Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
leor888 schreef:John schreef:briljant schreef:Is het al tijd om de naam van dit topic te wijzigen?
Lijkt me wel ja
John,
dat kun jij toch zelf doen? Je hebt dit topic toch geopend?
Wolter schreef:leor888 schreef:John schreef:briljant schreef:Is het al tijd om de naam van dit topic te wijzigen?
Lijkt me wel ja
John,
Volgens mij heeft hij het niet geopend. En weet niet hoe het zit met achteraf een naam wijzigen van een topic..?
leor888 schreef:Wolter schreef:leor888 schreef:John schreef:briljant schreef:Is het al tijd om de naam van dit topic te wijzigen?
Lijkt me wel ja
John,
Volgens mij heeft hij het niet geopend. En weet niet hoe het zit met achteraf een naam wijzigen van een topic..?
Nee, topsport heeft 'm geopendlees/interpretatie foutje.
Maar volgens mij kan degene die de topic heeft geopend achteraf de naam ook weer aanpassen.
(Heb ik wel eens moeten doen met een of andere statistiek topic)
Cootje schreef:Nou is die nieuwe proef over de klappenberg en de zundertseweg erbij gekomen maar weet iemand toevallig al welke proef er weg is gegaan? Ik heb zo'n voorgevoel dat het ostaayen of rijsbergen is maar ik weet het niet zeker.
Cootje schreef:Nou is die nieuwe proef over de klappenberg en de zundertseweg erbij gekomen maar weet iemand toevallig al welke proef er weg is gegaan? Ik heb zo'n voorgevoel dat het ostaayen of rijsbergen is maar ik weet het niet zeker.
mantaboy schreef:Cootje schreef:Nou is die nieuwe proef over de klappenberg en de zundertseweg erbij gekomen maar weet iemand toevallig al welke proef er weg is gegaan? Ik heb zo'n voorgevoel dat het ostaayen of rijsbergen is maar ik weet het niet zeker.
Ook 1 klein verzoekje, zou je dit soort uitlatingen niet meer willen doen? Hierdoor krijg je een hoop onduidelijkheid als je zulke zaken niet zeker weet. Wacht gewoon even af totdat er vanuit de organisatie meer duidelijk word.
mantaboy schreef:Cootje schreef:Nou is die nieuwe proef over de klappenberg en de zundertseweg erbij gekomen maar weet iemand toevallig al welke proef er weg is gegaan? Ik heb zo'n voorgevoel dat het ostaayen of rijsbergen is maar ik weet het niet zeker.
Ook 1 klein verzoekje, zou je dit soort uitlatingen niet meer willen doen? Hierdoor krijg je een hoop onduidelijkheid als je zulke zaken niet zeker weet. Wacht gewoon even af totdat er vanuit de organisatie meer duidelijk word.
antoine schreef:mantaboy schreef:Cootje schreef:Nou is die nieuwe proef over de klappenberg en de zundertseweg erbij gekomen maar weet iemand toevallig al welke proef er weg is gegaan? Ik heb zo'n voorgevoel dat het ostaayen of rijsbergen is maar ik weet het niet zeker.
Waarom geef je dan wel antwoord?![]()
Cootje schreef:mantaboy schreef:Cootje schreef:Nou is die nieuwe proef over de klappenberg en de zundertseweg erbij gekomen maar weet iemand toevallig al welke proef er weg is gegaan? Ik heb zo'n voorgevoel dat het ostaayen of rijsbergen is maar ik weet het niet zeker.
Voortaan als ik aan zoiets twijfel gewoon mondje dicht en afwachten dus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten