Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Stuk weg open op een industrieterrein is niet erg hoor. Was toen in de Waalhaven ook gaaf
RallyCenter schreef::? mischien geen wevers hoor ik , zou het jammer vinden , maarja wel te begrijpen opzich , de regeltjes zijn in mijn ogen gewoon te gek voor woorden , als je een post mist met je wagen terwijl je ook verkeerd bent ingelicht door de organisatie via het routeboek dan wordt je gediskwalificeert , Rallysport gaat om tijden rijden op een proef als wevers alle proefen heeft gereden en zijn tijden noteert en als conclusie een tweede plek dan moet dat blijven staan , hij heeft er eervol voor gereden en heeft volgens mij zich gehouden aan de service tijden en tja dat dit zo moest gaan door de organisatie van hulst vindt ik gewoon slecht maarja regeltjes bah naar woord!!!
StevenK schreef:RallyCenter schreef::? mischien geen wevers hoor ik , zou het jammer vinden , maarja wel te begrijpen opzich , de regeltjes zijn in mijn ogen gewoon te gek voor woorden , als je een post mist met je wagen terwijl je ook verkeerd bent ingelicht door de organisatie via het routeboek dan wordt je gediskwalificeert , Rallysport gaat om tijden rijden op een proef als wevers alle proefen heeft gereden en zijn tijden noteert en als conclusie een tweede plek dan moet dat blijven staan , hij heeft er eervol voor gereden en heeft volgens mij zich gehouden aan de service tijden en tja dat dit zo moest gaan door de organisatie van hulst vindt ik gewoon slecht maarja regeltjes bah naar woord!!!
Dat vind ik wel heel kort door de bocht. Rally rijden is meer dan alleen zo hard mogelijk over een proef stampen.
Maar in deze situatie vind ik de straf in geen enkele relatie staan tot het vergrijp, zeker aangezien hij lang niet de enige was die hier in de fout ging.
StevenK schreef:Maar in deze situatie vind ik de straf in geen enkele relatie staan tot het vergrijp, zeker aangezien hij lang niet de enige was die hier in de fout ging.
YellowLeonVT schreef:StevenK schreef:Maar in deze situatie vind ik de straf in geen enkele relatie staan tot het vergrijp, zeker aangezien hij lang niet de enige was die hier in de fout ging.
Je hebt gelijk dat rally rijden meer is dan alleen maar zo snel mogelijk over een proef jakkeren. Maar als het bovenstaande waar is zou dit wel erg bedenkelijk zijn.. Ben je hier wel zeker van...
Ned rally schreef:Luijbregts schreef:Luijbregts schreef:Heb idd de Almera te koop gezet om nu eindelijk serieus met een Fiesta aan de slag te gaan. Helaas druk met werk om te kunnen rijden met de Almera. Werk nu voor Ford in Noorwegen dus alles is dadelijk wat makkelijker te combineren. De intentie om in NL te komen rijden nadat we een andere auto hebben is er 100% maar dat wordt niet meer dit jaar.... Van de Nijhof - Moan transactie weet ik niets af. Weet wel dat het een hele gave Fiesta is
Veel plezier tijdens de ELE, zal m via internet volgen met een beetje heimwee !!!!
mvrgrt,
Rob Luijbregts
Sorry, bedoelde Allert - Moan (niet Nijhof)
Dus als we het goed begrijpen rob, heb jij de fiesta gekocht van allert....
Jan schreef:Het ging er in principe om of Wevers zou starten of niet, gaan we weer een andere discussie overnieuw doen...
Holkers schreef:Jan schreef:Het ging er in principe om of Wevers zou starten of niet, gaan we weer een andere discussie overnieuw doen...
Welke discussie?
Wellicht handig voor de discussie hierboven dat deze gehouden wordt door mensen die alle feiten weten. Dat zijn dus de heren van Wevers Sport en de mensen waar het protest o.i.d. loopt. Iedere rijder zal vroeg of laat inzien dat, als ze willens en wetens iets verkeerds gedaan hebben, fout zitten. Een onbewuste fout is helaas gemaakt, maar de redenen waarop, waarom, wie nog meer en hoe daarmee om gegaan is roept vragen op. Ik hoop dat ik volgende week Erik aan het werk kan zien (ook al is het maar door een heel klein gaatje van m'n camera) maar de tijd zal dat leren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten