Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Natuurlijk, respect voor elkaar!Hein schreef:Bartrallyfan schreef:Ik heb op verschillende site's gekeken en heb inderdaad onderschat waar fotografen op "gecontoleerd" worden of ze wel in een wit hesje thuis horen.
Er is natuurlijk niets mis mee als mensen nog een andere baan hebben naast de rally,er zij denk ik maar weinig mensen die met rally hun brood kunnen verdienen.
Maar ik vind wel dat fotografen respect moeten hebben voor de "gewone" rallyfan,zij kijken wel naar hun foto's, dus zijn het hun "klanten".
Neem van mij aan dat de meeste fotografen wel degelijk rekening houden met de "gewone" rallyfan. Deze discussie is al heel vaak gevoerd, net als Niels hierboven zegt.
Ik houd sowieso rekening met de "gewone" rallyfan. Als het op een normale manier gevraagd word, kan er veel. Elkaar laten leven is gewoon de beste manier.
Zo gauw ik echter een enorm grote bek krijg van de "gewone" rallyfan omdat hij/zij ook een plaatje wil maken, dan blijf ik gewoon staan en maak me zo breed mogelijk. En dat laatste gebeurt helaas steeds meer.
Bartrallyfan schreef:Natuurlijk, respect voor elkaar!
Hein schreef:Bartrallyfan schreef:Natuurlijk, respect voor elkaar!
Als ik dan posts hier lees dan is dat respect voor rijders, organisaties en fotografen/journalisten die hun stinkende best doen om de "gewone" rallyfan hun sport te laten beleven, bij een aantal posters hier ver te zoeken.
wimo schreef:Mag ik weer even gewoon on-topic gaan.
Vind dit geneuzel altijd zo ...........................
Weet er iemand hoe het met Kuitert/Otten is???
Die zijn als ik het goed heb begrepen de laatste proef ook nog afgegaan,
zusje heeft ze op de kop in de sloot zien liggen.
Alles oke met deze equipe???
Groetjes Monique
ps: wat ben ik geschrokken gisteren toen ik Tichelaar "kopje onder zag gaan" , gelukkig waren beide heren echt heel vlug uit de auto.
maar waar hebben julie je helmen zo snel gelaten???
Paperclip schreef:Het gaat nauwelijks meer over de Tank S, maar ik heb gisteren op een mooi punt ook lichte overlast (Lees: Ik vond het erg jammer dat ze in mijn beeld gingen staan, meer niet) van een groepje fotograven gehad. Mijn broertje maakte zich er echt pissig over, maar die heb ik stil gekregen door gewoon een ander plekje op te zoeken waar we geen last hadden van de "witte hesjes", en waar we toch redelijke foto's hebben kunnen maken.
Beetje jammer dus af en toe, maar als je gewoon snel even enkele tientallen meters verder gaat staan, dan is er weer een probleem de wereld uit.
Bartrallyfan schreef:Als ik alle tijden belijk sta ik toch wel zeeeeer versteld van de tijden van Harry Kleinjan, hij rijdt gemiddeld 13 seconden lagzamer dan de allersnelste van de rally, in een auto van ongeveer 25 jaar oud!!
De Subaru was niet te rijden in de regen op slicks, de auto ging verschrikkelijk over zijn neusje en had bijna nog meer spin dan de 325's...De Mitsubishi was echter in balans, en dan Jasper nog in de regen......
JoostS schreef:mr_nice_guy73 schreef:Heeft iemand al filmpjes online?
Ik ben druk bezig, maar erg lastig kiezen met zoveel mooie punten/auto's
JoostS schreef:mr_nice_guy73 schreef:Heeft iemand al filmpjes online?
Ik ben druk bezig, maar erg lastig kiezen met zoveel mooie punten/auto's
ferry bakker schreef:Bartrallyfan schreef:Als ik alle tijden belijk sta ik toch wel zeeeeer versteld van de tijden van Harry Kleinjan, hij rijdt gemiddeld 13 seconden lagzamer dan de allersnelste van de rally, in een auto van ongeveer 25 jaar oud!!
Ja daar hebben wij ook van staan te kijken, als je ziet hoe hij de bocht uit komt swalkend van links naar rechts ( het is geen Evo) en dan zo hard gaat.
dat is in een woord grote klasse , en een genot om naar te kijken erg jammer dat hij wat anders gaat rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten