Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyfanaat schreef:die proef die daar vlak bij is, is ook een mooi punt over zon bouwplaats, waar vorig jaar het incident was vd. Heuvel SR en Bijevelds.... dat zijn denk ik de mooiste punten....
Yuri schreef:Rallyfanaat schreef:die proef die daar vlak bij is, is ook een mooi punt over zon bouwplaats, waar vorig jaar het incident was vd. Heuvel SR en Bijevelds.... dat zijn denk ik de mooiste punten....
Op welke dag en hoelaat wordt daar eigenlijk gereden?
Rallyfanaat schreef:Zoefff schreef:Iemand nog punten die we absoluut niet mogen missen? (en ja, ik koop keurig het infopakketje..)
de 'pakeerplaatsproef' is altijd leuk om te kijken, alleen weet ff niet hoe die heet..
Lejan schreef:Rallyfanaat schreef:Zoefff schreef:Iemand nog punten die we absoluut niet mogen missen? (en ja, ik koop keurig het infopakketje..)
de 'pakeerplaatsproef' is altijd leuk om te kijken, alleen weet ff niet hoe die heet..
Muiderzand
John schreef:Lejan schreef:Rallyfanaat schreef:Zoefff schreef:Iemand nog punten die we absoluut niet mogen missen? (en ja, ik koop keurig het infopakketje..)
Muiderzand
Al een paar jaar reeds Almere Zand.
Op die kp zit redelijk wat onverhard, de andere bij de start en bij het meest rechter tunneltje waar we onderdoor gaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten