WRC wat verder ter tafel komt?!

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: re

Berichtdoor leor888 » vr jun 15, 2007 20:35

YellowLeonVT schreef:
leor888 schreef:Als ze de auto even goed kennen?
Ik denk dat het rijtje dan is: Bijvelds, vEldik, heuvel en weijs. De laatste twee kan ook andersom zijn.

Mijn rijtje (op dit moment) zou dan zijn :
Heuvel-Bijvelds-Weijs JR-vEldik

Ben erg benieuwd wanneer de jongste van de lijst eens volle bak kan gaan in een rally die hij kent en waar hij ervaring mee heeft. Hij rijdt nu al op een hoog niveau waar vEldik qua talent niet aan kan tippen..
Heuvel-Bijvelds zijn op dit moment gewoon de top.. Maar Weijs JR komt er wel hard aan..

Erwin, heb je de laatste tijd wel eens in de gaten gehouden hoe constant van Eldik rijdt? Als hij drie keer dezelfde SS doet, zit er soms nog geen seconde tussen.
Vergelijk dat dan eens met de overige hoger genoteerden in jouw rijtje.
Die hebben grote verschillen en niet altijd dat de tweede beter is dan de eerste en hetzelfde geldt voor de derde ten opzichte van de tweede en eerste.

Een teetje toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door leor888 op vr jun 15, 2007 21:14, in totaal 1 keer bewerkt.
leor888

Berichtdoor JosWRX » vr jun 15, 2007 20:48

leor888 schreef:Erwin, heb je de laatste tijd wel eens in de gaten gehouden hoe constant van Eldik rijdt?

En ook nog snel.. Kijk, de S12 mag dan een snelle auto zijn, maar als je zo'n beest van een auto met dat tempo over de proeven weet te jagen en flinke voorsprongen op de concurrentie weet op te bouwen, dan moet je toch echt wel wat in je mars hebben. Ik ga niet roepen dat het ie beste van het land is (want dat is altijd maar moeilijk aan te tonen, en mogelijk is ie dat ook niet), maar ik denk dat Mark er toch wel erg dicht tegenaan zit.
JosWRX

Berichtdoor mmrizio » vr jun 15, 2007 20:54

michel uit berg schreef:mijn mening is dat v eldik helemaal niet zo snel is! hij heeft 3x van WRC moeten wisselen om maar 'n snelle auto te hebben! anders kan dhr. v eldik ook niet mee! :roll:

Michel,

Even de feiten op een rijtje zetten: Wat heeft Mark gereden met de S8?
TankS: 3e plaats, na kopstart en technische problemen
Almere: 1e
Hulst: 1e
ELE: Uitgevallen met technische problemen vanaf 1e plaats

Waarop baseer jij dat hij een nieuwe auto kocht omdat hij niet meekon?

Maurice
mmrizio

Berichtdoor John » vr jun 15, 2007 21:10

JosWRX schreef:
leor888 schreef:Erwin, heb je de laatste tijd wel eens in de gaten gehouden hoe constant van Eldik rijdt?

En ook nog snel.. Kijk, de S12 mag dan een snelle auto zijn, maar als je zo'n beest van een auto met dat tempo over de proeven weet te jagen en flinke voorsprongen op de concurrentie weet op te bouwen, dan moet je toch echt wel wat in je mars hebben. Ik ga niet roepen dat het ie beste van het land is (want dat is altijd maar moeilijk aan te tonen, en mogelijk is ie dat ook niet), maar ik denk dat Mark er toch wel erg dicht tegenaan zit.

dus :!:
John

Berichtdoor TWENGELTJE » vr jun 15, 2007 21:17

Als we het toch over feiten hebben

! Dit is volgens mij een geheel zinlose discussie

2 De huidige S12 past veel beter bij Mark dan de vorige twee omdat deze geen actieve difs heeft en dus makkelijker rijdt

3 Mark is schijnbaar een snelle leerling want een paar jaar geleden reed hij nog deuk in een pakje boter en dat is nu wel anders

Ik wil niet zeggen dat ik een fan van hem ben en dat hij in verleden enkele dommigheden heeft uitgehaald schrijf ik toe aan de spanning van het moment waar iedereen anders op reageerd. Als proevenchef spreek ik de mensen wel en ik kan niet zeggen dat hij arrogant is maar open is ook weer iets anders Ik hoop iig dat hij nog lang in nederland blijft te bewonderen en Erik komt nog wel korter in de buurt
TWENGELTJE

Berichtdoor leor888 » vr jun 15, 2007 21:31

TWENGELTJE schreef:Als we het toch over feiten hebben

..<knip>....en Erik komt nog wel korter in de buurt

Engelbert, ik citeer drie stukjes tekst van jou en zeg verder niets, want je spreekt jezelf al voldoende tegen. :?
leor888

Berichtdoor mantaboy » vr jun 15, 2007 21:32

Jan Kamphuis schreef:van Eldik heeft gewoon goed materiaal, maar zoals ik eerder aangaf, hij is zeker niet de beste stuurman!

Die staan zeker langs het lint :D[/quote]

Niet allemaal, ze rijden liever ergens anders... :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Mr.T » vr jun 15, 2007 21:32

mantaboy schreef:
Jan Kamphuis schreef:van Eldik heeft gewoon goed materiaal, maar zoals ik eerder aangaf, hij is zeker niet de beste stuurman!

Die staan zeker langs het lint :D
Niet allemaal, ze rijden liever ergens anders... :wink:

Moet jij niet naar bed.... :oops:
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor Niels2 » vr jun 15, 2007 21:34

leor888 schreef:

Engelbert, ik citeer drie stukjes tekst van jou en zeg verder niets, want je spreekt jezelf al voldoende tegen. :?

Ja, jij en je geknip in quote's, lees 'm nu nog eens (het origineel, niet het door jou misbruikte stuk). En stel dan eens een nette vraag als je 'm nog niet snapt.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor mantaboy » vr jun 15, 2007 21:34

Holkers schreef:Jah, de officials zijn heilig, daar moeten we niet aan komen, want dan kunnen we geen rally meer rijden en voor ons geen rally meer om te kijken....

Armand, amen! Je weet gelukkig ook net als ik dat er hier slechts een heel klein handje mensen rondtikken en daarvan zijn er ook maar een klein handje mensen die dit soort dingen tikken. Vaak in combinatie met een jarenlange rally en levenservaring (drup). Elke batch appels heeft enkele rotte, zolang je er niet naast ligt komt alles goed ;)

Das mooi, in principe zeg je nu sarcastisch dat je zonder officials kan. Goed, regel jij er dan even 600? Zijn we allemaal blij...
mantaboy

Berichtdoor Armand » vr jun 15, 2007 21:45

Maar wat nu eigenlijk de essentie is, is dat mensen waarschijnlijk Mark arrogant vinden. Nee, hij staat niet te huppelen als van Eerd met van" het is fantatisch, zo mooi" en hij is geen open boek. Maar dat hoeft toch ook niet.
Hij is gewoon zichzelf. Dat kan ook niet iedereen zeggen in deze sport...

Ik zou wel eens willen weten wanneer en waar Mark heeft gezegd dat hij de beste rijder van Nederland is. Het is een hersenspinsel van een paar forumgangers hier.
Armand

Berichtdoor leor888 » vr jun 15, 2007 21:47

Niels2 schreef:
leor888 schreef:

Ja, jij en je geknip in quote's, lees 'm nu nog eens (het origineel, niet het door jou misbruikte stuk). En stel dan eens een nette vraag als je 'm nog niet snapt.

Niels: ja ik las en lees:
feiten =
Engelbert vindt een discussie zinloos (= mening, geen feit),
Engelbert vindt (of hoopt?) dat Erik dichter bij komt, wederom mening en geen feit!

Wedervraag: nou nee laat ook maar. :idea:
leor888

Berichtdoor mantaboy » vr jun 15, 2007 21:48

Armand schreef:Maar wat nu eigenlijk de essentie is, is dat mensen waarschijnlijk Mark arrogant vinden. Nee, hij staat niet te huppelen als van Eerd met van" het is fantatisch, zo mooi" en hij is geen open boek. Maar dat hoeft toch ook niet.
Hij is gewoon zichzelf. Dat kan ook niet iedereen zeggen in deze sport...

Ik zou wel eens willen weten wanneer en waar Mark heeft gezegd dat hij de beste rijder van Nederland is. Het is een hersenspinsel van een paar forumgangers hier.

Precies! En daar reageerde ik op. Ik heb die mening absoluut niet, er zijn betere die in minder materiaal rijden omdat ze de centen niet hebben. Uit ervaring weet ik wel dat ze een betere wagenbeheersing hebben en meer gevoel met een auto....
mantaboy

Berichtdoor Hein » vr jun 15, 2007 21:49

mantaboy schreef:
Holkers schreef:Jah, de officials zijn heilig, daar moeten we niet aan komen, want dan kunnen we geen rally meer rijden en voor ons geen rally meer om te kijken....

Armand, amen! Je weet gelukkig ook net als ik dat er hier slechts een heel klein handje mensen rondtikken en daarvan zijn er ook maar een klein handje mensen die dit soort dingen tikken. Vaak in combinatie met een jarenlange rally en levenservaring (drup). Elke batch appels heeft enkele rotte, zolang je er niet naast ligt komt alles goed ;)

Das mooi, in principe zeg je nu sarcastisch dat je zonder officials kan. Goed, regel jij er dan even 600? Zijn we allemaal blij...

JP, lezen is een vak. Holkers zegt niet dat we zonder officials kunnen. Hij zegt wel dat de officials vinden dat er van hen afgebleven moet worden omdat er anders geen rally meer is. En als ik dan de opinies van sommige officials lees denken die dat we zonder rijders kunnen. Da's makkelijk officiallen, komt toch geen auto op snelheid langs :wink: .

Wat is het resultaat: geen rally zonder rijders, maar ook geen rally zonder officials.

De rest van deze oeverloze en van afgunst overlopende discussie mag wat mij betreft ook in de hens. Eens kijken hoe snel de heren en dames officials dan een brandblusser ter plaatse hebben. Wat een dom gel** zeg.

Oh ja, Roel, waar heb jij nagemeten dat de Juniors (HW en JVDH) teveel meters maken? Heb je met een meetlatje de sporen nagemeten? Als je een mening hebt, best. Maar baseer die niet op loze kreten als te veel meters maken en te wild. Ik heb je daar in een ander topic al op aangesproken, maar dan wordt je stil omdat je met feiten om de oren geslagen wordt.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor mantaboy » vr jun 15, 2007 21:50

Lezen is een vak, let op het woord sarcastisch... :wink:
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's