Flinke discussie hierzo, laat ik ook een duit in het zakje doen
Bij de geboorte van onze site vond ik het geweldig dat teams mij vroegen om hun foto's, ik stuurde ze gratis op en wilde er bijna voor betalen zodat ze mijn foto's aannamen
Maar nu we 3 jaar verder zijn, en mijn apparatuur ook met de tijd meegaat, worden de kosten steeds hoger. Ik heb toen besloten om mijn foto's ook aan te bieden voor een kleine vergoeding. Op die manier kan ik mijn benzinegeld misschien net vergoeden en dan vind ik het wel goed.
Heb ik het nog geen eens over de kosten van dataverkeer voor je site etc, want zoals Joost en Martijn ook weten vreten die filmpjes gigantisch veel dataverkeer en daar moet ook voor betaald worden. En dat is niet weinig!

Schiet me even wat te binnen, team Wils, mijn mail komt er nog aan
Na elke rally pleur ik een hele zooi van mijn foto's op de site, helaas niet van elk team 1 foto maar vaak heb ik wel wat. Alleen is het soms zo dat tijdens een rally het tijdschema nogal eens uitloopt. Bijvoorbeeld bij de ELE, het lag na de eerste 15 auto's vaak stil waardoor wij dan naar de volgende proef gaan omdat we anders 4 proeven missen. Dat vind ik persoonlijk jammer, want ookal maak ik graag foto's, ik wil ook die toppers wel graag zien rijden eerlijk gezegd. En daardoor heb ik soms geen foto's van de hogere startnummers.
Wat betreft fotoverzoekjes, ik ga ook niet iedereen afmailen met mijn foto's. Als je foto's wil kun je altijd een mail sturen via mijn eigen mailadres of die van onze site. Je krijgt dan een bestelformulier toegestuurd waar alles op staat qua prijzen en manieren hoe je een foto kunt ontvangen. En daar zit niet altijd een prijs aan vast hoor!
Dat Joost de compilatie nog niet online heeft komt denk ik doordat Frank de beelden eerst gaat bekijken. Bart heeft hem nog niet af omdat hij ook gewoon een baan heeft en dus niet alle tijd van de wereld heeft

Nog even geduld dus...