(let wel, ik ben best bereid voor kwaliteit te betalen !)
in de 25 jaar dat ik nu rally's bezoek, staat de info van Hardenberg 2007 met stip op nummer 1 !!
en dat voor 5 euro
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
YellowLeonVT schreef:Advies voor de organisatie ! Ga eens informeren in hardenberg.. Goede kaartjes zijn super belangrijk ! Hoe wil je nu publiek trekken en binden zonder goed aan te geven waar men moet zijn.. Ik zal er wel weer te simpel over denken..
ja daar worden we heel blij vanArmand schreef:erikjan schreef:in de 25 jaar dat ik nu rally's bezoek, staat de info van Hardenberg 2007 met stip op nummer 1 !!
en dat voor 5 euro
Nou Niels en Sebastiaan, dat is nou eens leuk om te horen...
Armand schreef:erikjan schreef:in de 25 jaar dat ik nu rally's bezoek, staat de info van Hardenberg 2007 met stip op nummer 1 !!
en dat voor 5 euro
Nou Niels en Sebastiaan, dat is nou eens leuk om te horen...
erikjan schreef:in de 25 jaar dat ik nu rally's bezoek, staat de info van Hardenberg 2007 met stip op nummer 1 !!
A.L.S kan bij groep n auto's wel uit dacht ik, want met de verbindings route's mag je geen A.L.S hebben je rijd dan toch in het openbaar dus A.L.S is dan verboden of is voor de rally sport een uitzondering! Toyota heeft gewoon A.L.S, of je moet een compresor hebben met Turbo!admin schreef:Ik vind het trouwens nog steeds een wazig actie van de organisatie dat je op de KP op bepaalde delen je ALS uit moet zetten. Dit betekend dus bij een huidige WRC dat je de auto uit stage mode moet halen wat er voor gaat zorgen dat de differentielen en dergelijk ophouden te functioneren met alle handelings gevolgen van dien.
Tevens is het bij een Groep N officieel niet mogeijk om ALS uit te zetten omdat er volgens de regelementen geen schakelaar tussen mag zitten en altijd aan moet staan ook op verbinding hoe gaan ze dit dan ondervangen?
Tevens het punt wat word er verstaan onder ALS syteem dit is een vage omschrijving! Toyota maakt bijvoorbeeld gebruik van een FAS systeem dus deze hoeft volgens het regelement niet uit geschakeld te zijn want de Toyota is niet uitgerust met ALS?
mr_nice_guy73 schreef:Misschien moet je eerst even uitleggen wat ALS betekent?
Lejan schreef:mikey19 schreef:
echter ben ik niet slechtziend maar ik kan er geen straat uithalen om te gaan kijken.
Wel staan de plaatsen eropmaarja vind het maar eens.
nu heb ik de vraag, kan iemand mij alsjeblieft helpen aan straatnamen die bij elke kp hoort???![]()
het is meestal nogal treurig met die kaartjes.
maar het is zo dat de organisaties copyright moeten betalen voor gebruik van die kaarten ,en dat kan niet met die lage intreeprijzen ( of moet voor de kaart extra worden betaald )![]()
![]()
.
paco schreef:Lejan schreef:mikey19 schreef:
echter ben ik niet slechtziend maar ik kan er geen straat uithalen om te gaan kijken.
Wel staan de plaatsen eropmaarja vind het maar eens.
nu heb ik de vraag, kan iemand mij alsjeblieft helpen aan straatnamen die bij elke kp hoort???![]()
het is meestal nogal treurig met die kaartjes.
maar het is zo dat de organisaties copyright moeten betalen voor gebruik van die kaarten ,en dat kan niet met die lage intreeprijzen ( of moet voor de kaart extra worden betaald )![]()
![]()
.
Het kaartje hebben ze, dus dat zal dan betaald zijn, maar om het nu zo beroerd te vermenigvuldigen, kan dat nou niet anders, om met Bennie Joling te spreken.
pipo schreef:Inderdaad is nogal triestig gesteld met de algemene kaart ...maar deelnemers en parcours maken heelwat goed he
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten