Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyfanaat schreef:mantaboy schreef:Rallyfanaat schreef:Van Eerd in een S10 in de BHV? Welke rally is dat?
dat is de oude rally van achtmaal rondom roosendaal
Dus dat is vorig jaar gebeurt? Jammer, heb ik toen wat gemist...![]()
ik was er vorig jaar niet bij dit jaar ook niet vanwege vakantie, maar ik weet wel dat van eerd in de carolla reed. De 'Roddels' gaan over dit jaar, maar ik betwijfel of het waar is omdat van Eerd gestopt is met rally rijden..
Gijs G schreef:ray schreef:van peter b ook weet zelfs welke wrc!!
dat laat ik aan het team zelf over...sorry..[/quote]ray schreef:Gijs G schreef:ray schreef:van peter b ook weet zelfs welke wrc!!
WELKE DAN?
Weet al iemand waarom ,Paradigit is wel hoofdsponsor???????????niek schreef:Heeft Boers straftijd gekregen en dus alsnog derde?? Het staat in ieder geval bij de uitslagen als derde.
niek schreef:Heeft Boers straftijd gekregen en dus alsnog derde?? Het staat in ieder geval bij de uitslagen als derde.
Op de eerste proef hadden de twee echter ook dezelfde tijd gereden en op de tweede proef ook. Omdat Dirk Boers op de derde proef vijf seconden sneller was geweest dan van Hoof mocht de man uit Den Ham als tweede het finishpodium betreden.
rally for ever schreef:Ja die heeft goed de gang er in.
Mis Mark Verhoeven op proef 11.
Iemand enig idee, hij ging best goed eigenlijk.
niek schreef:Heeft Boers straftijd gekregen en dus alsnog derde?? Het staat in ieder geval bij de uitslagen als derde.
Bartrallyfan schreef:Weet al iemand waarom ,Paradigit is wel hoofdsponsor???????????niek schreef:Heeft Boers straftijd gekregen en dus alsnog derde?? Het staat in ieder geval bij de uitslagen als derde.
Ik heb wel een idee!
Versnellingsbak geblokkeerd in 1e versnelling op 1e keer KP Son... Het ging lekker, veel plezier gehad. Jammer dat we de zondagproeven niet hebben kunnen rijden, vooral KP Asten leek me VRESELIJK mooi... (veel snelle bochten )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten