Mitsufan schreef:Ik vertrek morgen 11:15 uit Emmeloord en ik ga naar de 4 proeven in Lelystad. Die beginnen als ik het goed heb, 14:08.Zijn de 4 proeven allemaal op dezelfde plek in Lelystad? Alvast bedankt
Ja
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:je moet de jeugd ook alles voorkouwen tegenwoordig, kijk even op een openbaar vervoersite of zo
leor888 schreef:TWENGELTJE schreef:je moet de jeugd ook alles voorkouwen tegenwoordig, kijk even op een openbaar vervoersite of zo
hallo twengeltje, ik ben (bijna) van jouw "generatie", maar wat bedoel je nu eigenlijk met jouw reactie? (zie quote)
We zijn hier toch op een forum waar we elkaar (rallyliefhebbers) verder helpen! Natuurlijk werkt ov9292. nl of dergelijke, maar daar gaat het in dit forum toch helemaal niet over?!
Corne schreef:Iemand die mij kan vertellen, waar ik het beste een infopakket kan gaan halen, vanuit zuidelijke richting?
rallyfan_17 schreef:Weet iemand misschien nog mooie plekjes op de kp in lelystad
mmrizio schreef:rallyfan_17 schreef:Weet iemand misschien nog mooie plekjes op de kp in lelystad
Sorry, ik ken de situatie daar niet. Maar als ik je een tip mag geven: Kom naar Almere! Daar is voor de toeschouwers veeeel meer te doen. 3 rundkursen vlak bij elkaar, stukken onverhard, etc. Dat lijkt me veel leuker dan 2x2 rondjes industrieterrein. Dus als je keus hebt....
Maurice
mmrizio schreef:rallyfan_17 schreef:Weet iemand misschien nog mooie plekjes op de kp in lelystad
Sorry, ik ken de situatie daar niet. Maar als ik je een tip mag geven: Kom naar Almere! Daar is voor de toeschouwers veeeel meer te doen. 3 rundkursen vlak bij elkaar, stukken onverhard, etc. Dat lijkt me veel leuker dan 2x2 rondjes industrieterrein. Dus als je keus hebt....
Maurice
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten