Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Niels2 schreef:Vond de lintjes dit jaar meevallen!
Niels2 schreef:Haha, dat gaat met lintjes, in tegenstelling tot prikkeldraad (als je goed zit met scherpte/diepte) niet zo makkelijk
Niels2 schreef:Haha, dat gaat met lintjes, in tegenstelling tot prikkeldraad (als je goed zit met scherpte/diepte) niet zo makkelijk
official No. 27768 schreef:Ik zie Jan de Winkel weer buiten de paden...is hij het vetrouwen een beetje kwijt of is dit toeval?
Ik vind hem een zeer goede rijder en hopelijk is dit tijdelijk !!!
bosje schreef:Niels2 schreef:Haha, dat gaat met lintjes, in tegenstelling tot prikkeldraad (als je goed zit met scherpte/diepte) niet zo makkelijk
En hoe is dat gesprekje met die dames afgelopen? Daar zie ik dan weer geen foto's van. Daar hing toch geen lint of draad voor.
(of was dat een andere Nederlander?)
leor888 schreef:Jan schreef:Vreemd, bij de 1 zie je lint tot over je oren, bij de ander helemaal niets!
<denkt daarbij aan de leeftijd van de fotografen>
Niels2 schreef:bosje schreef:Niels2 schreef:Haha, dat gaat met lintjes, in tegenstelling tot prikkeldraad (als je goed zit met scherpte/diepte) niet zo makkelijk
En hoe is dat gesprekje met die dames afgelopen? Daar zie ik dan weer geen foto's van. Daar hing toch geen lint of draad voor.
(of was dat een andere Nederlander?)
Een Nederlander, en dames..... dat móét Erik geweest zijn![]()
(weet het wel zeker, die was even met de Merksteijn dames aan het praten)
Ik stond iets verder, heel optimistisch in een regenpak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten