Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
leor888 schreef:Holkers schreef:leor888 schreef:SAS Officialteam schreef:Artosevo schreef:Weet iemand hoelaat de rijders op de eerste proef zijn? Vertrek vanaf de markt in Hulst is 11:00 uur, betekent dat dat ze rond 12:00 uur op de eerste proef langskomen?
Arjan.
Informatie pakketje halen en anders gewoon rond 11:00 op perkpolder zijn zit je zeker goed !!
Voor zover ik heb kunnen volgen is er geen informatiepakket maar krijg je een soort pakket als je de proef Perkpolder bezoekt.
En niet om die 5 euro, maar mijn vraag is of het wel het meest zinvolle is om naar proef Perkpolder te rijden als je om ongeveer 12:00 aan komt in Hulst en omgeving.
Of is het dan logischer om eerst een andere proef (en zoja welke en waar) te bezoeken en daarna Perkpolder?
eerder van huis weg gaan
Perkpolder is groots, heeft de service, veel kijkpunten, friethokken etc
Lezen blijft lastig.![]()
vliegen niet zoveel vliegtuigen op zaterdag vanuit Stockholm
leor888 schreef:Bord voor de kop en nog maar eens proberen of er iemand wel wil helpen.
Mijn vraag is of het wel het meest zinvolle is om naar proef Perkpolder te rijden als je om ongeveer 12:00 aan komt in Hulst en omgeving.
Of is het dan logischer om eerst een andere proef (en zoja welke en waar) te bezoeken en daarna Perkpolder?
Eerder van huis gaan, is geen optie, want ik vlieg met de eerst mogelijke vlucht van de SAS op zaterdag. En vrijdag kan ik niet. (mocht dit als waardevolletip worden bedacht)
Ik geloog graag dat Perkpolder groots is, de service heeft, veel kijkpunten en niet te vergeten de friethokken etc.
Maar ik wil graag beginnen met het bekijken van KP's. Dan komt het randvermaak later op de dag wel.
Iemand info over de KP tijden?
leor888 schreef:Bord voor de kop en nog maar eens proberen of er iemand wel wil helpen.
Mijn vraag is of het wel het meest zinvolle is om naar proef Perkpolder te rijden als je om ongeveer 12:00 aan komt in Hulst en omgeving.
Eerder van huis gaan, is geen optie, want ik vlieg met de eerst mogelijke vlucht van de SAS op zaterdag. En vrijdag kan ik niet. (mocht dit als waardevolletip worden bedacht)
Ik geloog graag dat Perkpolder groots is, de service heeft, veel kijkpunten en niet te vergeten de friethokken etc.
Maar ik wil graag beginnen met het bekijken van KP's. Dan komt het randvermaak later op de dag wel.
Niels2 schreef:leor888 schreef:Bord voor de kop en nog maar eens proberen of er iemand wel wil helpen.
Je moet naar perkpolder, anders vind je de andere proeven niet. Daar is de info te koop, nergens anders.
Rick D. schreef:Is er misschien nog iemand die een straatnaam heeft van het service terrein? (henk henk)
Ik rij normaal het de service crew mee, maar heb vrijdag nog even een bruiloft in Winschoten (of all places)
Hein schreef:Fred,
Ik zou proberen je TomTom te voeden met
Rijksweg 60, Walsoorden
Of anders
Parallelweg, Walsoorden
of Perkpolderhaven WalsoordenHein schreef:Rick D. schreef:Is er misschien nog iemand die een straatnaam heeft van het service terrein? (henk henk)
Ik rij normaal het de service crew mee, maar heb vrijdag nog even een bruiloft in Winschoten (of all places)
Ik schreef reeds op Pagina 2 van dit topic het volgende:Hein schreef:Fred,
Ik zou proberen je TomTom te voeden met
Rijksweg 60, Walsoorden
Of anders
Parallelweg, Walsoorden
Lijkt mij dat Henk Henk het daarmee kan vinden
TWENGELTJE schreef:Hij komt uit zweden en vliegt SAS(suriname-amsterdam-sociale zaken)????![]()
SAS Officialteam schreef:TWENGELTJE schreef:Hij komt uit zweden en vliegt SAS(suriname-amsterdam-sociale zaken)????![]()
Ik wist niet dat wij ook een vliegmaatschappij hebben !!! Speciale vluchtten ,met rally info aan boord !!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten