kasper schreef:wie is dat dan die in enter een echte manta i400 aan het klaar maken is voor hellendoorn
gokje , zou wilco wolters kunnen zijn ??
maar ik weet niet of die in enter woont ?
erikjan schreef:gek toch , dat ik rally-opel's (mits achterwielaangedreven) wel mooi vind, en het actuele spul absoluut niet....
een Citroen-fan uit Almelo
michel uit berg schreef:erikjan schreef:gek toch , dat ik rally-opel's (mits achterwielaangedreven) wel mooi vind, en het actuele spul absoluut niet....
hey hey hey nu ga je m'n corsaatje toch echt tekort doen!!!![]()
Arfman schreef:peter van den berg schreef:In albergen rijdt nu ook een echte 400 dit was een straat versie en is omgebouwd voor op de nurbergrin 63-TV-GX
Hmm .. wie dan? Ik kom oorspronkelijk uit Albergen maar kan daar zo geen Manta-eigenaar opnoemen ..
antoine schreef:Arfman schreef:peter van den berg schreef:In albergen rijdt nu ook een echte 400 dit was een straat versie en is omgebouwd voor op de nurbergrin 63-TV-GX
Hmm .. wie dan? Ik kom oorspronkelijk uit Albergen maar kan daar zo geen Manta-eigenaar opnoemen ..
Die dingen kunnen ze op de raarste plekken verstoppen. Ik woon hier al bijna 6 jaar, laatst ging ik boodschappen doen en stond er 1 straat verder ook een ascona/manta 400 in een garage. (ik weet niet of het een echte of een immitatie is) Zo'n 15 jaar geleden reden er hier in de buurt een ascona of 5 rond, allemaal met 400 ombouw.
erikjan schreef:antoine schreef:Arfman schreef:peter van den berg schreef:In albergen rijdt nu ook een echte 400 dit was een straat versie en is omgebouwd voor op de nurbergrin 63-TV-GX
Die dingen kunnen ze op de raarste plekken verstoppen. Ik woon hier al bijna 6 jaar, laatst ging ik boodschappen doen en stond er 1 straat verder ook een ascona/manta 400 in een garage. (ik weet niet of het een echte of een immitatie is) Zo'n 15 jaar geleden reden er hier in de buurt een ascona of 5 rond, allemaal met 400 ombouw.
toen ik als tiener naar de Tulpenrally ging, (midden jaren '80) stonden er bij de KP's tussen het publiek net zoveel Ascona en Manta 200 / 400 / replica's dan nu Impreza's....
dat waren nog eens tijden
Hoe je dan wel Citoen-fan wordt snap ik dan echt nieterikjan schreef:gek toch , dat ik rally-opel's (mits achterwielaangedreven) wel mooi vind, en het actuele spul absoluut niet....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast