Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
sebas schreef:Dat je zoals al jarenlang bekend is je niet illegaal mag verkennen lijkt mij...
Heb ook al wat geluiden gehoord gisteravond
`mastersevius schreef:Is er ook een rallyradio geregeld?
Hein schreef:`mastersevius schreef:Is er ook een rallyradio geregeld?
Nee. We gaan wel proberen de tijden via een beamer direct in de tent te laten zien.
Maar als er iemand een lokaal station weet dat interesse heeft wil ik wel kijken wat we kunnen doen.
Ton Van Spanje schreef:Hein schreef:`mastersevius schreef:Is er ook een rallyradio geregeld?
Nee. We gaan wel proberen de tijden via een beamer direct in de tent te laten zien.
Maar als er iemand een lokaal station weet dat interesse heeft wil ik wel kijken wat we kunnen doen.
Hein
Daar kunnen Joris en Sebas je misschien wel aan helpen
Toivonen schreef:Ik heb in een Hulstse wandelgang vernomen dat de financiering voor de herontwikkeling van het veerhaven-gebied niet zo lekker loopt. Misschien kunnen we er dus nog jaren plezier van hebben.
Holkers schreef:Toivonen schreef:Ik heb in een Hulstse wandelgang vernomen dat de financiering voor de herontwikkeling van het veerhaven-gebied niet zo lekker loopt. Misschien kunnen we er dus nog jaren plezier van hebben.
Misschien preventief even een bezwaar'tje indienen voor de sloop/bouw werkzaamheden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast