Opel Monza in de Rallysport

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ton Van Spanje » za mei 19, 2007 14:36

Götz schreef:
Ton Van Spanje schreef:Welke kleur had die Monza? Wit of rood?

Rood!

Dat was Peter Fontijn. En die kwam volgens mij niet uit het Oosten. :) Uit de buurt van Haarlem/Zandvoort meen ik mij te herinneren.
Ton Van Spanje

Berichtdoor SylviaVisser » za mei 19, 2007 15:13

Hmm Fontijn...of deze: Fontein...die kwam/komt uit Barneveld.

de edit: :oops: tikfout
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor LeonM » za mei 19, 2007 16:06

briljant schreef:@Götz:
Mag een Monza meedoen bij Slowly sideway's

Zonder WK history mag de auto in principe niet deelnemen. Het is zo vol bij Slowly dat ze erg kritisch worden. Terecht, vind ik. Wat betreft mijn deelnames aldaar; Sommige mensen hebben eenmaal geluk dat ze getolereerd worden :wink:
LeonM

Berichtdoor Götz » za mei 19, 2007 16:26

LeonM schreef:

Zonder WK history mag de auto in principe niet deelnemen. Het is zo vol bij Slowly dat ze erg kritisch worden. Terecht, vind ik. Wat betreft mijn deelnames aldaar; Sommige mensen hebben eenmaal geluk dat ze getolereerd worden :wink:

Gents,

Als ik me goed kan herinneren heb ik het over de Toyota die eventueel kan mee doen bij Slowly Sideways! Dit is een andere topic....... Over deelname van een Monza (hoe mooi deze auto ook zijn mag) heb ik het niet gehad. En inderdaad Reinhard Klein is erg streng geworden. Dus geen taxi tijdens de Eifel :lol: :lol: :lol: Wel een Mercedes in de groep 2 uitvoering met originele bestickering :wink:
Götz

Berichtdoor Götz » za mei 19, 2007 16:28

SylviaBos schreef:Hmm Fontijn...of deze: Fontein...die kwam/komt uit Barneveld.

de edit: :oops: tikfout

Klopt die heeft er ook in gereden. Voordien kwam Fontijn toch met een circuit C-Kadett???
Götz

Berichtdoor briljant » za mei 19, 2007 16:54

Götz schreef:Als ik me goed kan herinneren heb ik het over de Toyota die eventueel kan mee doen bij Slowly Sideways! Dit is een andere topic....... Over deelname van een Monza (hoe mooi deze auto ook zijn mag) heb ik het niet gehad.
Weet ik maar daarom vraag ik het ook. :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor LeonM » za mei 19, 2007 17:32

Götz schreef:
LeonM schreef:

Gents,

Als ik me goed kan herinneren heb ik het over de Toyota die eventueel kan mee doen bij Slowly Sideways! Dit is een andere topic....... Over deelname van een Monza (hoe mooi deze auto ook zijn mag) heb ik het niet gehad. En inderdaad Reinhard Klein is erg streng geworden. Dus geen taxi tijdens de Eifel :lol: :lol: :lol: Wel een Mercedes in de groep 2 uitvoering met originele bestickering :wink:

Had ik de vraag of een Monza mag meedoen bij Slowly toch goed beantwoord. :roll:
Ik hoorde idd. dat de MB met originele bestickering, velgen etc. MOCHT verschijnen :lol: :wink:
LeonM

Berichtdoor Götz » za mei 19, 2007 18:24

[quote="LeonMIk hoorde idd. dat de MB met originele bestickering, velgen etc. MOCHT verschijnen :lol: :wink:[/quote]

Gelukkig wel; replica's mogen bij Slowly Sideways zolang ze maar als "Original" eruit zien. Daarom wordt de bestickering exact nagemaakt. Zelfs "racen tegen kanker en de Benz logo's" mosten van de voorruit. Je moet er dus wel wat voor over hebben :wink:

Verder rijden we dit jaar ook Dld, San Remo en Catalunia met hun mee (sorry off topic).....
Götz

Berichtdoor Mark Verhoeven » za mei 19, 2007 20:25

Sorry voor misbruik van dit topic, maar mag zoiets ook:

Afbeelding

Als ik iets met classics ga doen, hou ik het maar Japans... 8) :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor LeonM » za mei 19, 2007 20:38

Guus rijdt met zo eentje.
Z-point.nl :wink:
LeonM

Berichtdoor ceesford » za mei 19, 2007 20:47

Fontijn had een ( Circuit ) C-Kadett, is platgegaan tijdens een race op Zandvoort, is daarna teruggekomen met een Monza ( dacht ik.... )

en Ja, Man Bergsteijn had de Opel "Pink Panther" Monza als auto, ik kan mij die chromen voorbumper nog goed herinneren.....

goeie 3.0 motor.....
ceesford

Berichtdoor mantaboy » za mei 19, 2007 20:51

Ton Van Spanje schreef:
Götz schreef:
Ton Van Spanje schreef:Welke kleur had die Monza? Wit of rood?

Rood!

Dat was Peter Fontijn. En die kwam volgens mij niet uit het Oosten. :) Uit de buurt van Haarlem/Zandvoort meen ik mij te herinneren.

Herinner ik het me goed dat van de Munckhof met een witte of grijze reed? Kan het me niet goed meer voor de geest halen. Was donker toen op De Hel en aardig "beneveld".

Verder de roze met Jupiler reclame van Bergsteijn en de rode van Fontijn. Volgens mij woonde Fontijn een jaar of 8 geleden in Oss. Kan me herinneren daar ooit eens voor een c-kadett GTE geweest te zijn.
mantaboy

Berichtdoor whity » za mei 19, 2007 21:14

Van den Munckhof reed met een witte Monza en hoe!!! ik bedoel met zo'n zware bak had hij er best de gang in wij hebben wel eens achter hem gereden maar je moest alle zeilen bij zetten om hem bij te houden laat staan in te halen.Ik heb me toen laten vertellen door Peter van den Munckhof hij had er aan kooiconstructie van 42 meter pijp in zitten.
Laatst bijgewerkt door whity op za mei 19, 2007 21:20, in totaal 1 keer bewerkt.
whity

Berichtdoor Mark Verhoeven » za mei 19, 2007 21:16

Guus rijdt met zo eentje.
Z-point.nl

:D
Mark Verhoeven

Berichtdoor zpoint » zo mei 20, 2007 12:42

Mark Verhoeven schreef:Sorry voor misbruik van dit topic, maar mag zoiets ook:

Afbeelding

Als ik iets met classics ga doen, hou ik het maar Japans... 8) :wink:

Altijd :mrgreen: Goed plan!!
Afbeelding