niek schreef:Nu maar hopen dat het ook zo een exotische rally wordt!
Hoebedoelu
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
niek schreef:Nu maar hopen dat het ook zo een exotische rally wordt!
wimo schreef:Laat idd die zon maar komen.
Aangezien ik dan met "zwangerschapsverlof" de rally mag gaan bezoeken![]()
Lekker in mijn stoeltje kijkend naar jullie zwoegende fotografen.
Dat doe ik liever met zon, dan met regen
Groetjes Monique
A8 fan schreef:niek schreef:Nu maar hopen dat het ook zo een exotische rally wordt!
Is dit een knipoog naar een uitzendbureau.....hebben ze in ieder geval genoeg "vrijwilligers"....
briljant schreef:Nadat BHV Expo Groep BV besloten had om, na maar liefst 9 jaar als hoofdsponsor te hebben opgetreden, haar rol met betrekking tot “onze” rally te verkleinen moesten wij, Stichting Autosport Zuid West Brabant, op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Dat dit niet makkelijk was heeft u reeds in de media kunnen vernemen. Wij zijn dan ook bijzonder trots u te kunnen mededelen dat wij er op de valreep en na de nodige onderhandelingen er toch in geslaagd deze te hebben kunnen vinden.
Bericht op internet
Inderdaad JPmantaboy schreef:briljant schreef:Nadat BHV Expo Groep BV besloten had om, na maar liefst 9 jaar als hoofdsponsor te hebben opgetreden, haar rol met betrekking tot “onze” rally te verkleinen moesten wij, Stichting Autosport Zuid West Brabant, op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Dat dit niet makkelijk was heeft u reeds in de media kunnen vernemen. Wij zijn dan ook bijzonder trots u te kunnen mededelen dat wij er op de valreep en na de nodige onderhandelingen er toch in geslaagd deze te hebben kunnen vinden.
Bericht op internet
Dat komt gewoon uit de uitnodiging voor 23 mei...![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten