Geweldig dat het toch doorgaat, echt super!!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mr_nice_guy73 schreef:Wel grappig dat iedereen het nog steeds denkt dat het daadwerkelijk doorgaat, en dat ze juist op een Zondag een persconferentie gaan houden![]()
![]()
jawvs schreef:HELLENDOORNRALLY 2007 GAAT DOOR
Vanmiddag om 13.00 uur kwam het verlossende woord uit de mond van voorzitter Arno Bakker van de Stichtin Hellendoornrally , dat de KNAF alsnog een organisatielicentie heeft afgegeven voor de rally in 2007.Vanavond (dinsdag 270307) zal om 20:00uur een officieele persconferentie plaatsvinden waar de details worden bekend gemaakt .Het bestuur en het organisatiecommite hebben de laatste weken in het diepste geheim keihard gewerkt om de rally alsnog te mogen organiseren.Inmiddels hebben oud wethouder Arno Bakker en oud rallyrijder Erwin Docter plaatsgenomen in de organisatie
![]()
![]()
![]()
Starkoo schreef:hoppelijk is de rally een weekend later dan gepland! Want het weekend waar hij zal komen ben ik namelijk op het laatste nk autocross dan mis ik, de Hellendoorn rally :p
Arfman schreef:Erwin Doctor![]()
Tijd dat iemand weer een hele dikke, betrouwbare Calibra uit Engeland gaat halen lijkt me zo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten