43e Paradigit ELE Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor guy woodcock » ma jun 04, 2007 9:01

Just up after a long long weekend eventually made it home at 1am , what a great rally long ,hard and very enjoyable and we had a good result , car worked fine with changes just a couple of driver errors lost us about 20 secs and what could of been 12th, but we are happy with result.

Thanks to all organisation,marshals and spectators for there help and support .
guy woodcock and dave williams
guy woodcock

Berichtdoor LeonM » ma jun 04, 2007 10:18

Wat me opviel is dat die Puma van het HTS team enkele proeven niet gereden heeft, en vervolgens op Best weer gewoon langskomt.
Met een teamlid gesproken, die zei dat ze toestemming hadden om verder te mogen rijden.
Nieuw reglement ??
Ik dacht dat ik niet goed werd, waarom;
In de ELE 2002 had ik problemen met mijn koppeling, en het lukte net niet om deze binnen de tijd te wisselen. Toch service uit geklokt, naar de proef. Daar aangekomen mocht ik niet meer van start, sluitwagen was er al op. Wij naar het Eurocircuit om daar in de rij aan te sluiten, en weer deel te nemen. Onder mom van; alles rijden wat we nog kunnen/mogen.
Dit ging goed tot op service uit in Best, W.dH. sprak mij aan, en zei dat ik uit de wedstrijd moest. Ik vroeg permissie i.i.g de resterende KP's te rijden, maar dit werd niet toegestaan. Ik was dan niet meer verzekerd aldus Wim, en moest per direct stoppen. Dus uitgevallen. :oops:
Dus, hoe zit dat nou ?? Nieuw Superally systeem of zo ? :evil:
LeonM

Berichtdoor mafiabaas101 » ma jun 04, 2007 10:29

Guy you were really fast on day 2 !
mafiabaas101

Berichtdoor MartijnS » ma jun 04, 2007 10:37

Wim Luijbregts is ook later pas aangeschoven, heeft alleen zaterdag eind vd middag/avond gereden volgens mij?
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor rallyrobert » ma jun 04, 2007 10:39

LeonM schreef:Wat me opviel is dat die Puma van het HTS team enkele proeven niet gereden heeft, en vervolgens op Best weer gewoon langskomt.
Met een teamlid gesproken, die zei dat ze toestemming hadden om verder te mogen rijden.
Nieuw reglement ??
In de ELE 2002 had ik problemen met mijn koppeling, en het lukte net niet om deze binnen de tijd te wisselen. Toch service uit geklokt, naar de proef. Daar aangekomen mocht ik niet meer van start, sluitwagen was er al op. Wij naar het Eurocircuit om daar in de rij aan te sluiten, en weer deel te nemen. Onder mom van; alles rijden wat we nog kunnen/mogen.
Dit ging goed tot op service uit in Best, W.dH. sprak mij aan, en zei dat ik uit de wedstrijd moest. Ik vroeg permissie i.i.g de resterende KP's te rijden, maar dit werd niet toegestaan. Ik was dan niet meer verzekerd aldus Wim, en moest per direct stoppen. Dus uitgevallen. :oops:

hey dat verhaal komt me bekend voor :)
rallyrobert

Berichtdoor Campos » ma jun 04, 2007 10:41

Als het verzekeringsverhaal niet waar blijkt te zijn achteraf (zou het wel vreemd vinden, er is toch gewoon voor 25 KP's betaald?), zie ik er geen probleem in om de vroege uitvallers iig de resterende KP's nog te laten rijden als dat mogelijk is. 's Avonds word je er toch wel tussenuit gepikt, en zo heb je dan toch tenminste nog iets waar voor je inschrijfgeld gekregen..
Campos

Berichtdoor guy woodcock » ma jun 04, 2007 11:25

MartijnS schreef:Wim Luijbregts is ook later pas aangeschoven, heeft alleen zaterdag eind vd middag/avond gereden volgens mij?

Made changes to car and only really got confidence that they were working right after the first stages then hit bridge in oirschot :oops: and bent steering arm and needed to change front hub!
guy woodcock

Berichtdoor RG-Rallysport » ma jun 04, 2007 11:29

LeonM schreef:Wat me opviel is dat die Puma van het HTS team enkele proeven niet gereden heeft, en vervolgens op Best weer gewoon langskomt.
Nieuw reglement ??

zie toevoeging van Yvette
Laatst bijgewerkt door RG-Rallysport op ma jun 04, 2007 11:42, in totaal 3 keer bewerkt.
RG-Rallysport

Berichtdoor van eck » ma jun 04, 2007 11:31

na uitvallen ben je niet meer verzekerd
van eck

Berichtdoor LeonM » ma jun 04, 2007 14:43

Campos schreef:Als het verzekeringsverhaal niet waar blijkt te zijn achteraf (zou het wel vreemd vinden, er is toch gewoon voor 25 KP's betaald?), zie ik er geen probleem in om de vroege uitvallers iig de resterende KP's nog te laten rijden als dat mogelijk is. 's Avonds word je er toch wel tussenuit gepikt, en zo heb je dan toch tenminste nog iets waar voor je inschrijfgeld gekregen..

Volledig mee eens !
Dat je dan niet meer verzekerd bent, lijkt me onwaarschijnlijk. Enige probleem kan zijn dat er dan auto's buiten het klassement deelnemen. Maar daar moet ook een mouw aan te passen zijn.
Alleen voor mij en Robert een paar jaar te laat.. :twisted:
LeonM

Berichtdoor SylviaVisser » ma jun 04, 2007 14:47

Buiten klassement = buiten wedstrijd = buiten verzekering.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor StevenK » ma jun 04, 2007 14:47

LeonM schreef:Dat je dan niet meer verzekerd bent, lijkt me onwaarschijnlijk. Enige probleem kan zijn dat er dan auto's buiten het klassement deelnemen. Maar daar moet ook een mouw aan te passen zijn.

Het probleem is - afaik - dat die na het uitvallen eerst opnieuw door de technische keuring heen zou moeten.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor michel uit berg » ma jun 04, 2007 15:55

wie weet wat er met de corsa van beurskens gebeurd is?
ik blijf toch een corsa man he :D
michel uit berg

Berichtdoor RG-Rallysport » ma jun 04, 2007 16:21

michel uit berg schreef:wie weet wat er met de corsa van beurskens gebeurd is?
ik blijf toch een corsa man he :D

Als ik me niet vergis is die op kp vlierden uitgevallen met aandrijfproblemen , werd door veiligheids auto van de proef af gesleept
RG-Rallysport

Berichtdoor LeonM » ma jun 04, 2007 16:23

Jullie hebben helemaal gelijk, zo zijn de regels :!:
DUS zit ik nog steeds met de vraag; Hoe is 't dan mogelijk dat de Puma toestemming krijgt om alsnog KP's te gaan rijden ? En dit vervolgens ook doet en kan ?
Ik geef hun groot gelijk hoor, zou ik ook doen, zelfs ook zonder toestemming. :wink:
LeonM

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden