Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Hij ging de eerste keer Nagelerweg gelijk naar de finish ipv rechtsaf het tankstation op.
MartijnS schreef:Hij ging de eerste keer Nagelerweg gelijk naar de finish ipv rechtsaf het tankstation op.
Holkers schreef:Gelukkig sta ik buiten de witte-hesjes discussie... Als ik op 8 meter hoogte nog mensen in de weg sta, stop ik er mee
riesjaar schreef:Holkers schreef:Gelukkig sta ik buiten de witte-hesjes discussie... Als ik op 8 meter hoogte nog mensen in de weg sta, stop ik er mee
Was jij dat dan die in de boom was geklommen in de 1e proef
op zaterdag net buiten Kuinre
Niels2 schreef:riesjaar schreef:Holkers schreef:Gelukkig sta ik buiten de witte-hesjes discussie... Als ik op 8 meter hoogte nog mensen in de weg sta, stop ik er mee
Was jij dat dan die in de boom was geklommen in de 1e proef
op zaterdag net buiten Kuinre
Moet haast wel, als je een fotograaf in duikuitrusting in een boom ziet 99,9% zeker dat het Holkers is.
mmrizio schreef:MartijnS schreef:Hij ging de eerste keer Nagelerweg gelijk naar de finish ipv rechtsaf het tankstation op.
Met een auto die niet heel gezond klonk.
Maurice
Ps.: Die Weng is een topper! Dus de N4's die 'm voor konden blijven ook, ondanks het 'thuisvoordeel'.
Super 1600 schreef:Bij de chicane voor de splitsing van de finish en ronde 2 en 3 pakte Blankenberg een hele andere route bij de eerst doorkomst. Om de chicane heen over het parkeerterrein van het daargevestigde bedrijf waar later Van Gennip lange tijd stond te sleutelen aan de auto.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten