ExTaxi schreef:ZO weer thuis! Was een mooi dagje rally. Lekker zonnetje, niet te warm en dankzij de regen van gisteren nog wat modder hier en daar.
Van Iersel ging inderdaad niet zo hard, moet nog erg wennen aan de auto zo leuk het. Beetje knullig schakelen bij de chicane.
Wie wel hard ging was Leemans, man wat heeft die man toch een capaciteiten in huis! Gruwerlijk hard!!! En wat te denken van Wout Hazeleger, ging ook als een kanon over de proeven. Cols is een klassa apart.......dat is duidelijk.
5 nederlanders bij de eerste 10! En een keurige 6e plek voor "d'n vrouw me ballen", Melissa Debackere.
Ik denk dat Michel Bergsteyn ook niet hoger had kunnen komen dan de 18e plek algemeen, slechts 2.10 achter Stefaan Prinzie met de veel snellere Citroën C2.
ja meer zat er echt niet in, zou misschien 'n paar seconden hier en daar kunnen winnen door nog wat later te remmen maar zo'n C2R2 is dus echt niet bij te houden met 'n redelijke piloot aan 't stuur
Op 't onverhard daarin tegen ging 't goed en konden we ook goed bij blijven. daar kan ik ook echt van genieten!!
Ik ga toch maar eens op zoek naar een dogbox, dat zal aanzienlijk schelen denk k

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.