Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:Ik weet het, een Kalos op snelheid is niet spannend, maar weet wel dat Damen daar zeker niet inhield......
Christophe schreef:SylviaBos schreef:Ik weet het, een Kalos op snelheid is niet spannend, maar weet wel dat Damen daar zeker niet inhield......
Dacht dat een Kalos ook een WRC was, nee? .....
Christophe schreef:MartijnS schreef:Alleen de WRC's eigenlijk. De Groep N's hielden allemaal in
Had de indruk hoe sneller je erover ging hoe minder gevaarlijk het was. Want als je wat inhield dan kreegje nog een "afterjumpje", terwijl je op topsnelheid ze ongeveer in één keer kon nemen.
Hein schreef:Christophe schreef:SylviaBos schreef:Ik weet het, een Kalos op snelheid is niet spannend, maar weet wel dat Damen daar zeker niet inhield......
Nop is een WRK (World Rally Kalos).
Zonder dollen. Ik heb verbluffend weinig Kalos heren en dames zien inhouden op de jump. Alleen Marcel Poublon deed het daar voorzichtig, maar dat had te maken met een technisch probleem dat later verantwoordelijk was voor zijn uitvallen, heb ik begrepen.
mr_nice_guy73 schreef:Hein schreef:Christophe schreef:SylviaBos schreef:Ik weet het, een Kalos op snelheid is niet spannend, maar weet wel dat Damen daar zeker niet inhield......
Nop is een WRK (World Rally Kalos).
Zonder dollen. Ik heb verbluffend weinig Kalos heren en dames zien inhouden op de jump. Alleen Marcel Poublon deed het daar voorzichtig, maar dat had te maken met een technisch probleem dat later verantwoordelijk was voor zijn uitvallen, heb ik begrepen.
Moet dan wel zeggen dat die ook niet echt een snelheid halen om daarvoor af te remmen toch?
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Ja was me opgevallen dat Jasper er heel strak over ging!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten