat alles spik und span is. En geen ruimte over moet laten voor commentaar. En als dat wel zo is dan is dat of een redelijke fuck up van een goed bedoelende vrijwilliger of een keuze van de organisatie.
Armand

Berichtdoor duvalthebest » wo jul 04, 2007 0:10

Mij zal je niet zien op de rally.
Ik had heel graag eens geweest naar Nederland maar aangezien mijn maat niet kan gaan, kan ik ook niet gaan.
duvalthebest

Berichtdoor Frevo » wo jul 04, 2007 0:37

Mag je eigenlijk wel entree heffen voor evenementen die op de openbare weg gehouden worden? Ik woon in de buurt van Tiel en daar is elk jaar het oogst- en fruitcorso, oftewel praalwagens behangen met fruit die een rondje over een parcours op de openbare weg rijden (niet op WRC tempo ;)). Was altijd een betaald evenement, totdat iemand een keer in bezwaar was gegaan tegen het feit dat je toegang moest betalen voor iets op de openbare weg. Uitspraak van de rechter was dat dit inderdaad niet toegestaan was en sindsdien is het een gratis evenement (en een flinke financiele strop voor de gemeente Tiel). Is dit niet precies hetzelfde met rally's?
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor mantaboy » wo jul 04, 2007 0:39

Frevo schreef:Mag je eigenlijk wel entree heffen voor evenementen die op de openbare weg gehouden worden? Ik woon in de buurt van Tiel en daar is elk jaar het oogst- en fruitcorso, oftewel praalwagens behangen met fruit die een rondje over een parcours op de openbare weg rijden (niet op WRC tempo ;)). Was altijd een betaald evenement, totdat iemand een keer in bezwaar was gegaan tegen het feit dat je toegang moest betalen voor iets op de openbare weg. Uitspraak van de rechter was dat dit inderdaad niet toegestaan was en sindsdien is het een gratis evenement (en een flinke financiele strop voor de gemeente Tiel). Is dit niet precies hetzelfde met rally's?

Is een KP een openbare weg ten tijde van een rally?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden