Polo S1600 schreef:Ik hou het maar even bij: Eerst zien, dan geloven
Precies, k wacht maar mooi tot de knaf het bekent maakt voordat ik ga juichen ofzo
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Chiel schreef:Polo S1600 schreef:Ik hou het maar even bij: Eerst zien, dan geloven
Precies, k wacht maar mooi tot de knaf het bekent maakt voordat ik ga juichen ofzo
gertveurink schreef:daar wacht ik ook op, te vroeg juichen, eindigt vaak in tranen.
Gert Veurink
Hans Poortman schreef:Wordt aan gewerkt,is aan gewerkt,en gaat gewoon door!!
Walter Geuzebroek schreef:Aanstaande zondag een persconferentie?
Gerrit Euverman schreef:Walter Geuzebroek schreef:Aanstaande zondag een persconferentie?
Leuke 1 April grap
ferry bakker schreef:Gerrit Euverman schreef:Walter Geuzebroek schreef:Aanstaande zondag een persconferentie?
Leuke 1 April grap
Uhhh en nu zul je af vragen waarom ,nou dat ga ik niet vertellen
vraag het hem maar !!!
ferry bakker schreef:Gerrit Euverman schreef:Walter Geuzebroek schreef:Aanstaande zondag een persconferentie?
Leuke 1 April grap
Nou als dat een grap is vind ik het een slechte grap , je kunt beter mensen op de kast jagen, zo als Erik van Hilten die op een mooie zondag vloekend door de tuin loopt haha.
vraag het hem maar !!!
neem je wel een schepje mee zondag ???
Erik !!!!! Eep en ik houden van je
Groetjes
Han schreef:ferry bakker schreef:Gerrit Euverman schreef:Walter Geuzebroek schreef:Aanstaande zondag een persconferentie?
Leuke 1 April grap
Nou als dat een grap is vind ik het een slechte grap , je kunt beter mensen op de kast jagen, zo als Erik van Hilten die op een mooie zondag vloekend door de tuin loopt haha.
vraag het hem maar !!!
neem je wel een schepje mee zondag ???
Erik !!!!! Eep en ik houden van je
Groetjes
Maar Erik niet meer van jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ging gelijk op hoge poten de organisatie bellen
pedduhwick schreef:ik heb vandaag de 26ste.. wordt er vandaag nou meer over bekent gemaakt zoja wanneer?
Berto schreef:pedduhwick schreef:ik heb vandaag de 26ste.. wordt er vandaag nou meer over bekent gemaakt zoja wanneer?
Wat denk je zelf?![]()
Ik zou wachten tot de persconferentie van zondag.........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten