43e Paradigit ELE Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor henk » vr jun 01, 2007 18:24

Holten WRC schreef:
henk schreef:als je even naar de site gaat, kun je zien dat de infopakketten te koop zijn op het wedstrijdcentrum in helmond (het speelhuis) en bij friterie d'n heuvel in oirschot.

Zo ver was ik ook la gekomen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige verkooppunten zijn overdag!
Dus wellicht dat iemand meer weet?

dan hadden ze die echt wel vermeld, denk ik, is voor de organisatie ook een inkomstenbron.
henk

Berichtdoor SubaruMen » vr jun 01, 2007 18:25

Robert_ schreef:Hoi, nog maar even een vraagje over de infopakketverkoopplaatsen (mooi woord?).

Wordt voor mij de 1e keer dat ik afreis naar helmond en omstreken, maar waar word de 1e proef verreden, en wat is daarbij dan de meest logische plek om een pakket te kopen? (lees: het dichtstbij)

Start op het plein hoef ik niet bij te zijn, ik ben liever wat eerder op een KP, zodat ik een mooie plek kan scoren.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

zover ik weet is dat KP Stiphout
en dan ist wel verstandig om in Helmond een Infopakket te halen

want dan is Oirschot uit de richting lijkt mij
SubaruMen

Berichtdoor Gielkl » vr jun 01, 2007 18:29

en het is er meestal super druk, midden in het centrum bij het speelhuys, dus dat wordt op tijd aanrijden :wink:
Gielkl

Berichtdoor Rallyphoto.nl » vr jun 01, 2007 18:52

Holkers schreef:
Gielkl schreef:Weet er iemand of er dit jaar ook een technische keuring is? en zoja, hoe laat?

vanavond, 20:00 uur in de tent voor het speelhuys meende ik

ik kom net van de service af en de toppers worden tussen 22>00 en 22:30 gekeurd
Rallyphoto.nl

Berichtdoor Robert_ » vr jun 01, 2007 19:40

SubaruMen schreef:
Robert_ schreef:Hoi, nog maar even een vraagje over de infopakketverkoopplaatsen (mooi woord?).

Wordt voor mij de 1e keer dat ik afreis naar helmond en omstreken, maar waar word de 1e proef verreden, en wat is daarbij dan de meest logische plek om een pakket te kopen? (lees: het dichtstbij)

Start op het plein hoef ik niet bij te zijn, ik ben liever wat eerder op een KP, zodat ik een mooie plek kan scoren.

Tenk joe, zal zorgen dat ik er optijd ben.
Robert_

Berichtdoor ZZR Fan » vr jun 01, 2007 19:43

beroerd dat bij Rallytiming de tijden er niet meer staan. Dat was met de Zuiderzee een stuk makkelijker ;)
ZZR Fan

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr jun 01, 2007 21:22

Robert_ schreef:
SubaruMen schreef:

Tenk joe, zal zorgen dat ik er optijd ben.

Zelfs als je een half uur voor de start een pakket koopt dan ben je nog ruim op tijd voor proef stiphout 3 km verderop.
V.D.G Rally team

Berichtdoor SubaruMen » vr jun 01, 2007 22:00

Heee

net naar de Technische Keuring geweest

en het was kei gaaf om da eens van dicht bij te zien

en verschillende Rijders int echt gezien da was echt Leuk om die is te zien!

Onder Andere Erik Wevers!

iemand mij nog gespot :P

ik had MAN Shirtje aan :P en kwam daarna trug met een Oranje fiets :P
SubaruMen

Berichtdoor HJD » vr jun 01, 2007 22:19

Iedereen super veel plezier morgen, en hopen dat het een leuke wedstrijd wordt! :)

Dan ga ik nu maar eens slapen, want wil morgen wel een beetje fit zijn haha :P
HJD

Berichtdoor mastersevius » vr jun 01, 2007 22:26

HJD schreef:Iedereen super veel plezier morgen, en hopen dat het een leuke wedstrijd wordt! :)

Dan ga ik nu maar eens slapen, want wil morgen wel een beetje fit zijn haha :P

Tjaah als je mooie foto's wilt maken, is een beetje fit zijn natuurlijk niet verkeerd eh :D
mastersevius

Berichtdoor Frown » vr jun 01, 2007 22:34

Even een kleine frustratie spuien als dat mag wat betreft de organisatie van de ELE rally: Ik snap best dat er geld in de kas dient te komen, echter ik (als voorbeeld) wil graag met mijn zoon eens gaan kijken op Ekkersrijt zaterdag avond. Nergens op de ELE-Rally site kan ik vinden hoe laat dit plaats gaat vinden. Daarnaast ook in dit hele topic niet (is ook niet de primaire plaats voor die informatie dus niets ten nadele van deze site... ) en ook niet waar dan ook via Google.

Kijk die 5 euro toegang pp boeit me niet. Als ik echter eerst een Publieksinformatiepakket in Helmond moet gaan halen (a 10 euro..) om achter het tijdstip te komen kost het me dus 10 euro + 2x 5 euro entree = 20 euro en daar pas ik voor, naast de tijd de het me kost om dat pakket te gaan halen. Hetzelde geld overigens voor de zaterdag avond proeven bij Best, St Oedenrode en Oirschot.. Entree is 5 euro pp, waarom dan niet vermelden waar en hoe laat ?

De rallysport in Nederland is gebaat bij interesse van het publiek en dus ook van toeschouwers, de rally word gesponsord door een groot (van oorsprong lokaal) bedrijf, waarom dan die geldklopperij? Is het alleen van belang om de beelden op TV te krijgen voor de sponsoren?

Kan iemand mij SVP vertellen hoe laat het op Ekkersrijt gaat beginnen zodat ook mijn zoon eens kennis kan maken met de rallysport op een redelijk betaalbare manier?
Frown

Berichtdoor Olde Meule » vr jun 01, 2007 23:07

Holkers schreef:
Armand schreef:
(waar de bemanning staat van de M.C.R.I.)

Is dat iets waar Mark rekening mee moet houden.
Ga je dan modder gooien op de weg...

Denk eerder dan Mark zand in de ogen van de MCRI strooid ;)

Laten we het sportief houden voor beide partijen oke Holkers want Barneveld is verledentijd en Hulst is geweest, verledentijd moet je achter je houden anders boek je nooit vooruitkomst!

Wel mag het gezegt worden dat KP Oirschot één van de mooiere proeven is waar op asfalt en onverhard het verschil gemaakt kan worden toch, maar stuifzand zal het niet zijn (anders zetten we onze rood/witte zonnebrillen wel op 8) ) gezien het weer van afgelopen dagen!?
Laatst bijgewerkt door Olde Meule op vr jun 01, 2007 23:10, in totaal 1 keer bewerkt.
Olde Meule

Berichtdoor peter k » vr jun 01, 2007 23:10

Ik wens iedereen ook een heel mooi rally weekend :D
Ik ben ook weer van de partij
Afbeelding
peter k

Berichtdoor MartijnS » vr jun 01, 2007 23:29

Het onverhard kan snel droog zijn hoor, begin vd dag in Bocholt modder. Eind vd dag stof. Dus het kan wel ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Paperclip » za jun 02, 2007 1:09

Ik ben ook nog even naar de keuring + service geweest.
Kleinjan toch nog met de Golf (ondanks de geruchten) zien rijden, en vind de Paradigit-vloot dit jaar erg goed ogen qua auto's. Zag er wel een naam bij die ik volgens mij nog niet eerder zag, Jonkers.
Verder vond ik het service-terrein nou niet echt zo geweldig. Ben benieuwd of dat volgend jaar ook nog daar is.

Overigens zag ik daarstraks ineens met grote posters in het rallycentrum (speelhuis) aangegeven staan dat je daar een rally-pet kon kopen. Frappant, aangezien ik er vanmiddag nog om vroeg en het antwoord kreeg dat ze er dit jaar geen hadden. Nu kon ik zelfs een hele doos krijgen. Dus heb ik alsnog een petje, al is het niet de allermooiste :)

EDIT: Ik heb trouwens de Corolla WRC ook nog niet gezien vanavond? Ook op de foto's is het een 'grote afwezige'. Zou jammer zijn als die niet mee zou rijden.
Paperclip

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden