Wat moet v.Eldik langzaam hebben gereden dan die laatste KP. Zou er bewust langzamer gereden zijn, of was er iets mechanisch stuk?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefan schreef:v. Merksteijn!!!!!!donders goed gedaan!!! eerste in de groep N, en dat gelijk al de eerste wedstrijd voor het hele kampioenschap
![]()
Wat moet v.Eldik langzaam hebben gereden dan die laatste KP. Zou er bewust langzamer gereden zijn, of was er iets mechanisch stuk?
waar blijft die foto van haasr borstenGijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
laatste proef sprint 2e tijd!
das toch netjes voor een eerste rally dacht ik, (ik neem aan ook die laatste proef in de regen)
Gijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
das toch netjes voor een eerste rally dacht ik, (ik neem aan ook die laatste proef in de regen)
Bartrallyfan schreef:waar blijft die foto van haasr borstenGijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
Bartrallyfan schreef:waar blijft die foto van haasr borstenGijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
ze hoefd ook niet goed te rijden,fans krijgt ze toch welbiene schreef:Bartrallyfan schreef:waar blijft die foto van haasr borstenGijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
Denk inderdaad dat ze populair gaat worden onder de mannen.
Qua uiterlijk niet echt een rallytyp.
Bartrallyfan schreef:ze hoefd ook niet goed te rijden,fans krijgt ze toch welbiene schreef:Bartrallyfan schreef:waar blijft die foto van haasr borstenGijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
Bartrallyfan schreef:ze hoefd ook niet goed te rijden,fans krijgt ze toch welbiene schreef:Bartrallyfan schreef:waar blijft die foto van haasr borstenGijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
bennie2000 schreef:BEHALVE DAT ER WEER EEN BATTERIJ AAN WITTEHESJESPERSDRAGERS voor de jump gingen staan, terwijl er aan de overkant plek genoeg was vrijgehouden voor de pers, NOGMAALS DANK DAARVOOR WITTEHESJESPERSDRAGERS.
TvD schreef:bennie2000 schreef:BEHALVE DAT ER WEER EEN BATTERIJ AAN WITTEHESJESPERSDRAGERS voor de jump gingen staan, terwijl er aan de overkant plek genoeg was vrijgehouden voor de pers, NOGMAALS DANK DAARVOOR WITTEHESJESPERSDRAGERS.
Misschien kregen ze aan die andere kant geen mooie foto's? En daar staan ze er wel voor....![]()
Tim
Niels2 schreef:Bartrallyfan schreef:ze hoefd ook niet goed te rijden,fans krijgt ze toch welbiene schreef:Bartrallyfan schreef:waar blijft die foto van haasr borstenGijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
Heb je een doosje tissue's nodig, of krijg je je toetsenbord zo ook wel weer schoon?
yamaha schreef:Bartrallyfan schreef:waar blijft die foto van haasr borstenGijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
wat?? doe normaal man
Ja die bedoel ik! ik ben niet zo erg als jullie denkenGijs G schreef:yamaha schreef:Bartrallyfan schreef:waar blijft die foto van haasr borstenGijs G schreef:Mevrouw van Merksteyn heeft t ook niet slecht gedaan vind ik,
wat?? doe normaal man
mensen rustig maar, de foto die bartrallyfan bedoeld is een foto die ik gemaakt heb!
deze dus:
http://i154.photobucket.com/albums/s262 ... G_1982.jpg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten