LG Almere Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mastersevius » zo apr 01, 2007 18:25

laatste proef mis ik tot nu toe nog kuipers en boers

verklaring hieronder?

De zak patat ging van hand tot hand, iedereen pikte even een patatje mee voor het ingaan van de hergroepering. Boers heeft nogsteeds problemen bij de start met wegkomen, even rustig starten is de oplossing volgens de Den Hammer. Kuipers komt binnen rijden met een kromme velg, stoeprand geraakt. Weijs Jr. gaat erg hard, op Almere Zand 2e tijd algemeen. Hans en Hans zaten met een big smile in de EVO, “prachtig wat een gave proef” aldus Weijs jr.
De Winkel kreeg zijn Clio niet aan de praat, met vereende krachten werd de Clio weer tot leven geroepen.
Laatst bijgewerkt door mastersevius op zo apr 01, 2007 18:32, in totaal 2 keer bewerkt.
mastersevius

Berichtdoor ZZR Fan » zo apr 01, 2007 18:29

smits blijft geweldig rijden met die 'oude' cosworth.

ook weijs jr goed
ZZR Fan

Berichtdoor Romeo156 » zo apr 01, 2007 18:53

Corne schreef:Net terug uit Almere, en de teksten op de borden kloppen wel (Het kan in Almere)

Een grote, grote vooruitgang na 2 jaar geleden, rallycentrum is een stuk verbeterd!

Ik snapte het niet helemaal in Lelystad, er werden 2 proeven verreden, maar er stond er maar 1tje op de kaart?
.

deze proef werdt 2 keer achter elkaar gereden,zeg maar door elkaar heen.
er waren 2 starts en 2 finischen,op een gegeven moment heb je dus om de 30 seconden een auto.
jammer dat deze kp's zijn geneutraliseerd,dat kwam mede door de vele mensen die op het industrieterein een bedrijf hadden, en daar naar toe moesten, of er weer weg moesten. tevens lag er nog een jachthaven wat ook nog voor problemen zorgde . :evil:
al met al was het dus geen lange rally voor ons :cry:
Romeo156

Berichtdoor YellowLeonVT » zo apr 01, 2007 19:05

Romeo156 schreef:jammer dat deze kp's zijn geneutraliseerd,dat kwam mede door de vele mensen die op het industrieterein een bedrijf hadden, en daar naar toe moesten, of er weer weg moesten. tevens lag er nog een jachthaven wat ook nog voor problemen zorgde . :evil:
al met al was het dus geen lange rally voor ons :cry:

Wat een waardeloze reden is dat zeg.. Zonde voor iedere betrokkene..
YellowLeonVT

Berichtdoor Mitsufan » zo apr 01, 2007 19:07

Wout Hazeleger heeft ook een sterke wedstrijd gereden! Jammer dat hij door 1 slechte tijd niet hoog is geeindigd
Mitsufan

Berichtdoor larson » zo apr 01, 2007 19:14

ik vond het weer top, lekker weer en een mooie wedstrijd! alleen wel erg jammer dat er vanochtend al bijna nergens meer rally paketten te krijgen waren want die waren overal uitverkocht :?
larson

Berichtdoor Turboboost » zo apr 01, 2007 19:25

Wat een waardeloze reden is dat zeg..

De reden om het te neutraliseren was helaas bittere noodzaak, maar het feit dat mensen tegenwoordig steeds vaker geen respect meer tonen voor afzettingen/regels e.d. is inderdaad waardeloos te noemen. :!: :roll: Hopelijk gebeurt dit niet vaker dit seizoen, erg jammer voor de wedstrijd zeker als die "maar" :wink: 12 proeven duurt.

Super weer erbij vandaag. Aantal rijders gingen er weer vol voor. 8)
Turboboost

Berichtdoor bveen » zo apr 01, 2007 19:38

Vanmorgen 11.00 uur vertrokken naar Almere voor proef 3 -> geneutraliseerd.

Daarna vetrokken richting Lelystad om proef 4/5 te zien -> spectaculair maar helaas even na de crash van van Merksteijn geen auto's meer op de proef.

Vervolgens naar huis omdat ik daar nog wat functies te vervullen had en er al een tijdje geen auto's waren gestart.

Vanavond om 18.30 uur vertrokken naar Lelystad, kom ik daar -> is alles al afgebroken en vervolgens lees ik hier dat ook deze geannuleerd zijn.

Heel erg jammer voor een in potentie erg mooi evenement. De neutralisatie en het annuleren van de laatste proeven zullen noodzaak geweest zijn, maar ik baal wel. Dit zal wel heel erg negatief over komen, met name richting de organisatie, maar het waren voor mij wel de feiten vandaag. Helaas :(.

Maargoed, op naar een volgende rally met zulk weer en volgend jaar vol goede moed wederom naar Almere!
bveen

Berichtdoor Holkers » zo apr 01, 2007 19:40

Je hebt nog een auto gezien. Ik heb vandaag geen rallyauto gezien....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor bveen » zo apr 01, 2007 19:43

Holkers schreef:Je hebt nog een auto gezien. Ik heb vandaag geen rallyauto gezien....

Maar jij hebt er ook geen 500 km voor gereden :wink:. Bovendien kon de organisatie niets doen aan jouw Kwalitatief Uitermate Teleurstellende planning.
bveen

Berichtdoor leor888 » zo apr 01, 2007 19:46

ZZR Fan schreef:smits blijft geweldig rijden met die 'oude' cosworth.

ook weijs jr goed

Ja, Smits en die "oude" Ford doen het altijd weer erg goed!. Ik vind het altijd zo raar dat Smits lage startnummers krijgt.Vaak scoort hij hoger dan op basis van het nummer verwacht mag worden.

Ik ben wel benieuwd hoe het er uit zou zien als Weijs jr in een WRC zou meedoen. Maar misschien ooit in RfH?

En ik vind de verschilllen tussen de nieuwere WRC's en die gouwe ouwe Corolla redelijk klein. Je zou op basis van doorontwikkeling van de WRC's grotere verschillen verwachten. Ik denk toch dat hier ook de kwaliteit van de coureur spreekt!
leor888

Berichtdoor sharply.jac|NL » zo apr 01, 2007 19:50

leor888 schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het er uit zou zien als Weijs jr in een WRC zou meedoen. Maar misschien ooit in RfH?

RfH zal in eerste instantie met de N4 gaan gebeuren. De combinatie van de Heuvel Jr en Weijs Jr lijkt mij een aardige start.
sharply.jac|NL

kuipers nu vijfde :d

Berichtdoor Starkoo » zo apr 01, 2007 19:57

hij doet gewoon erg lekker mee met de top :d
Laatst bijgewerkt door Starkoo op zo apr 01, 2007 22:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Starkoo

Berichtdoor ZZR Fan » zo apr 01, 2007 20:08

boers dus weer problemen met de versnellingsbak, net als in de zuiderzee
ZZR Fan

Berichtdoor Holkers » zo apr 01, 2007 20:30

Overigens:

De eerste keer dat er in Nederland een S10 over de finish komt en meteen winnaar !!!
(oftewel, Mark, van harte met deze overwinning, hopelijk volgen er meer ;))
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden