Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
NVA-fan schreef:Ik had een vraagje over KP DEBA Bedrijfswagens, Etten-Leur:
Over deze KP is vooralsnog zeer weinig bekend, daarom was mijn vraag: Heeft iemand misschien wat meer informatie over deze proef m.b.t. Straatnamen e.d. Deze informatie zou zeer welkom zijn.
Deze informatie heb ik al kunnen vinden:
Zondag 8 juli
Rally KP 19 12.15
Rally KP 22 15.15
Sprint KP1 14.01
Sprint KP4 17.01
Ik zou dus graag nog wat meer informatie over deze proef willen. Hopelijk kan één van jullie me daarbij helpen.
Alvast bedankt,
Groeten Gerard
NVA-fan schreef:Ik had een vraagje over KP DEBA Bedrijfswagens, Etten-Leur:
Over deze KP is vooralsnog zeer weinig bekend, daarom was mijn vraag: Heeft iemand misschien wat meer informatie over deze proef m.b.t. Straatnamen e.d. Deze informatie zou zeer welkom zijn.
Zondag 8 juli
Rally KP 19 12.15
Rally KP 22 15.15
Sprint KP1 14.01
Sprint KP4 17.01
Ik zou dus graag nog wat meer informatie over deze proef willen. Hopelijk kan één van jullie me daarbij helpen.
Alvast bedankt,
Groeten Gerard
SAS Officialteam schreef:NVA-fan schreef:Ik had een vraagje over KP DEBA Bedrijfswagens, Etten-Leur:
Zondag 8 juli
Rally KP 19 12.15
Rally KP 22 15.15
Sprint KP1 14.01
Sprint KP4 17.01
Alvast bedankt,
Groeten Gerard
Het beste is gewoon een info pakket kopen dat weet je alles wat je weten wil en help je de organisatie ook .......
kefke schreef:ja op de site van exoticgreenrally.nl staat bulletin dat kun je downloaden en daar staat in ''vervallen'' kp3/7 dat is ruchpen dus ik snap er niet veel van nee
SAS Officialteam schreef:kefke schreef:ja op de site van exoticgreenrally.nl staat bulletin dat kun je downloaden en daar staat in ''vervallen'' kp3/7 dat is ruchpen dus ik snap er niet veel van nee
Als je even verder leest staat daar dat de verkenning van die proef op zaterdag 7 juli is vervallen !!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten