Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Olde Meule schreef:Buitengewoon spectaculair wat Harry Kleinjan van de voorsprong heeft weten te benutten maar waar Rene Kuipers het heeft laten liggen dat zet alle vraagtekens toch bij elkaar terwijl Temmink netjes volgt met een seconde acherstand op Kuipers, dat laat toch nog zien hoe comperatief de toyota's nog kunnen zijn!
2rallyman1 schreef:2rallyman1 schreef:
Even ter informatie...
Nummer 9 was idd voor Van Eldik. Hij zou dan met de auto van henneky (mitsu)rijden alleen omdat deze in de ELE gecracht is was de auto niet op tijd klaar.....
Precies, lul nou niet zo dom.... Ik had al eerder aangegeven dat dat niet zo was!
Goh dus het is niet waar......wat raar zeg!! dan liegen ze gewoon tege mij!
nkroeze schreef:erikjan schreef:ik vond inderdaad de routekaarten in het info-pakket 110% goed !
Gelukkig maar! Het kostte flink wat tijd en moeite om de kaart zo te krijgen
2rallyman1 schreef:Even ter informatie...
Nummer 9 was idd voor Van Eldik. Hij zou dan met de auto van henneky (mitsu)rijden alleen omdat deze in de ELE gecracht is was de auto niet op tijd klaar.....
MartijnB schreef:2rallyman1 schreef:Even ter informatie...
lekker belangrijk allemaal........
de wedstrijd is voorbij is geen nr 9 geweest klaar.....
wie het geweest zou kunnen zijn is toch helemaal niet spannend
volgens mij wel maar dan in Enterdjgando schreef:Ik kwam gistermiddag nog de auto van Jan van de Marel tegen op de A1 bij Bathem. Auto op autoambulance getrokken door een zwarte Amerikaanse pick-up. Weet iemand toevallig ook wie het onderhoud verzorgt voor de Porsche?? Is dat toevallig Lammertink in Rijssen?? Hoor het graag, ben ik wel benieuwd naar
briljant schreef:volgens mij weldjgando schreef:Ik kwam gistermiddag nog de auto van Jan van de Marel tegen op de A1 bij Bathem. Auto op autoambulance getrokken door een zwarte Amerikaanse pick-up. Weet iemand toevallig ook wie het onderhoud verzorgt voor de Porsche?? Is dat toevallig Lammertink in Rijssen?? Hoor het graag, ben ik wel benieuwd naar
Jan schreef:briljant schreef:volgens mij weldjgando schreef:Ik kwam gistermiddag nog de auto van Jan van de Marel tegen op de A1 bij Bathem. Auto op autoambulance getrokken door een zwarte Amerikaanse pick-up. Weet iemand toevallig ook wie het onderhoud verzorgt voor de Porsche?? Is dat toevallig Lammertink in Rijssen?? Hoor het graag, ben ik wel benieuwd naar
Stond volgens mij ook op de kentekenplaathouder...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten