Wevers wel of niet naar de ELE

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor savrallying » zo mei 27, 2007 10:51

Waarom schrijft hij zich dan in voor de ELE Raly. Hij tweifelt dus. Als hij 100% zeker weet dat hij niet start in de ele schrijf je, je ook niet in. Frank Verhoeven had gewoon niet moeten bellen. Dat roept alleen maar ergernis op.
savrallying

Berichtdoor h.beek922 » zo mei 27, 2007 10:53

Sorry je hebt gelijk :!:
h.beek922

Berichtdoor henk » zo mei 27, 2007 11:24

savrallying schreef:Waarom schrijft hij zich dan in voor de ELE Raly. Hij tweifelt dus. Als hij 100% zeker weet dat hij niet start in de ele schrijf je, je ook niet in. Frank Verhoeven had gewoon niet moeten bellen. Dat roept alleen maar ergernis op.

om een punt te maken misschien?
als hij zich helemaal niet zou inschrijven, zouden er lang niet zulke discussies losbreken als nu, denk ik.
henk

Berichtdoor John » zo mei 27, 2007 12:00

Zou het wel zonde vinden ook al ga ik niet kijken. Het zijn trouwens twee erg aardige gasten met hun rallyhart op de juiste plaats. Dus even geen commentaar op beide lieden. En zoals altijd staan de beste stuurlui weer aan wal.
John

Berichtdoor Franky » zo mei 27, 2007 12:01

savrallying schreef:Waarom schrijft hij zich dan in voor de ELE Raly. Hij tweifelt dus. Als hij 100% zeker weet dat hij niet start in de ele schrijf je, je ook niet in. Frank Verhoeven had gewoon niet moeten bellen. Dat roept alleen maar ergernis op.

Daar is Frank meester in.
Uit de vragen en manier van vragen uit het verleden was al lang duidelijk hoe Frank over Erik denkt.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor EVOX » zo mei 27, 2007 13:00

admin schreef:
Niels2 schreef:
EVOX schreef:Als Wevers zich terug trekt zegt dat toch genoeg over hem, ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de fout in Hulst hun eigen fout was.

't is en blijft 'n tukker.

Gr.

Wat is dat nu weer voor een kut opmerking?

Jongentjes,

Bemoeien jullie er nu gewoon eens niet mee als je de feiten niet weet, er worden hier allemaal aannamens gedaan door mensen die niet eens iets weten van het verhaal laten staan dat ze de precieze feiten weten.

Het is allemaal van ik heb gehoord dat, en een betrouwebare bron zegt dat!!!

Dat Erik genaait is door Biesheuvel is 1 en als je alle feiten weet zul je ook oordelen dat het niet eerlijk is wat de organisatie heeft gedaan als je er objectief naar kijkt.

En als Erik niet in de ELE start dan zal het feit wat in Hulst is gebeurd niet de enigste reden zijn. Er rijden nog meer auto's van Wevers Sport en die moeten ook klaar en gerunt worden dus Erik zijn auto komt op de laatste plaats op het moment en als deze niet klaar is zal hij er niet mee rijden. Tevens is er ook nog een mogelijkheid dat hij met een Corolla ofzo rijd die sneller klaar te krijgen zijn!

Dus wacht nu maar gewoon af en ga geen conclusies trekken of uitspraken doen die je later weer moet herzien.

Als er wagens doo de controle zijn die geen caravan hebben gezien zegt dat toch genoeg, als je door rijdt en dan terug rijdt ben je fout, vrij simpel
EVOX

Berichtdoor admin » zo mei 27, 2007 13:22

EVOX schreef:
admin schreef:
Niels2 schreef:
EVOX schreef:Als Wevers zich terug trekt zegt dat toch genoeg over hem, ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de fout in Hulst hun eigen fout was.

Gr.

Jongentjes,

Bemoeien jullie er nu gewoon eens niet mee als je de feiten niet weet, er worden hier allemaal aannamens gedaan door mensen die niet eens iets weten van het verhaal laten staan dat ze de precieze feiten weten.

Dat Erik genaait is door Biesheuvel is 1 en als je alle feiten weet zul je ook oordelen dat het niet eerlijk is wat de organisatie heeft gedaan als je er objectief naar kijkt.

En als Erik niet in de ELE start dan zal het feit wat in Hulst is gebeurd niet de enigste reden zijn. Er rijden nog meer auto's van Wevers Sport en die moeten ook klaar en gerunt worden dus Erik zijn auto komt op de laatste plaats op het moment en als deze niet klaar is zal hij er niet mee rijden. Tevens is er ook nog een mogelijkheid dat hij met een Corolla ofzo rijd die sneller klaar te krijgen zijn!

Dus wacht nu maar gewoon af en ga geen conclusies trekken of uitspraken doen die je later weer moet herzien.

Als er wagens doo de controle zijn die geen caravan hebben gezien zegt dat toch genoeg, als je door rijdt en dan terug rijdt ben je fout, vrij simpel

Nogmaals je weet de feiten niet!!!

1. V/d Heuvel en Eldik waren niet bij de tijdcontrole in de buurt die stonden nog op de brug op het moment dat het gebeurd is net na de tent!!!

2. De tijdcontrole stond 300meter verder in het routeboek dan in werkelijkheid dus volgens het routeboek is ie nooit door de controle heen gereden en ook niet tegengesteld.

3. Regroup = Parc Ferme en daar mag geen overig verkeer komen wat hier niet het geval was.

4. Meerdere rijders zijn de borden gepaseerd en hebben het zelfde gedaan en worden hiervoor niet bestraft, tevens hebben veel rijders verklaart dat de tijdcontrole borden niet of slecht te zien waren!

5. De uitsluiting is niet schriftelijk mee gedeeld bij de eerst volgende regroup (Finish podium in dit geval) maar dit gebeurde pas 10 minuten voordat de uitslag definitief werd.

Dat er op de betreffende locatie 2 tijdcontrolegebieden waren, die ook nog eens open waren voor ander verkeer is een feit. En aangezien het tijdcontrolegebied open was voor ander verkeer, is het heel goed mogelijk dat op het betreffende moment de tijdcontrole door overig verkeer aan het zicht van de équipe onttrokken werd.

Dat terugrijden fout is, wordt door niemand ontkend. De manier waarop eea hier is verlopen werpt echter vraagtekens op. Zo zijn er zeker vijf deelnemers geweest die dezelfde fout hebben gemaakt, zonder dat er iemand wat van heeft gezegd!
admin
Site Admin

Berichtdoor henk » zo mei 27, 2007 15:17

admin schreef:
Niels2 schreef:

Gr.

Jongentjes,

"jongetjes"??? een beetje meer respect mag wel geloof ik, bovendien is dit een forum waar gediscuseerd mag worden toch?

blijft wel een feit dat het erg jammer ZOU ZIJN als Erik het kampioenschap ZOU laten voor wat het is
henk

Berichtdoor Armand » zo mei 27, 2007 16:12

Ja, de ELE zou de ELE niet zijn zonder een markant persoon al Erik Wevers natuurlijk. 8) Volgens mij is die een ster tegen wil en dank aan het worden, waar die zelf niet om gevraagd heeft...

En Admin: je zegt dat hij genaaid is door Biesheuvel, maar dat zijn toch de sportcommisarissen die die beslissing nemen. Horen die dan bij Biesheuvel of bij de BSR/KNAF (is een vraag)?
Armand

Berichtdoor henk » zo mei 27, 2007 16:21

Armand schreef:Ja, de ELE zou de ELE niet zijn zonder een markant persoon al Erik Wevers natuurlijk. 8) Volgens mij is die een ster tegen wil en dank aan het worden, waar die zelf niet om gevraagd heeft...

En Admin: je zegt dat hij genaaid is door Biesheuvel, maar dat zijn toch de sportcommisarissen die die beslissing nemen. Horen die dan bij Biesheuvel of bij de BSR/KNAF (is een vraag)?

ik denk dat admin een fout in het routeboek bedoeld.
henk

Berichtdoor StevenK » zo mei 27, 2007 16:38

henk schreef:ik denk dat admin een fout in het routeboek bedoeld.

Ik denk dat Admin eerder al bedoelde dat hij het jammer vind dat de discussie hier steeds weer op basis van aannames wordt gevoerd.
Armand schreef:Ja, de ELE zou de ELE niet zijn zonder een markant persoon al Erik Wevers natuurlijk. 8) Volgens mij is die een ster tegen wil en dank aan het worden, waar die zelf niet om gevraagd heeft...

Het concept is dat de spoco's onafhankelijk zijn van de organisatie, maar sinds de aanpassingen - overigens op verzoek van de deelnemers - inhoudende dat de definitieve uitslag er doorgedrukt kan worden om het wachtpark open te gooien, lijkt het de spoco's te ontbreken aan de tijd die nodig is om deelnemers voldoende in te kunnen lichten en ruimte te laten voor het indienen van een protest.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor henk » zo mei 27, 2007 16:51

StevenK schreef:

Ik denk dat Admin eerder al bedoelde dat hij het jammer vind dat de discussie hier steeds weer op basis van aannames wordt gevoerd.

tja....das dan zijn probleem.
nogmaals.....dit is een forum toch?

"1. Forum
Een online community waarin bezoekers onderwerpen waarin ze geinteresseerd zijn kunnen plaatsen en lezen".
henk

Berichtdoor StevenK » zo mei 27, 2007 16:57

henk schreef:
StevenK schreef:

Lijkt me toch ook het probleem van de mensen die aannames gebruiken om een discussie op te baseren. Of dat nu IRL of online gebeurt, 'assumption is the mother of all fuckups'.

En eerlijk gezegd vond ik het wel aandoenlijk dat er direct nadat admin zegt dat 'ie het niet grappig vindt dat er aannames gedaan worden, iemand een aanname doet over waar admin op zou kunnen doelen :)
nogmaals.....dit is een forum toch?

"1. Forum
Een online community waarin bezoekers onderwerpen waarin ze geinteresseerd zijn kunnen plaatsen en lezen".

Bij veel mensen bestaat helaas de misvatting dat dit dan ook betekent dat je op een forum alles mag zeggen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor henk » zo mei 27, 2007 16:59

StevenK schreef:
henk schreef:
StevenK schreef:

Lijkt me toch ook het probleem van de mensen die aannames gebruiken om een discussie op te baseren. Of dat nu IRL of online gebeurt, 'assumption is the mother of all fuckups'.

En eerlijk gezegd vond ik het wel aandoenlijk dat er direct nadat admin zegt dat 'ie het niet grappig vindt dat er aannames gedaan worden, iemand een aanname doet over waar admin op zou kunnen doelen :)

sorry, zal het niet meer doen :oops: :wink:
henk

Berichtdoor StevenK » zo mei 27, 2007 17:02

<topic is afgesplitst van het ELE topic>
StevenK
Site Admin

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden