TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Gijs G » zo maart 18, 2007 16:07

ferry bakker schreef:
Bartrallyfan schreef:Als ik alle tijden belijk sta ik toch wel zeeeeer versteld van de tijden van Harry Kleinjan, hij rijdt gemiddeld 13 seconden lagzamer dan de allersnelste van de rally, in een auto van ongeveer 25 jaar oud!!

Ja daar hebben wij ook van staan te kijken, als je ziet hoe hij de bocht uit komt swalkend van links naar rechts ( het is geen Evo) en dan zo hard gaat.
dat is in een woord grote klasse , en een genot om naar te kijken erg jammer dat hij wat anders gaat rijden.

die laatste zin??? wat gaat ie dan rijden? enne.. wat gaat e rmet de golf gebeuren?
Gijs G

Berichtdoor JoostS » zo maart 18, 2007 16:09

mr_nice_guy73 schreef:
JoostS schreef:
mr_nice_guy73 schreef:Heeft iemand al filmpjes online? :)

Ik ben druk bezig, maar erg lastig kiezen met zoveel mooie punten/auto's :D

Dat geloof ik gelijk :D Tipje? Good old Jan? :wink:

Die zit er sowieso in ;)
JoostS

Berichtdoor antoine » zo maart 18, 2007 16:13

Gijs G schreef:
ferry bakker schreef:
Bartrallyfan schreef:Als ik alle tijden belijk sta ik toch wel zeeeeer versteld van de tijden van Harry Kleinjan, hij rijdt gemiddeld 13 seconden lagzamer dan de allersnelste van de rally, in een auto van ongeveer 25 jaar oud!!

Ja daar hebben wij ook van staan te kijken, als je ziet hoe hij de bocht uit komt swalkend van links naar rechts ( het is geen Evo) en dan zo hard gaat.
dat is in een woord grote klasse , en een genot om naar te kijken erg jammer dat hij wat anders gaat rijden.

die laatste zin??? wat gaat ie dan rijden? enne.. wat gaat e rmet de golf gebeuren?

Met StevenK van auto geruild? De navigator heeft al proef gereden. :wink: :D
antoine

Berichtdoor StevenK » zo maart 18, 2007 16:16

antoine schreef:Met StevenK van auto geruild? De navigator heeft al proef gereden. :wink: :D

Past wel een stuk beter in m'n garage en het merk zint me ook wel...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Gijs G » zo maart 18, 2007 16:18

als je er dan maar minstens zo hard mee gaat rijden!
want ik vind het een schitterend ding
Gijs G

Berichtdoor antoine » zo maart 18, 2007 16:18

StevenK schreef:
antoine schreef:Met StevenK van auto geruild? De navigator heeft al proef gereden. :wink: :D

Daarom, ik weet dat jij zoiets graag zal willen rijden. :wink:

Afbeelding
antoine

Berichtdoor mr_nice_guy73 » zo maart 18, 2007 16:25

StevenK schreef:

Zit je dan niet met je koppie aan het dak? :)
mr_nice_guy73

Berichtdoor Mitsufan » zo maart 18, 2007 16:51

Moet je is opletten op Hans-Erik Weng die evo doet heel raar bij het aanremmen. Lijkt net of de remdruk niet goed verdeeld is :?
Mitsufan

Berichtdoor ferry bakker » zo maart 18, 2007 16:57

Gijs G schreef:
ferry bakker schreef:

EVO WRC zelfde als Jasper !!!
ferry bakker

Berichtdoor StevenK » zo maart 18, 2007 17:08

ferry bakker schreef:EVO WRC zelfde als Jasper !!!

Als ik alle 'Evo WRC' verhalen moet geloven, heeft Heuvel er al 8 verkocht in Nederland :D
StevenK
Site Admin

Berichtdoor ZZR Fan » zo maart 18, 2007 17:11

Patmeister schreef:
Armand schreef:
mark brinks schreef:komt de rally toch nog tot een goed einde met de beste als winnaar,

haha v eldik gewoon een knooierd, mag je toch niet meer weg geven laatste proef.

Hoe was het met Wevers in zijn betrouwbare Corolla...of is die nu niet meer interessant omdat hij niet echt kon volgen gisteren.

Je stemt zeker ook op de Pvda, daar zit de grootste draaikont van Nederland.

Jasper en Mark hebben gisteren een mooie rally gereden waarbij Jasper in een dood of de gladiolen proef de winst gepakt heeft. Prima, mooi voor Jasper, jammer voor Mark. Zo gaat het in de sport. Had ook anders uit kunnen pakken voor Jasper, want volgas stro-balen wegduwen in een chicane kan ook anders uitpakken. Begrijp dat je geen fan ben van Mark en dat hoeft ook niet, want aan draaikonten hebben we niets , maar de tone of voice van jou is niet correct, Heb dan eens het lef om het in zijn gezicht te zeggen in plaats van hier of het "forum", maar aan die lef zal het wel ontbreken...

Kleine toevoeging :

De Subaru was niet te rijden in de regen op slicks, de auto ging verschrikkelijk over zijn neusje en had bijna nog meer spin dan de 325's...De Mitsubishi was echter in balans, en dan Jasper nog in de regen...... :shock:
Jasper zag Mark al weg rijden in de regen en zag zijn problemen. Op de 1 na laatste proef was hij al immers sneller in de regen en dacht als ik heel veel geef is er een kans.... aardig ingeschat..en wat een beheersing.
Mark had gewoon domweg pech dat hij een flinke bui te verwerken kreeg met deze Subaru. Het "nat weer probleem" is bekend met Subaru.
Was het droog had hij gewonnen, mooie sport toch ?
Bijden hebben een mooie en zeer goede wedstrijd gereden.
Wat betreft de Toyota kunnen we kort zijn, een nog steeds erg goede auto en idem rijder, de wegligging komt gewoon tekort ten opzichte van de 2 eerder besproken en oogt dan ook ietwat nerveus dan de nieuwere WRC's.......dat is geen schande, kijk maar naar de tijden... de pech op kp 14 even niet meegenomen dan voor de immers zo verschrikkelijk betrouwbare Corolla.

de 1 na laatste proef was niet in de regen. heb er gestaan. er was alleen harde wind maar van regen nog geen sprake.

omtrent dat oliespoor waren de berichtgevingen ook wat warrig. de 0 auto werd op pad gestuurd. niet verantwoord. ok, is wat voor te zeggen. toen werd er een kwartier uitstel, toen nog een kwartier. toen zou de rally de proef in 'kolone' afleggen als je het zo kunt noemen. dat ging ook weer niet door en een uur later besloten ze pas om de proef in te korten.

en zijn die aantallen normtijden op de laatste proef niet omdat ze niet mogen starten ivm met de vergunning die niet voor de zondag is?
ZZR Fan

Berichtdoor Roel-rallyzone.nl » zo maart 18, 2007 17:16

Hallo
Er staan Filmpjes/Foto's op mijn site
Veel plezier er mee :D

Groeten Roel
www.rallyzone.nl
Laatst bijgewerkt door Roel-rallyzone.nl op zo maart 18, 2007 19:25, in totaal 1 keer bewerkt.
Roel-rallyzone.nl

Berichtdoor VDH » zo maart 18, 2007 17:16

Mitsufan schreef:Moet je is opletten op Hans-Erik Weng die evo doet heel raar bij het aanremmen. Lijkt net of de remdruk niet goed verdeeld is :?

Dat zal wel aan z'n linkervoet liggen :roll:
VDH

Berichtdoor Niels2 » zo maart 18, 2007 17:18

StevenK schreef:
ferry bakker schreef:EVO WRC zelfde als Jasper !!!

Als ik alle 'Evo WRC' verhalen moet geloven, heeft Heuvel er al 8 verkocht in Nederland :D

Heb jij er ook al 1 dan? :wink:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Hein » zo maart 18, 2007 17:19

ZZR Fan schreef:en zijn die aantallen normtijden op de laatste proef niet omdat ze niet mogen starten ivm met de vergunning die niet voor de zondag is?

Nee. De proef is door iedereen gewoon gereden. Dus is dit een flauwekul opmerking.

Normtijden is gewoon oorzaak regen.

Vergelijkje: in de Sprint reden Weijs/Raven 11.51 (ongeveer een uur eerder), Jasper rijd 11.45 en Eldik 12.45. Accepteer nou eens dat regen de zaak een stuk gecompliceerder maakt. Vooral als het gros op slicks staat.
Laatst bijgewerkt door Hein op zo maart 18, 2007 17:22, in totaal 2 keer bewerkt.
Be yourself, there are too many others
Hein

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden