TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor VDH » zo maart 18, 2007 23:18

Heb inmiddels ook een kort filmpje online:

http://www.rallyvision.nl/TankS2007.wmv
VDH

Berichtdoor EvoV6 » zo maart 18, 2007 23:20

Zo vandaag weer opgedroogd! Na een hele natte laatste proef, maar wel spektaculair!
Vond superspecial vrijdagavond dit jaar HELEMAAL NIKS! Waardeloos publiekspunt! Je stond met z'n allen op een kluitje ver van de weg!
Voor de rest--> Superrally! Gave auto's en veel aktie.

p.s t was lekker rustig bij de jump toen ze de proef de tweede keer reden.......(KP20). :D
EvoV6

Berichtdoor steven16V » zo maart 18, 2007 23:35

8) was weer een super rally heb er in iedergeval van genoten
steven16V

Berichtdoor wimo » zo maart 18, 2007 23:42

mmrizio schreef:
wimo schreef:ps: wat ben ik geschrokken gisteren toen ik Tichelaar "kopje onder zag gaan" , gelukkig waren beide heren echt heel vlug uit de auto.
maar waar hebben julie je helmen zo snel gelaten???

Maurice

Hi hi, da's toevallig.
Mijn vraag kwam omdat ze toen ze uit de auto kwamen, allebei hun helm niet meer op hadden als wij het goed gezien hebben.
Verbaasde ons dat ze die dus schijnbaar nog af hebben gedaan terwijl ze op de kop in het water lagen.

Groetjes Monique

ps: iemand die al iets weer van Kuitert/Otten??
wimo

Berichtdoor bennie2000 » ma maart 19, 2007 1:38

Holkers schreef:Gelukkig sta ik buiten de witte-hesjes discussie... Als ik op 8 meter hoogte nog mensen in de weg sta, stop ik er mee :roll:

hier heb ik dan ook geen enkel probleem mee :lol:
Afbeelding
bennie2000

Berichtdoor mr_nice_guy73 » ma maart 19, 2007 7:57

bennie2000 schreef:
Holkers schreef:Gelukkig sta ik buiten de witte-hesjes discussie... Als ik op 8 meter hoogte nog mensen in de weg sta, stop ik er mee :roll:

hier heb ik dan ook geen enkel probleem mee :lol:
Afbeelding

Lekker kontieee :lol:
mr_nice_guy73

Berichtdoor Humphrey » ma maart 19, 2007 10:55

MartijnS schreef:
Super 1600 schreef:Bij de chicane voor de splitsing van de finish en ronde 2 en 3 pakte Blankenberg een hele andere route bij de eerst doorkomst. Om de chicane heen over het parkeerterrein van het daargevestigde bedrijf waar later Van Gennip lange tijd stond te sleutelen aan de auto.

Idd ja! :D Een paar jaar geleden was dat in ieder geval de route, dus ik denk dat hij zich daarom vergist heeft :lol:

Ik zat in die officialauto (Fiat Brava) en we schrokken ons rot!

Waren net lintje aan het spannen, komt er nog een auto dezelfde kant op. Nee he! Maar dat was dus Van Gennip. :)
Van Gennip kreeg de auto niet omhoog, doordat de krik 'wegzonk' in de sideskirt? Geert?
(Dit hoorde ik van de collega-official die jullie bijlichtte)

Maarten
Humphrey

Clio

Berichtdoor Humphrey » ma maart 19, 2007 11:00

Kuitert / Otten zijn allebei oké.
Is nog een heel gedoe geweest om een official ter plekke te krijgen (ze lagen ver van de posten af). Het duurde een hele tijd voordat het 'oké-bericht' kwam. Maar gelukkig..

Wel een hele rare plek -> nog vóór de hele lange doordraaier naar links ná de rotonde lagen ze rechts in de berm. Aquaplaning? Lekke band? Geremd en controle kwijt? Overstekend wild?

Maarten
Humphrey

Berichtdoor guy woodcock » ma maart 19, 2007 11:04

Just back in office after a long trip home due to plane delays due to bad weather (david mann and alun cook are still in schipol).
Just like to thank everybody from the TankS rally for there support and i hope we put on a good show for you on the stages .

if anybody has any good photos i could use for our pree release and may the new posters could you mail them to guywoodcock@hotmail.co.uk please.

see you all in Almere in two weeks :D
guy woodcock

Re: Clio

Berichtdoor wimo » ma maart 19, 2007 11:12

Humphrey schreef:Kuitert / Otten zijn allebei oké.
Is nog een heel gedoe geweest om een official ter plekke te krijgen (ze lagen ver van de posten af). Het duurde een hele tijd voordat het 'oké-bericht' kwam. Maar gelukkig..

Wel een hele rare plek -> nog vóór de hele lange doordraaier naar links ná de rotonde lagen ze rechts in de berm. Aquaplaning? Lekke band? Geremd en controle kwijt? Overstekend wild?

Maarten

He Maarten, super bedankt voor je reactie!
Ik heb gehoord dat het iets met een inhaalactie te maken had.
Tijdens inhalen heeft hij aquaplanning gekregen omdat hij uit het spoor moest wat daar lag?????
wimo

Berichtdoor gisissi » ma maart 19, 2007 11:34

ps: wat ben ik geschrokken gisteren toen ik Tichelaar "kopje onder zag gaan" , gelukkig waren beide heren echt heel vlug uit de auto.
maar waar hebben julie je helmen zo snel gelaten???

De schrik zat er bij ons ook aardig in. Je denkt te weten wat te doen in zo'n situatie maar dat valt in de praktijk nogal tegen. Geen idee wat er zou zijn gebeurd zonder de zeer adequate hulp van buitenstaanders. Dikke pluim en enorme dank aan hen en de mensen van de VOCH in het bijzonder voor het afstaan van hun jassen, mutsen etc.
gisissi

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma maart 19, 2007 14:55

Bij de chicane voor de splitsing van de finish en ronde 2 en 3 pakte Blankenberg een hele andere route bij de eerst doorkomst. Om de chicane heen over het parkeerterrein van het daargevestigde bedrijf waar later Van Gennip lange tijd stond te sleutelen aan de auto.

O.K. Is het mij ook duidelijk waar die in eens vandaan kwam! Ik kwam door de chicane en hij kwam van links voor mij uit... :shock: Heb hem toen maar ingehaald na het tankstation. 8) Gek dat hij toch zo'n snelle tijd had op die proef, ik heb hem namelijk ingehaald en daarna niet meer gezien... :roll:
Mark Verhoeven

Berichtdoor John » ma maart 19, 2007 15:18

wimo schreef:
Humphrey schreef:Kuitert / Otten zijn allebei oké.

Maarten

He Maarten, super bedankt voor je reactie!
Tijdens inhalen heeft hij aquaplanning gekregen omdat hij uit het spoor moest wat daar lag?????

Beide zijn wel Ok, auto wel aardig wat schade. Ze hopen het voor Almere weer gamaakt te hebben.
John

Berichtdoor Humphrey » ma maart 19, 2007 16:09

wimo schreef:He Maarten, super bedankt voor je reactie!

Klopt, het asfalt is daar behoorlijk oud en heeft sporen waar regen in blijft staan.

Maarten
Humphrey

Berichtdoor johanschop » ma maart 19, 2007 16:50

wij kregen ook aardig last van aquaplanning in die doordraaiende bocht.

gelukkig kon ik hem op de weg houden.
johanschop

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden