nkroeze schreef:cvgn schreef:Ik snap niet waarom men maar over de entreebedragen blijkft mekkeren. Ze gaan wel naar Ieper of een andere wedstrijd in Belgie waar al jaren entree betaald moet worden en daar hoor je niks over.
Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.
Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.
Hoop in ieder geval dat het een toprally wordt en dat zie zagerikken nu eens een keer ophouden over die entreekwestie.
groeten uit Roosendaal.
Carine en Lars van Gastel
Ik weet niet wat voor rally ze dan bij jullie organiseren, maar een paar ton.......
Je wilt de EGR vergelijken met Ieper? Prima, daar betaal je als klant en daar krijg je ook wat voor, kijk meer eens naar de deelnemerslijst etc. Als je als NL organisatie ook vergelijkbare bedragen gaat vragen, dan mag de klant (dus het publiek) toch ook best iets verwachten......
Ik vind het erg jammer dat het afgedaan wordt als gemekker, geneuzel, gezeur en dat er zelfs "beledigd" wordt dat de mensen die het er niet mee eens zijn zeikerds zijn..... (niet door jou persoonlijk hoor Carine, niet dat je dat denkt)
Inderdaad Niels, een paar ton...