Proflex Merwede Rally Hulst 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Madwilly » zo apr 29, 2007 11:31

StevenK schreef:
TWENGELTJE schreef:Ik lees op de site van walter dat wevers een controle zou hebben gemist en dan is uitsluiting een juiste beslissing al is het verhaal niet helemaal duidelijk ( van 1 official mag nooit doorslaggevend zijn, is mischien een wevershater)

Ik hoor net dat Erik een TC voorbij zou zijn gereden en hij daarna weer teruggereden zou zijn. Deze TC was niet echt opvallend geplaatst, maar stond wel op de plek die volgens het roadbook klopte.

Misschien heeft de navi een brilletje nodig.............
Madwilly

Re: berging kalos

Berichtdoor StevenK » zo apr 29, 2007 11:49

marcoenmarianka schreef:en het is ook niet normaal dat er dit soort foto`s op het internet gezet worden.

Het is toch nieuws ? Dan is het logisch dat deze foto's op Internet verschijnen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor JoostS » zo apr 29, 2007 12:21

Tijdens het capturen van mijn bandjes van gisteren is er iets behoorlijk fout gegaan met de computer. Mijn opstartschijf (C: ) reageert enorm weinig, ben benieuwd wat ik allemaal kwijt ben.
Ik ben in ieder geval niet in de mogelijkheid om op dit moment iets met de beelden te doen. Dit zal dus later deze week gaan worden, eerst de PC maar weer eens aan de praat zien te krijgen...
JoostS

Re: re

Berichtdoor briljant » zo apr 29, 2007 12:33

marcoenmarianka schreef:ik ben gelukkig die chaffeur niet .

maar het is gewoon vreemd om te horen dat er verhalen rond gaan die niet kloppen.

wij hebben het daar zelf allemaal zien gebeuren. wij weten ook wat er precies mis is gegaan .

maar het ergste is gewoon dat er dus foto`s op internet gezet worden.
waardoor wij dus als organisatie de kans kunnen hebben dat we volgens jaar niet eens meer een bergings maatschapij zullen hebben in hulst waar bij er dan ewoonweg niet meer gereden kan worden wij zijn namelijk afhankelijk van een bergingsmaatschapij
zonder deze kunnen we gewoon weg niet starten
Ik denk dat je je voor niets druk maakt.
De meeste bergers maken zelf foto's van de fouten van anderen als ze ergens voor een klus zijn, en plaatsen die op nieuws site's (of niet bert :wink: )
Als ze dan zelf een fout maken doen ze ook niet moeilijk.
En slechte publiciteit is ook recame. :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor cellie » zo apr 29, 2007 12:43

JoostS schreef:Tijdens het capturen van mijn bandjes van gisteren is er iets behoorlijk fout gegaan met de computer. Mijn opstartschijf (C: ) reageert enorm weinig, ben benieuwd wat ik allemaal kwijt ben.
Ik ben in ieder geval niet in de mogelijkheid om op dit moment iets met de beelden te doen. Dit zal dus later deze week gaan worden, eerst de PC maar weer eens aan de praat zien te krijgen...

Joost we duimen voor je
cellie

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 29, 2007 12:43

JoostS schreef:Tijdens het capturen van mijn bandjes van gisteren is er iets behoorlijk fout gegaan met de computer. Mijn opstartschijf (C: ) reageert enorm weinig, ben benieuwd wat ik allemaal kwijt ben.

Joost,

Dat zou erg jammer zijn. Ik ben gisteren niet geweest, ondanks dat het voor mij betrekkelijk dichtbij is. Ik had echter geen tijd. Door de beelden die jij altijd maakt (plus de foto's van Martijn) is er voor de thuisblijvers altijd weer de mogelijkheid iets van een rally of rallysprint te zien. Hopelijk valt het allemaal mee voor je.
Ton Van Spanje

Berichtdoor MartijnS » zo apr 29, 2007 12:45

De beelden zijn veilig hoor. Die komen wel online, duurt alleen wat langer :D
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor lange6 » zo apr 29, 2007 12:50

wevers schijnt een tc gemist te hebben daarna omgedraait in t controlegebied en weer teruggegaan om zijn tijd te halen (dus niet volgen van de route als je omdraait)
lange6

Berichtdoor StevenK » zo apr 29, 2007 12:55

lange6 schreef:wevers schijnt een tc gemist te hebben daarna omgedraait in t controlegebied en weer teruggegaan om zijn tijd te halen (dus niet volgen van de route als je omdraait)

Maar ik heb ook gehoord dat dit veroorzaakt werd door een verkeerde afstand in het routeboek, verkeerd gebruik van de TC borden en een TC die niet gezien kon worden doordat het tijdcontrolegebied ook gebruikt werd voor ander verkeer.

Zoals ik het hoor zou ik het verstandiger hebben gevonden wanneer de navi was teruggelopen, maar als dit het geval is, dan is de straf buiten alle proporties.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor VDH » zo apr 29, 2007 13:00

Beelden van Hulst online:

http://www.rallyvision.nl/Hulst.wmv
VDH

Berichtdoor jme » zo apr 29, 2007 14:06

VDH schreef:Beelden van Hulst online:

http://www.rallyvision.nl/Hulst.wmv

Bedankt voor de leuke beelden.
grts Marc
jme

Berichtdoor lange6 » zo apr 29, 2007 14:26

wij hebben wel alle controleposten gehad maar 1 was wel moeilijk te zien, was hergroepering uit die stond achter de wegafzetting maar in t routeboek stond dat je daar 8erdoor moest rijden vanwege overig verkeer op die weg

weet neit of t die post is geweest ma dat is zo de enige die wa moeilijker te zien was[/quote]
lange6

Berichtdoor Mark Verhoeven » zo apr 29, 2007 14:34

Beelden van Hulst online:

www.rallyvision.nl/Hulst.wmv

Nu snap ik waarom Harald zo'n mooie foto kon maken! Beetje te ver gesneden volgens mij...
Mark Verhoeven

Berichtdoor Marcel Vogels » zo apr 29, 2007 14:49

als je binnendoor vanuit graauw naar perkpolder rijd , dan kom je langs de start van de kp gereden ik denk kp4 en daar is de tc gewoon op de openbare weg en dan een haarspeld bocht naar rechts en daar is de start. daar zal het dan wel gebeurd zijn.
was zeer onoverzichtelijk, toen ik over die weg terug reed, dacht ik dat ik eerst dat ik bij de start uitkwam. en dat was dus een tc punt.
Marcel Vogels

Berichtdoor TWENGELTJE » zo apr 29, 2007 15:18

Volgens rally report was het bij een hergroepering gebeurt en dan zal het zo zijn als wim zegt
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden