Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nkroeze schreef:Die zijn inderdaad weer op de service te koop, maar let op, service is een andere locatie dit jaar....
p.s. Er staan weer een aantal nieuwe namen op de lijst!
briljant schreef:De service zal dit jaar zijn op industrieterrein de Broeklanden.
mastersevius schreef:Dus de Service is niet meer bij dat voetbalterrein. We krijgen vast nog wel te horen waar die dan wel is eh
mastersevius schreef:nkroeze schreef:Die zijn inderdaad weer op de service te koop, maar let op, service is een andere locatie dit jaar....
p.s. Er staan weer een aantal nieuwe namen op de lijst!
Dus de Service is niet meer bij dat voetbalterrein. We krijgen vast nog wel te horen waar die dan wel is eh
Serieuze kandidaat voor de overwinning nu op de lijst. Rene kuipers
pedduhwick schreef:op de site staat de inschrijving van de heren ten bolscher met een streep er door heen wat zou hiervan de reden zijn
Jamastersevius schreef:Als ik deze weg in de Routeplanner knal (Noorwegenweg)
Kom ik dan op het service terrein uit.
mastersevius schreef:Of zit het serviceterrein waar de Euregio ook wel eens heeft geserviced. Bij zo'n Hele grote evenementen hal. Die weet ik namenlijk nog wel uit mijn hoofd.
Gielkl schreef:ff een paar vraagjes:
Waar kun je de publieksinfopakketten kopen? of bevind de rally op één plaats, netzoals bij de conrad euregio rally? En is het de moeite waard om voor 6 proeven (als je ze alle 6 kan zien?), 185 km enkel te rijden?
alvast bedankt
TWENGELTJE schreef:Gielkl schreef:ff een paar vraagjes:
Waar kun je de publieksinfopakketten kopen? of bevind de rally op één plaats, netzoals bij de conrad euregio rally? En is het de moeite waard om voor 6 proeven (als je ze alle 6 kan zien?), 185 km enkel te rijden?
alvast bedankt
Hoezo bevind de rally zich in de Euregio op een plek????????????
briljant schreef:TWENGELTJE schreef:Gielkl schreef:ff een paar vraagjes:
alvast bedankt
Hoezo bevind de rally zich in de Euregio op een plek????????????![]()
![]()
![]()
Dit is tekst van een nieuwkomerTWENGELTJE schreef:briljant schreef:TWENGELTJE schreef:Gielkl schreef:ff een paar vraagjes:
alvast bedankt
Hoezo bevind de rally zich in de Euregio op een plek????????????![]()
![]()
![]()
Jaja lach ie ma
Ik vind het een belediging voor al die jaren werk
Dit jaar het 25ste evenement
briljant schreef:Jamastersevius schreef:Als ik deze weg in de Routeplanner knal (Noorwegenweg)
Kom ik dan op het service terrein uit.
mastersevius schreef:Of zit het serviceterrein waar de Euregio ook wel eens heeft geserviced. Bij zo'n Hele grote evenementen hal. Die weet ik namenlijk nog wel uit mijn hoofd.
Bij de evenementenhal de rotonde's (2)volgen richting Nordhorn.
Dan de 2e rotonde 3/4 rond en parkeren
+/- 1500m
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten