LG Almere Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor John » za maart 31, 2007 22:21

Mitsufan schreef:Ik vertrek morgen 11:15 uit Emmeloord en ik ga naar de 4 proeven in Lelystad. Die beginnen als ik het goed heb, 14:08. :D Zijn de 4 proeven allemaal op dezelfde plek in Lelystad? Alvast bedankt

Ja
John

Berichtdoor John » za maart 31, 2007 22:28

Van Eldik nieuwe motor, gaat er vanavond nog in. Heuvel is er ook gewoon bij. Kaur problemen met de bak bij start KP1. Morgen er weer bij in een wel heeeeel bekende EVO.
Jump is op Poort, waterbak blijft erin op poort. Wordt wel aangepast met minder water.
John

Berichtdoor Paperclip » za maart 31, 2007 22:34

Wat jammer dat ik daar morgen niet bij kan zijn, die Jump/waterbak wil ik wel zien hoor! Jammer dat ik die mis ben gelopen vandaag.
Maarja, ik ga morgen eens kijken of de Vliegende Hollander in de Efteling dit jaar wél zijn rondjes draaid, daar heb ik ook onwijs veel zin in! :wink:
Paperclip

Berichtdoor Bartrallyfan » za maart 31, 2007 23:47

Vandaag (gisteren) ook naar de sprint geweest,het was een super mooie dag we hebben de hele middag op de zandberg achter op de proef Almere poort gestaan,een geweldig uitzicht over en heel snel stuk onverhard,we hebben genoten van de snelle auto's,maar de rijstijl van kevin Abring was ook super,dwars maar wel heelgoed uitkomen.
Bartrallyfan

knap van kuipers p2 :D

Berichtdoor Starkoo » za maart 31, 2007 23:51

Voorzicht kan men wel zeggen dat kuipers steeds dichter bij de top komt, ze moeten er wel rekening mee gaan houden :d
Starkoo

Berichtdoor leor888 » zo apr 01, 2007 1:17

TWENGELTJE schreef:je moet de jeugd ook alles voorkouwen tegenwoordig, kijk even op een openbaar vervoersite of zo

hallo twengeltje, ik ben (bijna) van jouw "generatie", maar wat bedoel je nu eigenlijk met jouw reactie? (zie quote)

We zijn hier toch op een forum waar we elkaar (rallyliefhebbers) verder helpen! Natuurlijk werkt ov9292. nl of dergelijke, maar daar gaat het in dit forum toch helemaal niet over?!
leor888

Berichtdoor TWENGELTJE » zo apr 01, 2007 5:54

leor888 schreef:
TWENGELTJE schreef:je moet de jeugd ook alles voorkouwen tegenwoordig, kijk even op een openbaar vervoersite of zo

hallo twengeltje, ik ben (bijna) van jouw "generatie", maar wat bedoel je nu eigenlijk met jouw reactie? (zie quote)

We zijn hier toch op een forum waar we elkaar (rallyliefhebbers) verder helpen! Natuurlijk werkt ov9292. nl of dergelijke, maar daar gaat het in dit forum toch helemaal niet over?!

Sorry Roel dat je je aangesproken voelde maar ik doelde op de vragen die men stelt over dingen die heel gemakkelijk op het internet zijn te vinden ( zoals mitsufan over de verbinding Emmeloord-Lelystad e.d)
Men spreekt ten slotte schande over dat de jeugs zo veel achter de computer zit
TWENGELTJE

Berichtdoor rallyfan_17 » zo apr 01, 2007 8:22

Weet iemand misschien nog mooie plekjes op de kp in lelystad
rallyfan_17

Berichtdoor ChrisZW » zo apr 01, 2007 8:29

Corne schreef:Iemand die mij kan vertellen, waar ik het beste een infopakket kan gaan halen, vanuit zuidelijke richting?

op parc fermé op de grote markt staat een stand
bij de mc in de stationsstraat waren ze al uitverkocht :)

was erg mooi gister, maar jammer dat we jasper niet gezien hebben

die porsche is fantastisch zeg :D

weijs jr. met de colt ging ook flink los

Kaur ging trouwens wel raar stuk zeg, gewoon bij de start stopt de auto gewoon ineens. Iemand een oorzaak gehoord? (steven ft. sabotage? :D )
ChrisZW

Berichtdoor mmrizio » zo apr 01, 2007 8:43

rallyfan_17 schreef:Weet iemand misschien nog mooie plekjes op de kp in lelystad

Sorry, ik ken de situatie daar niet. Maar als ik je een tip mag geven: Kom naar Almere! Daar is voor de toeschouwers veeeel meer te doen. 3 rundkursen vlak bij elkaar, stukken onverhard, etc. Dat lijkt me veel leuker dan 2x2 rondjes industrieterrein. Dus als je keus hebt....

Maurice
mmrizio

Berichtdoor StevenK » zo apr 01, 2007 8:49

ChrisZW schreef:Kaur ging trouwens wel raar stuk zeg, gewoon bij de start stopt de auto gewoon ineens. Iemand een oorzaak gehoord? (steven ft. sabotage? :D )

Diff geploft.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor rallyfan_17 » zo apr 01, 2007 8:51

mmrizio schreef:
rallyfan_17 schreef:Weet iemand misschien nog mooie plekjes op de kp in lelystad

Sorry, ik ken de situatie daar niet. Maar als ik je een tip mag geven: Kom naar Almere! Daar is voor de toeschouwers veeeel meer te doen. 3 rundkursen vlak bij elkaar, stukken onverhard, etc. Dat lijkt me veel leuker dan 2x2 rondjes industrieterrein. Dus als je keus hebt....

Maurice

in almere ben ik wel bekend maar in lelystad niet dus ik dacht misschien weet iemand daar uit de buurt of iemand anders op dit forum wel wat mooie plekjes
rallyfan_17

Berichtdoor Gladiator » zo apr 01, 2007 8:51

uhmm, ik woon zelf dan in lelystad, maar moet zeggen.. het is allemaal hard terrein(gewoon industrieterrein)
ik heb net even gekeken op het kaartje, en ik denk zelf dat ik bij de rotonde ga kijken (als je op het kaartje kijkt zie het het gauw genoeg wat de rotonde is) en anders dan kijk ik wel verder voor een mooi bochtje ofzo.
woon net achter het industrieterrein dus ken het er wel, maar grootste deel is brede weg, dus bochten zullen denk ik vrij snel genomen worden(misschien ook wel wat makkelijker)
dus ik zou naar de rotonde gaan, en als het daar echt niet bevalt dan zou ik ergens anders gaan(rotonde is gelegen bij : ROC, worstmakerij lelystad: Verlaatweg "75-77")

mmrizio schreef:

Maurice
Gladiator

Berichtdoor ikkuh_18 » zo apr 01, 2007 9:48

Gister was het mooi weer! hoop dat het voor jullie ook zo vandaag is!
heb zelfs mn gezichtje ligt verbrand:) maar dat word wel weer bruin:D
ikkuh_18

Berichtdoor mastersevius » zo apr 01, 2007 10:37

Iemand ook enig idee, waar je radio almere online kan luisteren. Ik heb al diverse dingen geprobeerd, maar de live stream werkt niet van Almere radio. Als iemand wel via internet de rallyradio luistert, zou die dan zo vriendelijk willen zijn, mij even uit te leggen, waar dat kan.
mastersevius

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden