43e Paradigit ELE Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » zo jun 03, 2007 19:26

ray schreef:Leuk die verhalen als je langs een proef staat. Je hoort allerlei mensen verhalen vertellen en ze gaan al jaren naar de rally's... Probleem is alleen dat een naam als John Bosch ze zo weinig zegt...Of Johnny Hoes... Als Marel SR. voorbij komt weten ze niet hoe lang deze meerijd en welke titels hij al behaald heeft. Kortom hier trek ik me zeer weinig van aan.

nou jp ik ga ook al wat jaartjes kijken hoor en niet alleen in nl. en weet best wie bosch,,maaskant,doctor,huisman,v/dhoorn ect zijn en heb ze ook zien rijden van frits is uit zeer betrouwbare bron...hij heeft ook een bekx truck gekocht...van peter b ook weet zelfs welke wrc!!overigens tsjoen rijdt in ieper met de auto van basso,omdat er niet genoeg punto's zijn en tsjoen met grifone een contract heeft dat ie ieper zeker rijdt hoe ik dat weet..van hemzelf!!!!!
[/quote]

Leuk dat je het van Peter weet... Echter, denk je nou echt dat hij zijn thuisrally laat schieten en dan 1 maand later in de Exotic Green Rally start? :shock: Een rally waar als je de geschiedenis goed kent hij een haat / liefde verhouding mee heeft...Maar ja, wie ben ik? :roll:
mantaboy

Berichtdoor ray » zo jun 03, 2007 19:41

mantaboy schreef:
ray schreef:Leuk die verhalen als je langs een proef staat. Je hoort allerlei mensen verhalen vertellen en ze gaan al jaren naar de rally's... Probleem is alleen dat een naam als John Bosch ze zo weinig zegt...Of Johnny Hoes... Als Marel SR. voorbij komt weten ze niet hoe lang deze meerijd en welke titels hij al behaald heeft. Kortom hier trek ik me zeer weinig van aan.

nou jp ik ga ook al wat jaartjes kijken hoor en niet alleen in nl. en weet best wie bosch,,maaskant,doctor,huisman,v/dhoorn ect zijn en heb ze ook zien rijden van frits is uit zeer betrouwbare bron...hij heeft ook een bekx truck gekocht...van peter b ook weet zelfs welke wrc!!overigens tsjoen rijdt in ieper met de auto van basso,omdat er niet genoeg punto's zijn en tsjoen met grifone een contract heeft dat ie ieper zeker rijdt hoe ik dat weet..van hemzelf!!!!!

Leuk dat je het van Peter weet... Echter, denk je nou echt dat hij zijn thuisrally laat schieten en dan 1 maand later in de Exotic Green Rally start? :shock: Een rally waar als je de geschiedenis goed kent hij een haat / liefde verhouding mee heeft...Maar ja, wie ben ik? :roll:[/quote]

even voor de goede orde peter start niet in.de exotic green!!! maar is van plan in deutschland te starten..van eerd rijdt dit jaar nog met de s10!!!exotic green en of Hellendoorn
ray

Berichtdoor ray » zo jun 03, 2007 19:42

mantaboy schreef:

Leuk dat je het van Peter weet... Echter, denk je nou echt dat hij zijn thuisrally laat schieten en dan 1 maand later in de Exotic Green Rally start? :shock: Een rally waar als je de geschiedenis goed kent hij een haat / liefde verhouding mee heeft...Maar ja, wie ben ik? :roll:[/quote]
ray

Berichtdoor ray » zo jun 03, 2007 19:45

ray schreef:
mantaboy schreef:

Leuk dat je het van Peter weet... Echter, denk je nou echt dat hij zijn thuisrally laat schieten en dan 1 maand later in de Exotic Green Rally start? :shock: Een rally waar als je de geschiedenis goed kent hij een haat / liefde verhouding mee heeft...Maar ja, wie ben ik? :roll:
[/quote]

peter start niet in exoticgreen/bhv/westbrabantrally of voor de kenners de oude nacht van achtmaal maar in Deutschland . van eerd start met de s10 in etten-leur
ray

Berichtdoor leor888 » zo jun 03, 2007 20:24

Wat heeft Boers toch uitgevroten om 3MINUTEN! straftijd te krijgen?

Niet simpel een flying start of dergelijk kleins.

PS, kan iemand uitleggen hoe je wel quote, want hierboven gaat "het wel eens mis" :lol:
(Ik denk dat het aantal begin en eind quote opdrachten niet in evenwicht zijn.)?
leor888

Berichtdoor erikjan » zo jun 03, 2007 20:27

leor888 schreef:Wat heeft Boers toch uitgevroten om 3MINUTEN! straftijd te krijgen?

PS, kan iemand uitleggen hoe je wel quote, want hierboven gaat "het wel eens mis" :lol:
(Ik denk dat het aantal begin en eind quote opdrachten niet in evenwicht zijn.)?

gewoon op QUOTE drukken ;-)
en ALS je daarna nog iets verandert , weten wat je doet :roll:
erikjan

Berichtdoor leor888 » zo jun 03, 2007 20:33

erikjan schreef:

Ja, dat bedoel ik dus. 8) Maar als jij dat "wat" nu even uitlegt aan de kwoters hierboven?
leor888

Berichtdoor Mark Verhoeven » zo jun 03, 2007 20:35

Artosevo schreef:
Ik heb wel een idee!

Versnellingsbak geblokkeerd in 1e versnelling op 1e keer KP Son... Het ging lekker, veel plezier gehad. Jammer dat we de zondagproeven niet hebben kunnen rijden, vooral KP Asten leek me VRESELIJK mooi... (veel snelle bochten )

Erg jammer Mark! Ik zag je in Stiphout op KP3 nog bijna in de bomen klappen, daar waar je het onverhard op ging. Gelukkig liep dat goed af, maar helaas heb je niet kunnen finishen. Volgende keer beter hoop ik :D

Arjan.

Nou Arjan, dat was niet in de bomen klappen hoor... Dat was heel licht een boom toucheren! :wink: Er zit een lichte lakbeschadiging op mijn achterbumper, da's alles. :roll: :D Je moet toch iets om (sommige...) EVO's voor te blijven met zo'n traag hok... :wink:
Laatst bijgewerkt door Mark Verhoeven op zo jun 03, 2007 20:36, in totaal 1 keer bewerkt.
Mark Verhoeven

Berichtdoor erikjan » zo jun 03, 2007 20:35

leor888 schreef:
erikjan schreef:

Ja, dat bedoel ik dus. 8) Maar als jij dat "wat" nu even uitlegt aan de kwoters hierboven?

iets in de richting van hetzelfde aantal haakjes openen en sluiten...

:D
erikjan

Berichtdoor Mitsufan » zo jun 03, 2007 21:08

Mark Verhoeven schreef:
Artosevo schreef:
Ik heb wel een idee!

Versnellingsbak geblokkeerd in 1e versnelling op 1e keer KP Son... Het ging lekker, veel plezier gehad. Jammer dat we de zondagproeven niet hebben kunnen rijden, vooral KP Asten leek me VRESELIJK mooi... (veel snelle bochten )

Erg jammer Mark! Ik zag je in Stiphout op KP3 nog bijna in de bomen klappen, daar waar je het onverhard op ging. Gelukkig liep dat goed af, maar helaas heb je niet kunnen finishen. Volgende keer beter hoop ik :D

Arjan.

Nou Arjan, dat was niet in de bomen klappen hoor... Dat was heel licht een boom toucheren! :wink: Er zit een lichte lakbeschadiging op mijn achterbumper, da's alles. :roll: :D Je moet toch iets om (sommige...) EVO's voor te blijven met zo'n traag hok... :wink:

Lukt dat dan, EVO's voorblijven met een Impreza? :o
Mitsufan

Berichtdoor Gijs G » zo jun 03, 2007 21:09

leor888 schreef:Wat heeft Boers toch uitgevroten om 3MINUTEN! straftijd te krijgen?

illigale service
Gijs G

Berichtdoor erikjan » zo jun 03, 2007 21:21

hoedatzo ?
erikjan

Berichtdoor Mark Verhoeven » zo jun 03, 2007 21:23

Mitsufan schreef:
Mark Verhoeven schreef:
Artosevo schreef:
Ik heb wel een idee!

Arjan.

Lukt dat dan, EVO's voorblijven met een Impreza? :o

D'r zijn wel een paar mensen die dat lukt! 8)
Mark Verhoeven

Berichtdoor Gijs G » zo jun 03, 2007 21:24

erikjan schreef:hoedatzo ?

van Hoof en Boers de tweede plaats in de algemene rangschikking, met een kleine anticlimax voor van Hoof. "Als je eenmaal tweede ligt wil je die plek behouden, we eindigen tijdgelijk en de rallyreglementen schrijven dan voor dat de snelste van die twee op de eerste proef als beste geklasseerd wordt", legt van Hoof uit. Zo simpel blijkt dat niet, want zowel op de eerste als de tweede proef rijden beiden dezelfde tijd. Echter, op proef drie was Boers een fractie sneller. Zodoende leek het er op dat Van Hoof zich tevreden moest stellen met de laagste trede van het podium. Een tijdstraf van drie minuten voor Boers, die na afloop van de rally werd gegeven wegens verrichten van service aan de wagen op een ongeoorloofd tijdstip, bracht Van Hoof uiteindelijk toch op de tweede plaats in de algemene eindrangschikking. Ondanks de drie minuten straftijd, wist Boers met een marge van 22 seconden op Weijs Junior een plaats op het podium te behouden.

gequote uit persbericht op rallsyport.nl
Gijs G

Berichtdoor erikjan » zo jun 03, 2007 21:32

sorry, ik focus me soms volledig op het forum :wink:
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden