Proflex Merwede Rally Hulst 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hein » wo mei 02, 2007 22:20

paco schreef:
Hein schreef:[
@Sublover: Roosendaal is zeker een aanrader. Vooral de avondproeven rondom Achtmaal zijn schitterend. De zaterdagmiddag mag er trouwens ook zijn.

De zondag vindt ik persoonlijk altijd een beetje tegenvallen. Bovendien (en dan gaat JP me weer slaan) is het met afstand de duurste rally voor het publiek. Infopakketje en entreekaarten.

Alvast een beetje zout.. hoe duur zal het dit jaar worden ??

volgens mij wil ik dat niet weten :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo mei 02, 2007 22:26

Hein schreef: Volgens mij is er niet één rally in Belgie die een industrieterrein proef heeft.

Klopt, dat heet daar Zoning :wink:
Ton Van Spanje

Berichtdoor Hein » wo mei 02, 2007 22:48

Ton Van Spanje schreef:
Hein schreef: Volgens mij is er niet één rally in Belgie die een industrieterrein proef heeft.

Ik heb het toch liever zonnig Ton :wink: :roll:
Hein

Berichtdoor mantaboy » do mei 03, 2007 7:03

Hein schreef:
spookie schreef:
sublover schreef:Ben naar Hulst geweest (ik kom uit België) en dit is me zeer goed bevallen.
Met als die wrc's en de sfeer op de perkenpolder gaf me een beetje wk gevoel.

Ik heb me zodanig geamuseerd dat ik nog een Nederlandse rally ga opzoeken.
Ik ben van plan om naar de rally in Roosendaal te gaan. Is dit een aanrader?

elke rally in nederland is een aanrader :D :D

Als je Belgische rally's gewend bent is deze stelling wat overdreven. Qua startvelden halen de Zuiderburen het tegenwoordig niet meer bij ons. Maar qua proeven zeker. Volgens mij is er niet één rally in Belgie die een industrieterrein proef heeft.

@Sublover: Roosendaal is zeker een aanrader. Vooral de avondproeven rondom Achtmaal zijn schitterend. De zaterdagmiddag mag er trouwens ook zijn.

De zondag vindt ik persoonlijk altijd een beetje tegenvallen. Bovendien (en dan gaat JP me weer slaan) is het met afstand de duurste rally voor het publiek. Infopakketje en entreekaarten.

:lol: :lol: Sla zo maar niet... :wink:

Wie weet Hein, er is wel weer leuk nieuws. :wink:
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » do mei 03, 2007 7:04

Ton Van Spanje schreef:

Roeselare! Hebben daar regelmatig als official gestaan. Leuke KP. Maar persoonlijk kan ik niet kiezen tussen Bree in Bocholt en Westouter in Ieper.
mantaboy

Berichtdoor SylviaVisser » do mei 03, 2007 8:08

Hein schreef:
paco schreef:

Meedoen wordt al bijna goedkoper :wink: (of gooi ik nou zout in een andere wond :D )

Officiallen is er geen optie. (een edit, want ik heb eerst nagedacht voor ik iets stoms zei :oops: )
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Hein » do mei 03, 2007 8:11

SylviaBos schreef:
Hein schreef:
paco schreef:

Meedoen wordt al bijna goedkoper :wink: (of gooi ik nou zout in een andere wond :D )

Officiallen is er geen optie. (een edit, want ik heb eerst nagedacht voor ik iets stoms zei :oops: )

Oei....................... Ik zeg niks. Maar wacht het nieuws af :roll: :wink:
Hein

Berichtdoor Codieo » do mei 03, 2007 9:34

Heb het al eerder gevraagd, maar toen heeft er niemand op gereageerd.... snik :cry:
Maar ben toch echt benieuwd of er nou nog mensen gestraft zijn voor het voortijdig verkennen. Zie bij de rally geen echte straffen staan namelijk.
Codieo

Berichtdoor MartijnS » do mei 03, 2007 9:43

Daar dacht ik gisteren ook nog aan ja, geen straftijden uitgedeeld zo te zien.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor SylviaVisser » do mei 03, 2007 11:48

Codieo schreef:Heb het al eerder gevraagd, maar toen heeft er niemand op gereageerd.... snik :cry:
Maar ben toch echt benieuwd of er nou nog mensen gestraft zijn voor het voortijdig verkennen. Zie bij de rally geen echte straffen staan namelijk.

Er zit een adder onder het gras, juridisch is het straffen niet hard te maken (het is en blijft openbare weg), dus als je wilt straffen zal de sterke arm dat moeten doen, tov de rally sta je eigenlijk met lege handen (lees: machteloos). (maar die discussie is hier al eens eerder gevoerd)
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor StevenK » do mei 03, 2007 12:01

SylviaBos schreef:
Codieo schreef:Heb het al eerder gevraagd, maar toen heeft er niemand op gereageerd.... snik :cry:

Er zit een adder onder het gras, juridisch is het straffen niet hard te maken (het is en blijft openbare weg)

Juridisch is het uitstekend hard te maken. De deelnemer sluit een overeenkomst met de organisator en onderdeel van die overeenkomst is dat de deelnemer belooft niet op de proeven te rijden. Op die overtreding kan in de overeenkomst een sanctie worden bepaald.
Laatst bijgewerkt door StevenK op do mei 03, 2007 12:27, in totaal 1 keer bewerkt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Niels2 » do mei 03, 2007 12:23

Wat kost zo'n uitspraak Mr. Kroesbergen?

:wink:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor John Raven » do mei 03, 2007 12:56

StevenK schreef:
SylviaBos schreef:

Er zit een adder onder het gras, juridisch is het straffen niet hard te maken (het is en blijft openbare weg)

Juridisch is het uitstekend hard te maken. De deelnemer sluit een overeenkomst met de organisator en onderdeel van die overeenkomst is dat de deelnemer belooft niet op de proeven te rijden. Op die overtreding kan in de overeenkomst een sanctie worden bepaald.

Mwah... zit nog wel een adder onder het gras: als de organisatie van te voren NIET opgeeft in zijn reglement op welke wegen de rally(sprint) wordt gehouden, kan een deelnemer betogen dat hij niet wist dat hij op een weg reed die bij de proef gaat behoren.
John Raven

Berichtdoor StevenK » do mei 03, 2007 13:05

John Raven schreef:Mwah... zit nog wel een adder onder het gras: als de organisatie van te voren NIET opgeeft in zijn reglement op welke wegen de rally(sprint) wordt gehouden, kan een deelnemer betogen dat hij niet wist dat hij op een weg reed die bij de proef gaat behoren.

Ook dat is uitstekend dicht te timmeren.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Codieo » do mei 03, 2007 14:36

John Raven schreef:
StevenK schreef:
SylviaBos schreef:

Mwah... zit nog wel een adder onder het gras: als de organisatie van te voren NIET opgeeft in zijn reglement op welke wegen de rally(sprint) wordt gehouden, kan een deelnemer betogen dat hij niet wist dat hij op een weg reed die bij de proef gaat behoren.

Toch is dat jammer, het zou goed zijn voor de sport als een organisatie naast een dreigement (terecht overigens), ook een echte straf uit zou kunnen delen. Ben er van overtuigd dat dit juridisch dicht te spijkeren is. Het zou (zoals vaker gezegd) doodzonde zijn als je op deze manier je vergunningen niet meer rond zou kunnen krijgen.
Misschien is het aan de KNAF (toch mede verantwoordelijk voor de veiligheid op en rond het evenement) om de organisaties hierin te hulp te springen.
Codieo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden