Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:arno schreef:Gijs G schreef:Geweldig nieuws dat Harry Kleinjan voor 99% zeker in de derde Fabia gaat rijden!
Net RTL rally report gekeken
precies,
dat betekent dus dat er nu 5 WRC's door Twentenaren bestuurd worden:
Wevers - Fabia
Kuipers - Fabia
Kleinjan - Fabia
Boers - Impreza
Merkstein sr. Focus WRC (eerst dit jaar in een Lancer WRC)
Maranello schreef:Weet iemand toevallig of het klopt dat van Eldik ook twee Fabia's WRC gekocht heeft?
arno schreef:Maranello schreef:Weet iemand toevallig of het klopt dat van Eldik ook twee Fabia's WRC gekocht heeft?
Dat lijkt me heel sterk. van Eldik blijft mooi bij Subaru. Denk dat de Fabia niet sneller is dan de S12. En als het goed is zijn de 4 Fabia's van Wevers sport toch al vergeven. Wevers,Kuipers,Klein-Jan en Poulsen (volgens rtl rally report)
Nl Fotografie schreef:Ik had het gisteren al van mijn zwager vernomen dat Kleinjan met de Fabia gaat rijden. Deze had gisteren met hem gesproken na het uitvallen in Hulst. Toch nog leuk nieuws na het uitvallen.
Geen geld, en daardoor geen auto.arno schreef:Op sporza was net een verslag van Rally de Wallonie.
Ze zeiden dat Duval budget problemen had,en een belgisch forum vond ik dat hij geen auto had omdat Wevers sport de auto's had gekocht.
Snap het niet helemaal meer. Geen auto of geen geld![]()
En tot slot zei hij dat hij op geld aan het wachten was om de Porsche(waar hij in reed) te kunnen kopen
Dat is zeker mooi ,maar het is wel erg jammer dat we de unike golf niet meer zien,teminste zeker niet meer zo hard zien gaanGijs G schreef:Geweldig nieuws dat Harry Kleinjan voor 99% zeker in de derde Fabia gaat rijden!
Bartrallyfan schreef:Dat is zeker mooi ,maar het is wel erg jammer dat we de unike golf niet meer zien,teminste zeker niet meer zo hard zien gaanGijs G schreef:Geweldig nieuws dat Harry Kleinjan voor 99% zeker in de derde Fabia gaat rijden!
Bartrallyfan schreef:Dat is zeker mooi ,maar het is wel erg jammer dat we de unike golf niet meer zien,teminste zeker niet meer zo hard zien gaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten