Ypres rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » ma jun 18, 2007 7:02

ExTaxi schreef:20 meter afstand toch? Sja je moet niet naar de publiekspunten gaan natuurlijk.

10 meter Dick... Is zoals ik begrepen heb al uitgemeten met meetband.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor pipo » ma jun 18, 2007 7:51

Laat ons het maar houden op 20 meter ..voor ons in de wagen is het al helemaal zoeken naar publiek .. :wink:
pipo

Berichtdoor Campos » ma jun 18, 2007 8:22

ExTaxi schreef:Hmm toch wel gaaf he......gaan er veel NL'ers heen? Denk dat het me aardig frustreert als je geen mooie foto's kan maken daar.....doordat je er meeeeeeeeeeeeters vanaf staat.

Als ik zie met wat voor een teletoeters jullie soms rondlopen, zal dat toch niet zo'n probleem moeten zijn toch? ;-)

Maar als je een beetje creatief bent met kaartlezen, kun je echt mooie punten vinden hoor en ook dichtbij genoeg. Helaas gaan wij dit jaar niet, aangezien een niet nader te noemen just kroezende rijder/navigator/organisator/dwarsganger zo nodig weg moet dit weekend :-P ;)
Campos

Berichtdoor gta » ma jun 18, 2007 10:23

Niels2 schreef:Polo is een "prive" initiatief. Fabia is echt vanuit de fabriek.

sorry maar hier ben ik het niet mee eens !
de VW Polo S 2000 is een officieel VW product en GEEN prive project. de auto is ontwikkeld door VW Racing Zuid Africa, en door hun gehomologeerd en word volledig door VW ondersteund in Europa.
Rene Georges is het Satteliet team van VW Racing SA dat het volledige Europese programma verzorgt van de Polo S 2000, zij ( VW SA ) zelf rijden het SA kampioenschap met 5 auto's. en betreffende de Fabia S 2000, deze auto zal niet in 2007 te zien zijn, ook niet in de Barum rally als 0 auto zoals werdt verwacht. de eerste en enige auto die zij op dit moment hebben is een Polo S 2000 met een Fabia body, techniek, etc is hetzelfde. zij beginnen testen in September/ october maar nog niets is zeker of deze auto ook daadwerkelijk zal rijden in 2008. op iedere wedstrijd die wij rijden zijn er 1 of 2 personen van Skoda aanwezig om alles te bekijken en te fotograferen.
gta

Berichtdoor SylviaVisser » ma jun 18, 2007 10:51

Campos schreef:
ExTaxi schreef:Hmm toch wel gaaf he......gaan er veel NL'ers heen? Denk dat het me aardig frustreert als je geen mooie foto's kan maken daar.....doordat je er meeeeeeeeeeeeters vanaf staat.

Als ik zie met wat voor een teletoeters jullie soms rondlopen, zal dat toch niet zo'n probleem moeten zijn toch? ;-)

Maar als je een beetje creatief bent met kaartlezen, kun je echt mooie punten vinden hoor en ook dichtbij genoeg. Helaas gaan wij dit jaar niet, aangezien een niet nader te noemen just kroezende rijder/navigator/organisator/dwarsganger zo nodig weg moet dit weekend :-P ;)

dus het is zijn schuld dat jullie ons niet aanmoedigen :shock: , hmm dit vraagt om..... :D :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor nkroeze » ma jun 18, 2007 10:58

SylviaBos schreef:
Campos schreef:

dus het is zijn schuld dat jullie ons niet aanmoedigen :shock: , hmm dit vraagt om..... :D :wink:

Ja hallo zeg! Dat hier niemand de weg naar Belgie kan vinden zonder mij, kan IK niks aan doen he :lol:
nkroeze

Berichtdoor SylviaVisser » ma jun 18, 2007 11:20

is het zoooooo erg met ze ? :shock:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor rally for ever » ma jun 18, 2007 11:26

leg de proeven nog wat dichter bij Emmen..... ik denk dat je daar ook veel mooie gebieden er voor hebt en nog meer media kunt krijgen.

Je zou bijna gaan denken dat ze blond zijn, als je weg naar Media Markt, Halfords, Expert, etc etc niet eens weet, om zo'n navigatieMiep aan te schaffen :lol: :lol:
rally for ever

Berichtdoor Campos » ma jun 18, 2007 11:34

nkroeze schreef:
SylviaBos schreef:dus het is zijn schuld dat jullie ons niet aanmoedigen :shock: , hmm dit vraagt om..... :D :wink:

Ja hallo zeg! Dat hier niemand de weg naar Belgie kan vinden zonder mij, kan IK niks aan doen he :lol:

Kan me nog de eerste keer Ieper herinneren, toen NielsNiels aan stond.. Hoeveel langer deden we er toen ook alweer over als het jaar erop met Lucy aan? Was dat niet 1,5 uur? :P :P
Campos

Berichtdoor nkroeze » ma jun 18, 2007 12:23

Campos schreef:
nkroeze schreef:
SylviaBos schreef:dus het is zijn schuld dat jullie ons niet aanmoedigen :shock: , hmm dit vraagt om..... :D :wink:

Kan me nog de eerste keer Ieper herinneren, toen NielsNiels aan stond.. Hoeveel langer deden we er toen ook alweer over als het jaar erop met Lucy aan? Was dat niet 1,5 uur? :P :P

Kwam dat niet doordat jij niet over de ring van Antwerpen durfde, met dat Peukrot van je? :P
nkroeze

Berichtdoor rally for ever » ma jun 18, 2007 12:28

Kwam dat niet doordat jij niet over de ring van Antwerpen durfde, met dat Peukrot van je?

Als ervaren Peukrot rijder kan ik mij daar iets bij voorstellen :evil:
rally for ever

Berichtdoor Campos » ma jun 18, 2007 12:37

nkroeze schreef:Kwam dat niet doordat jij niet over de ring van Antwerpen durfde, met dat Peukrot van je? :P

Nee dat was één van jou beroemde short-cuts (ná Antwerpen) :P
En die Peugeot heeft jou op de terugweg wel in 2,5u naar regio Zutphen gebracht ja ;-) Terwijl jij SLIEP! :roll:
Campos

Berichtdoor nkroeze » ma jun 18, 2007 12:39

Campos schreef:
nkroeze schreef:Kwam dat niet doordat jij niet over de ring van Antwerpen durfde, met dat Peukrot van je? :P

Nee dat was één van jou beroemde short-cuts (ná Antwerpen) :P
En die Peugeot heeft jou op de terugweg wel in 2,5u naar regio Zutphen gebracht ja ;-) Terwijl jij SLIEP! :roll:

Wat heb ik nou aan Zutphen, das nog niet eens in de buurt van waar ik woon man! :lol:
nkroeze

Berichtdoor Martijn_Braat » ma jun 18, 2007 13:32

de zonnecrème en de korte broek mogen helaas thuis blijven;

http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index ... 22/06/2007
Martijn_Braat

Berichtdoor kraats » ma jun 18, 2007 20:46

Slecht weer of niet, lekker belangrijk. Kan wel eens goed zijn voor de DAF66.... :lol: Ik ben definitief aanwezig op de service van de historics :lol: Maar of ik ook "moet" sleutelen?

Onder het motto: "hoe meer zielen hoe meer vreugd". Eens kijken of ze nog een beetje steaks kunnen maken daar, wordt weer gezellig!!!

Eindelijk weer een beetje actie!
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden