Proflex Merwede Rally Hulst 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » zo apr 29, 2007 15:48

StevenK schreef:
lange6 schreef:wevers schijnt een tc gemist te hebben daarna omgedraait in t controlegebied en weer teruggegaan om zijn tijd te halen (dus niet volgen van de route als je omdraait)

Maar ik heb ook gehoord dat dit veroorzaakt werd door een verkeerde afstand in het routeboek, verkeerd gebruik van de TC borden en een TC die niet gezien kon worden doordat het tijdcontrolegebied ook gebruikt werd voor ander verkeer.

Zoals ik het hoor zou ik het verstandiger hebben gevonden wanneer de navi was teruggelopen, maar als dit het geval is, dan is de straf buiten alle proporties.

Ik ben het hier wel mee eens. Waarom?
Een rijder van de sprint is precies hetzelfde overkomen. Uitsluiting? Nee, gewoon op een zeer respectabele plaats finishen en opgenomen in de eindstand. :shock:

Een rijder die van het parcour raakt en de proef weer op komt volgt in ongeveer 80% van de gevallen ook het routeboek niet........ En er zijn er veel afgeweest dit weekeinde. Waar trekt men de grens en voor wie gelden de regels dan wel en voor wie dan niet? :?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor HJD » zo apr 29, 2007 16:14

Het was weer een hardstikke leuke dag gisteren. En wat gaan die nieuwe auto's toch lekker hard :shock: : v Eldik, Wevers, Kuipers.

Nog even en ik heb de foto's online staan, maar dan zal ik het wel weer melden!
HJD

Berichtdoor bemmelen » zo apr 29, 2007 18:22

Wevers is er uitgehaald omdat hij hergroepering in heeft gemist.
het is gezien door de officials en door sportcommisarisen en Mark van Eldik heeft hem nog gebeld om terug te komen. Hij is zowiezo drie deelnemers voorbij gereden en het betrof de tweede hergroepering .
bemmelen

Berichtdoor guy woodcock » zo apr 29, 2007 18:53

VDH schreef:Beelden van Hulst online:

http://www.rallyvision.nl/Hulst.wmv

Good bit of footage in the maxi must of been the only stage i managed to drive well on :? Not a good day but the event stages were good

ss1 hit kerb thought we had puncture missed hearing a note spun and stalled :oops:
ss2 changed brake balance overshot and stalled :oops:

ss3/4 ok but to slow

ss11 rock thrown at car and went through back window on early part of stage :evil: so glass under feet and lost concentration
ss12 lost rear brakes :cry:

big sort out on car for paradiget now going to change gearbox ratios and look at diff setting

hans drove very well as did ronald koops so i need to get my act together as we say in the uk :wink:
guy woodcock

Berichtdoor StevenK » zo apr 29, 2007 18:59

guy woodcock schreef:ss11 rock thrown at car and went through back window

Excuse me ? You mean to say someone intentionally threw a rock at your car ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor guy woodcock » zo apr 29, 2007 19:08

Only explanation we have come up with it happened going through some trees just heard a crash and the glass exploded into car ,i hope it was not that but when we have chance to look properly at car it may hopefully reveal the answer, if it had been on jump or something then that would give us the reason but it was not so more investigation needed unless anybody has got any other ideas?
guy woodcock

Berichtdoor Holkers » zo apr 29, 2007 19:20

Arfman schreef:Wel sportief van van Eldik, als dat waar is.

Mark wil de titel op de weg winnen en niet achter een tafel.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Patmeister » zo apr 29, 2007 20:05

Dat is zo.....
Patmeister

Berichtdoor Campos » zo apr 29, 2007 20:48

Arfman schreef:
Holkers schreef:

En dat siert hem.

Inderdaad, andersom was het wel wat anders, vorig jaar BHV...
Campos

Berichtdoor henk » zo apr 29, 2007 21:02

Campos schreef:
Arfman schreef:
Holkers schreef:

En dat siert hem.

Inderdaad, andersom was het wel wat anders, vorig jaar BHV...

wat bedoel je daarmee dan?
henk

Berichtdoor Campos » zo apr 29, 2007 21:22

Ik stond toen naast een official die aangesproken werd door Wevers op het feit dat Van Eldik veel te laat was (het geval van het rijden naar de verkeerde service toen). Ok Wevers was toen in de rol van teamlid/baas voor Van Eerd en niet als rijder en Van Eldik was er waarschijnlijk sowieso al wel uitgehaald door de organisatie, maar ik vond het persoonlijk nogal een *****actie..
Maar ach..wie weet is het ook wel eens andersom geweest, het schijnt er nu eenmaal bij te horen :D Denk dat het meer gebeurd dan wij weten of denken, er speelt nu eenmaal veel geld en prestige. Ik houd er alleen niet zo van..
Campos

Berichtdoor dennisrally » ma apr 30, 2007 0:11

guy woodcock schreef:Only explanation we have come up with it happened going through some trees just heard a crash and the glass exploded into car ,i hope it was not that but when we have chance to look properly at car it may hopefully reveal the answer, if it had been on jump or something then that would give us the reason but it was not so more investigation needed unless anybody has got any other ideas?

Maybe a branch or something? Driving cars "through" trees generally tends to generate some form of damage to cars anyway :lol:

(I once almost drove through a tree with a Volvo 340. The tree stopped my attempt halfway. Strange thing was all of my windows were intact, although the frontdoors overlapped the reardoors by 10cm and the roof folded... :roll: )
dennisrally

Berichtdoor henk » ma apr 30, 2007 1:32

Campos schreef:Ik stond toen naast een official die aangesproken werd door Wevers op het feit dat Van Eldik veel te laat was (het geval van het rijden naar de verkeerde service toen). Ok Wevers was toen in de rol van teamlid/baas voor Van Eerd en niet als rijder en Van Eldik was er waarschijnlijk sowieso al wel uitgehaald door de organisatie, maar ik vond het persoonlijk nogal een *****actie..
Maar ach..wie weet is het ook wel eens andersom geweest, het schijnt er nu eenmaal bij te horen :D Denk dat het meer gebeurd dan wij weten of denken, er speelt nu eenmaal veel geld en prestige. Ik houd er alleen niet zo van..

das idd niet erg netjes......ook al heeft ie wel gelijk, ze komen er toch wel achter. Ik vind wel dat ze iedereen gelijk moeten behandelen. Dus niet de een wel een straf opleggen en de ander niet, zoals eerder in dit topic door van de Kraats wordt aangehaald.
henk

Berichtdoor Corsa Kitcar » ma apr 30, 2007 6:20

Wat mij op viel, dat er veel rijders waren met het raam volledig open, ik weet niet wat de regels zijn, maar bij de rallycross is een raamnet verplicht(waar de topspeed aanzienlijk lager ligt). Mag dit in de rallysport niet, vanwege verkeersregels?? Verder een prachtige dag autosport gezien,met topmateriaal. Op KP 12 nog ff een angstig moment voor Heuvel sr, die bijna van de weg af schoof bij het aanremmen van een haaks rechts, bak was volgens mij kapot want ging niet in achteruit.....
Corsa Kitcar

Berichtdoor Gerrit Euverman » ma apr 30, 2007 6:54

Corsa Kitcar schreef:Wat mij op viel, dat er veel rijders waren met het raam volledig open, ik weet niet wat de regels zijn

Vlgs reglement moet het raam nagenoeg gesloten zijn.
Gerrit Euverman

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden