Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:ik had zojuist een luminieus (oops) idee:
in september opent de nieuwe A35 in de buurt van KP Ypelo, en ik begrijp dat Rijkswaterstaat dat met enig vlagvertoon wil gaan uitvoeren.
zou het een idee zijn om daar (alleen voor dit jaar) een proef op uit te leggen; een unieke kans om een rundkurs op een klaverblad MET onverhard te bouwen
Achtrs schreef:erikjan schreef:ik had zojuist een luminieus (oops) idee:
in september opent de nieuwe A35 in de buurt van KP Ypelo, en ik begrijp dat Rijkswaterstaat dat met enig vlagvertoon wil gaan uitvoeren.
zou het een idee zijn om daar (alleen voor dit jaar) een proef op uit te leggen; een unieke kans om een rundkurs op een klaverblad MET onverhard te bouwen
Hm als dat zou kunnen, wel een unieke opening van een nieuw stuk weg natuurlijk. Maar of ze meteen al rubber op de weg willen is wel de vraag. Maar het zou wel weer aardig wat publiciteit opleveren denk ik, of een stukkie als velenging van proef Ypelo dan kan het stuk gravel bij het gemaal er ook weer in....
John schreef:Inmiddels al wat meer nieuws?? Hoorde dat er nog wat euro's miste op de begroting.
erikjan schreef:ik had zojuist een luminieus (oops) idee:
John schreef:Olde Meule schreef:John schreef:Inmiddels al wat meer nieuws?? Hoorde dat er nog wat euro's miste op de begroting.
Niet als jij met een goede hoofd sponsor weet aan te kloppenSmit!!!!!
Heb wel een idee, maar dat is niet echt aan mij om dat voor hun te regelen.
pedduhwick schreef:John schreef:Olde Meule schreef:John schreef:Inmiddels al wat meer nieuws?? Hoorde dat er nog wat euro's miste op de begroting.
welk idee dan?
John schreef:pedduhwick schreef:John schreef:Olde Meule schreef:John schreef:Inmiddels al wat meer nieuws?? Hoorde dat er nog wat euro's miste op de begroting.
welk idee dan?
Dat ga ik natuurlijk niet hier neerzetten. En ook niet in een PBtje, goede ideeen hou je voor jezelf totdat je ze nodig heb. Let wel het is maar een idee he, geen zekerheidje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast