TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Gerholt L » do maart 22, 2007 22:55

Erik de Wild schreef:
Wout de Klerk schreef:
wimo schreef:Als je het dan toch over die bus begint.
Vroeg me af of deze proef ook geneutraliseerd was???

Of is hij gewoon tijdens de proef er op gekomen om te helpen??????
Want mag dit of kan dit dan eigenlijk wel?

Tijdens de Hessen rally vorig jaar maakten wij dit ook tijdens een proef mee, je kan vlaggen wat je wilt, maar hier hou je geen rekening mee als je aankomt.
Volgens mij mag het niet, en anders moet het ook niet kunnen, die bus staat toch op de proef.

Wout,

Helemaal mee eens, die bus hoort niet op de proef zolang er auto's rijden! Ondanks een evt. gele vlag. Ik hoop toch niet dat de betreffende bus van een official of organisatie is, anders lijkt me een evaluatie wel op zijn plek. Kolder gewoon!

Groet Erik

Als het helemaal goed is had hij moeten wachten tot de proef helemaal gereden was.alleen publiek mag de auto proberen weg te halen.Deze bus had daar niet mogen komen of dit mogen doen!sorry dat ik het zeg foutje van de proevenchef
Gerholt L

Berichtdoor steven16V » do maart 22, 2007 22:58

ik stond aan de finish bij een van de laatste proven toen kuipers de wagen niet meer aan de gang kreeg we wilde helpen duwen maar dat mocht niet.
steven16V

Berichtdoor Gerholt L » do maart 22, 2007 23:08

steven16V schreef:ik stond aan de finish bij een van de laatste proven toen kuipers de wagen niet meer aan de gang kreeg we wilde helpen duwen maar dat mocht niet.

toen stond hij in het controlegebied dan mag hij geen hulp.
Gerholt L

Berichtdoor Jan » do maart 22, 2007 23:25

Voor de mensen die vol smart zitten te wachten op onze compilatie: Er is een probleem met de software :(

Hoe lang dit gaat duren weten we niet maar we hopen het zo snel mogelijk op te lossen :roll:
Jan

Re: tanksrally 2007

Berichtdoor Patmeister » do maart 22, 2007 23:25

Van de Brug schreef:De proef waar van der Marel zijn WRC afschreef in 1998 was een heel kort proefje die volgens mij amper 3 km lang was, met 2 haakse bochten en hooguit 3 flauwe situaties. En ik dacht dat deze proef al vele jaren niet meer verreden wordt.

1,8 kilometer (3 linkerbochten, 1 rechterbocht)
Patmeister

Berichtdoor leor888 » do maart 22, 2007 23:42

Berto schreef:Als rijder wil je natuurlijk zo snel mogelijk verder, dus ik snap wel wat hier is gebeurt.
Zou ik ook proberen.

Mocht het nog eens gebeuren bij Berto dan weten we allemaal: "Die moet je NIET helpen!"

(Overigens Berto: "als het kalf verdronken is, dan is de koe verdrietig!")
leor888

Berichtdoor mantaboy » vr maart 23, 2007 8:33

leor888 schreef:
Berto schreef:Als rijder wil je natuurlijk zo snel mogelijk verder, dus ik snap wel wat hier is gebeurt.
Zou ik ook proberen.

Mocht het nog eens gebeuren bij Berto dan weten we allemaal: "Die moet je NIET helpen!"

:roll: :roll: :cry: :cry: :? :?
mantaboy

Berichtdoor Jan 36,7 » vr maart 23, 2007 16:18

Via de tankdop van de Ascona liep benzine naar buiten, volgens mij was dat oa. de reden om de auto zo snel mogelijk weer recht op de weg en uit de sloot te krijgen.
Jan 36,7

Berichtdoor Holkers » vr maart 23, 2007 16:26

leor888 schreef:
Zou ik ook proberen.

Lekker kansloos.

Die bus mocht daar niet komen. Sterker nog, mocht de deelnemer helemaal niet helpen. Dat de heren konden doorrijden is mooi voor hun (en het publiek) maar niet terecht. Het bracht alleen maar gevaar mee (wat gebeurd er als er een rijder schikt van de bus en er vol vanaf gaat? Pak maar in met het zaakje). Official zou dan van mij ook een waarschuwing mogen ontvangen.

Maar Berto, gemengde gevoelens zeker ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Tankdop

Berichtdoor Humphrey » vr maart 23, 2007 17:00

Jan 36,7 schreef:Via de tankdop van de Ascona liep benzine naar buiten, volgens mij was dat oa. de reden om de auto zo snel mogelijk weer recht op de weg en uit de sloot te krijgen.

Mag hopen dat dat niet zo is.
Opels en benzinetanks; na afgelopen GTR werden daar al vragen over gesteld.

Maarten
Humphrey

Berichtdoor wimo » vr maart 23, 2007 17:23

Gelukkig ben ik niet de enige die dus van mening is dat die bus daar helemaal niet had mogen zijn.

Ik snap ook wel hoor dat je een gestrande deelnemer heel graag weer op weg helpt, ben de laatste die dat tegen zal houden.
Echter ben ik wel van mening dat dit dan op een veilige manier moet gebeuren!
Toen ik deze foto's zag ging mijn officialhart weer even open, dit zou dus idd. niet moeten kunnen.

Groetjes Monique
wimo

Berichtdoor briljant » vr maart 23, 2007 19:08

Jan 36,7 schreef:Via de tankdop van de Ascona liep benzine naar buiten, volgens mij was dat oa. de reden om de auto zo snel mogelijk weer recht op de weg en uit de sloot te krijgen.
Lijkt mij stug met een FIA tank ? :?
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Mitsufan » zo apr 15, 2007 19:04

vandaag lekker wezen wokken in nieuw wokrestaurant in Emmeloord, staan daar 2 rallyauto's. Een oranje/zwarte Volvo en een Volvo van Boschko op een aanhanger. Volgend weekend doen we de Tank S Rally voor de 2e maal? of zijn ze verdwaald? :wink:
Mitsufan

Berichtdoor Amazone » zo apr 15, 2007 20:16

Mitsufan schreef:vandaag lekker wezen wokken in nieuw wokrestaurant in Emmeloord, staan daar 2 rallyauto's. Een oranje/zwarte Volvo en een Volvo van Boschko op een aanhanger. Volgend weekend doen we de Tank S Rally voor de 2e maal? of zijn ze verdwaald? :wink:

SSSTTT was een heeeeeel geheime missie!!! :wink:

Nee, vandaag was de voorjaarsbijeenkomst van de VOCH. Errug gezellige dag voor de hele teams, er was o.a. een behendigheidsparcours uitgezet.

Daarna zijn we naar het PlazA6 geweest...niet opgevallen dat daar rijen mensen met teamkleding aan zaten?

Jammer joh, had je even kunnen kennismaken!!! :wink:
Amazone

Berichtdoor Mitsufan » zo apr 15, 2007 20:45

Amazone schreef:
Mitsufan schreef:vandaag lekker wezen wokken in nieuw wokrestaurant in Emmeloord, staan daar 2 rallyauto's. Een oranje/zwarte Volvo en een Volvo van Boschko op een aanhanger. Volgend weekend doen we de Tank S Rally voor de 2e maal? of zijn ze verdwaald? :wink:

SSSTTT was een heeeeeel geheime missie!!! :wink:

Nee, vandaag was de voorjaarsbijeenkomst van de VOCH. Errug gezellige dag voor de hele teams, er was o.a. een behendigheidsparcours uitgezet.

Daarna zijn we naar het PlazA6 geweest...niet opgevallen dat daar rijen mensen met teamkleding aan zaten?

Jammer joh, had je even kunnen kennismaken!!! :wink:

Mijn broertje van 10 werd helemaal gek, het is al net zo'n rallyfreak als mij! Tijdens bij het eten halen fftjes langs de rallyauto's met bord en al :lol: Aan tafel de hele tijd nog over de rally gebabbelt met mn broertje, mijn ouders werden helemaal gek! Maah we hebben idd. wat mannetjes in oranje outfit zien lopen :wink: Maah we wisten niet zeker of het wel de rallyguys waren. Na een mooi dagje strand, kwam op een onverwacht moment de rallysfeer weer helemaal naar boven! :D

PS: Mooi en lekker restaurant he, dat PlazA6 Wok restaurant. Tip voor volgende editie van Tank S Rally voor de mensen met flinke honger :!:
Mitsufan

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden