Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
LeonM schreef:Wat me opviel is dat die Puma van het HTS team enkele proeven niet gereden heeft, en vervolgens op Best weer gewoon langskomt.
Met een teamlid gesproken, die zei dat ze toestemming hadden om verder te mogen rijden.
Nieuw reglement ??
Ik dacht dat ik niet goed werd, waarom;
In de ELE 2002 had ik problemen met mijn koppeling, en het lukte net niet om deze binnen de tijd te wisselen. Toch service uit geklokt, naar de proef. Daar aangekomen mocht ik niet meer van start, sluitwagen was er al op. Wij naar het Eurocircuit om daar in de rij aan te sluiten, en weer deel te nemen. Onder mom van; alles rijden wat we nog kunnen/mogen.
Dit ging goed tot op service uit in Best, W.dH. sprak mij aan, en zei dat ik uit de wedstrijd moest. Ik vroeg permissie i.i.g de resterende KP's te rijden, maar dit werd niet toegestaan. Ik was dan niet meer verzekerd aldus Wim, en moest per direct stoppen. Dus uitgevallen.![]()
Dus, hoe zit dat nou ?? Nieuw Superally systeem of zo ?
MartijnS schreef:Wim Luijbregts is ook later pas aangeschoven, heeft alleen zaterdag eind vd middag/avond gereden volgens mij?
LeonM schreef:Wat me opviel is dat die Puma van het HTS team enkele proeven niet gereden heeft, en vervolgens op Best weer gewoon langskomt.
Met een teamlid gesproken, die zei dat ze toestemming hadden om verder te mogen rijden.
Nieuw reglement ??
Ik dacht dat ik niet goed werd, waarom;
In de ELE 2002 had ik problemen met mijn koppeling, en het lukte net niet om deze binnen de tijd te wisselen. Toch service uit geklokt, naar de proef. Daar aangekomen mocht ik niet meer van start, sluitwagen was er al op. Wij naar het Eurocircuit om daar in de rij aan te sluiten, en weer deel te nemen. Onder mom van; alles rijden wat we nog kunnen/mogen.
Dit ging goed tot op service uit in Best, W.dH. sprak mij aan, en zei dat ik uit de wedstrijd moest. Ik vroeg permissie i.i.g de resterende KP's te rijden, maar dit werd niet toegestaan. Ik was dan niet meer verzekerd aldus Wim, en moest per direct stoppen. Dus uitgevallen.![]()
Dus, hoe zit dat nou ?? Nieuw Superally systeem of zo ?
Campos schreef:Als het verzekeringsverhaal niet waar blijkt te zijn achteraf (zou het wel vreemd vinden, er is toch gewoon voor 25 KP's betaald?), zie ik er geen probleem in om de vroege uitvallers iig de resterende KP's nog te laten rijden als dat mogelijk is. 's Avonds word je er toch wel tussenuit gepikt, en zo heb je dan toch tenminste nog iets waar voor je inschrijfgeld gekregen..
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.LeonM schreef:Dat je dan niet meer verzekerd bent, lijkt me onwaarschijnlijk. Enige probleem kan zijn dat er dan auto's buiten het klassement deelnemen. Maar daar moet ook een mouw aan te passen zijn.
michel uit berg schreef:wie weet wat er met de corsa van beurskens gebeurd is?
ik blijf toch een corsa man he
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten