Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
door TWENGELTJE » di jun 19, 2007 22:43
briljant schreef:djgando schreef:Ik kwam gistermiddag nog de auto van Jan van de Marel tegen op de A1 bij Bathem. Auto op autoambulance getrokken door een zwarte Amerikaanse pick-up. Weet iemand toevallig ook wie het onderhoud verzorgt voor de Porsche?? Is dat toevallig Lammertink in Rijssen?? Hoor het graag, ben ik wel benieuwd naar
volgens mij wel maar dan in Enter
Ik weet het wel zeker en het is idd in enter
-
TWENGELTJE
-
door briljant » di jun 19, 2007 22:53
TWENGELTJE schreef:briljant schreef:djgando schreef:Ik kwam gistermiddag nog de auto van Jan van de Marel tegen op de A1 bij Bathem. Auto op autoambulance getrokken door een zwarte Amerikaanse pick-up. Weet iemand toevallig ook wie het onderhoud verzorgt voor de Porsche?? Is dat toevallig Lammertink in Rijssen?? Hoor het graag, ben ik wel benieuwd naar
is voor jou wel erg bekend geloof ik

Bastiaan van Lingen
-

briljant
-
-
door TWENGELTJE » di jun 19, 2007 22:55
briljant schreef:TWENGELTJE schreef:briljant schreef:djgando schreef:Ik kwam gistermiddag nog de auto van Jan van de Marel tegen op de A1 bij Bathem. Auto op autoambulance getrokken door een zwarte Amerikaanse pick-up. Weet iemand toevallig ook wie het onderhoud verzorgt voor de Porsche?? Is dat toevallig Lammertink in Rijssen?? Hoor het graag, ben ik wel benieuwd naar
is voor jou wel erg bekend geloof ik

Hoezo

-
TWENGELTJE
-
Keer terug naar Wedstrijden