Me schreef:Ja, ehm ik kom misschien rauw binnenvallen maar heeft iemand voor mij een omschrijving van de proeven of een linkje waar ik ze kan vinden???
Gr. Me
Hoezo ik ben een Nederlander
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Me schreef:Ja, ehm ik kom misschien rauw binnenvallen maar heeft iemand voor mij een omschrijving van de proeven of een linkje waar ik ze kan vinden???
Gr. Me
Niels van de Poll schreef:Me schreef:Ja, ehm ik kom misschien rauw binnenvallen maar heeft iemand voor mij een omschrijving van de proeven of een linkje waar ik ze kan vinden???
Gr. Me
Hoezo ik ben een Nederlander![]()
![]()
volgens mij had ik het niet over mijzelfHuufke schreef:Niels van de Poll schreef:Me schreef:Ja, ehm ik kom misschien rauw binnenvallen maar heeft iemand voor mij een omschrijving van de proeven of een linkje waar ik ze kan vinden???
Gr. Me
Hoezo ik ben een Nederlander![]()
![]()
Mag je dan tegenwoordig niet eens meer een vraag stellen?
santacruz schreef:zit er echt helemaal niks bij een info-pakket? Niet zo'n kaart net zoals bij de ELE?
Ik ga dit jaar voor het eerst die kant op.......maar zonder kaart kom ik niet ver.
MartijnS schreef:Niels van de Poll schreef:Duh![]()
![]()
cvgn schreef:Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.
cvgn schreef:Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.
exjumbo schreef:Om naar kp1 te gaan is het dichterbij vanaf Etten-leur of ... waar is kp1 anders paket kopen elders .... heb er zin in mooi veld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten