biesheuvel schreef:wimo schreef:cellie schreef:leor888 schreef:cellie schreef:Staan we op kp 3 tekijken (haaks links)komt er vanuit uitremzone![]()
een nogal eigenwijs persoonmet z'n 4x4 en paardetrailer
in tegengestelde richting de proef op![]()
ik kan je verzekeren dat er een rijders flink geschrokken waren
Heb je er geen foto van? En ging hij inderdaad ook echt door? En ook nog ver dan?
Is het ter voorkoming van dit soort acties niet een idee om (net als in Zweden) aan het begin en aan het eind van een parcours een informatiebord neer te zetten met daarop de tijdstippen dat de openbare weg afgesloten is en dan met verwijzing naar de vergunning van de gemeente?
Want elke rally is er wel ergens een ondernemer of burger die geirriteerd is dat hij niet kan komen waar hij wil of moet zijn.
De vergunning is er toch al, dan kan zo'n extra informatie preventief werken misschien?
ik heb er geen foto van maar misschien iemand anders wel
hij ging er echt door ben niet zo goed in schatten maar ik denk zeker 1km
Antoine!!!
Volgens mij kwam jij deze meneer tegen op de proef?
Ik was inderdaad de eerste deelnemer die de auto met paardenkar tegen kwam..
Ik kan je zeggen dat je zo erg schrikt dat je toch goed met opletten dat je niet gelijk hard van de weg af raakt.....
Ik vraag me af of de organisatie nog iets doet met deze man.......
Groet, Antoine
mijn vrouw stond een stukje verderop en heeft het ook gezien ,ze heeft later de officials erop aan gesproken,de officials zeiden dat ze het bij de politie gemeld hadden.
(persoonlijk zou de ik bestuurder uit zijn auto getrokken hebben en zijn sleutels uit het contact)

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.