Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
door Armand » zo mei 27, 2007 17:28
Het concept is dat de spoco's onafhankelijk zijn van de organisatie, maar sinds de aanpassingen - overigens op verzoek van de deelnemers - inhoudende dat de definitieve uitslag er doorgedrukt kan worden om het wachtpark open te gooien, lijkt het de spoco's te ontbreken aan de tijd die nodig is om deelnemers voldoende in te kunnen lichten en ruimte te laten voor het indienen van een protest.
Ok thanks Steven...
-

Armand
-
-
door van eck » zo mei 27, 2007 23:01
Armand schreef:Het concept is dat de spoco's onafhankelijk zijn van de organisatie, maar sinds de aanpassingen - overigens op verzoek van de deelnemers - inhoudende dat de definitieve uitslag er doorgedrukt kan worden om het wachtpark open te gooien, lijkt het de spoco's te ontbreken aan de tijd die nodig is om deelnemers voldoende in te kunnen lichten en ruimte te laten voor het indienen van een protest.
Ok thanks Steven...
wijze woorden
-
van eck
-
door 2rallyman1 » ma mei 28, 2007 9:57
Volgens mij kunne jullie je beter druk maken om andere dingen......
Laten we maar hopen dat hij rijd want ik zou het zeer jammer vinden als hij een stapje terug doet... Zeker om zijn rijstijl op onverhard.( en dan niks ten nadelen van kuipers en poulsen) zou erg jammer zijn wevers er niet bij te hebben
Ik verheug me al op een mooi gevecht zaterdag en zondag!!
-
2rallyman1
-
door StevenK » ma mei 28, 2007 11:51
Topic opgeschoond. Zelfs hier mag wel een klein beetje geprobeerd worden normale omgangsvormen te hanteren.
-
StevenK
- Site Admin
-
-
door Franky » ma mei 28, 2007 12:16
StevenK schreef:Topic opgeschoond. Zelfs hier mag wel een klein beetje geprobeerd worden normale omgangsvormen te hanteren.
Is toch meer dan normaal voor hier.
Frank Cruts
-

Franky
-
Keer terug naar Wedstrijden