TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » wo maart 14, 2007 11:58

ZZR Fan schreef:
Timpreza schreef:Ga al enkele jaren naar deze rally, maar toch....iemand nog tips voor mooie spektakel punten... :D

Greetz Timpreza

Als de proeven net als afgelopen jaren zijn zijn er op de proef wilsum 2 mooie punten. Dat is onder de brug en iets daarna bij een kleine dijkoversteek.
Op Kamperveen is de laatste 'chicane' voor de finish een mooi punt.
Op Haatland is er een mooi punt op een dijk als ze die weer nemen. Als je daar bovenop gaat staan kun je 4-5 bochten zien. Heel mooi punt is dat.

is er in de buurt van die brug nog een beetje geschikte parkeerplek ?
erikjan

Berichtdoor Ewoud » wo maart 14, 2007 12:02

Als ik het me goed herinner is het juist de brug die over het algemeen als parkeerplaats wordt gebruikt...
Ewoud

Berichtdoor ZZR Fan » wo maart 14, 2007 12:02

erikjan schreef:
ZZR Fan schreef:
Timpreza schreef:Ga al enkele jaren naar deze rally, maar toch....iemand nog tips voor mooie spektakel punten... :D

Greetz Timpreza

Als de proeven net als afgelopen jaren zijn zijn er op de proef wilsum 2 mooie punten. Dat is onder de brug en iets daarna bij een kleine dijkoversteek.
Op Kamperveen is de laatste 'chicane' voor de finish een mooi punt.
Op Haatland is er een mooi punt op een dijk als ze die weer nemen. Als je daar bovenop gaat staan kun je 4-5 bochten zien. Heel mooi punt is dat.

is er in de buurt van die brug nog een beetje geschikte parkeerplek ?

het zal vooral de berm worden, maar naast de 'hoofd'weg is er een weggetje naast voor fietsers en tractors, daar kun je denk ik ook wel op parkeren. Die loopt door tot aan Zwolle dus langs de gehele proef te gebruiken. Er is ook een klein zijpaadje naar de proef toe aan de rechterkant vanaf richting Kampen.
ZZR Fan

Berichtdoor Holkers » wo maart 14, 2007 12:04

In hoeverre is de politie (en vooral de quota van de politie) voorstander van het parkeren op de brug?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Zoefff » wo maart 14, 2007 12:15

Na de deelnemerslijst te hebben gezien besloten om zaterdag toch maar ff op en neer te rijden... :lol:
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor StevenK » wo maart 14, 2007 12:31

Heb net zaterdag om 14.00 met m'n nieuwe werkgever afgesproken, dus een ritje naar de polder zit er voor mij niet in.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor ZZR Fan » wo maart 14, 2007 12:32

Holkers schreef:In hoeverre is de politie (en vooral de quota van de politie) voorstander van het parkeren op de brug?

op de brug parkeren is een groter risico op een bon dan aan het einde van de brug in de berm. als je voldoende van de weg af staat en geen hinder veroorzaakt doen ze volgens mij niet zo heel moeilijk
ZZR Fan

Berichtdoor SeBass » wo maart 14, 2007 12:35

Zoefff schreef:Na de deelnemerslijst te hebben gezien besloten om zaterdag toch maar ff op en neer te rijden... :lol:

De meest up to date deelnemerslijsten kun je onder de uitslagen vinden: http://www.tanksrally.nl/S.cfm?M_ID=11
De PDF op de site is (nog) "oud".
Complexiteit in de Simpele Eenvoud
SeBass

Berichtdoor arno » wo maart 14, 2007 14:04

arno

Berichtdoor Holkers » wo maart 14, 2007 14:13

ZZR Fan schreef:
Holkers schreef:In hoeverre is de politie (en vooral de quota van de politie) voorstander van het parkeren op de brug?

op de brug parkeren is een groter risico op een bon dan aan het einde van de brug in de berm. als je voldoende van de weg af staat en geen hinder veroorzaakt doen ze volgens mij niet zo heel moeilijk

is die weg een N-weg?
Holkers

Berichtdoor mastersevius » wo maart 14, 2007 14:17

Holkers schreef:
ZZR Fan schreef:

is die weg een N-weg?

Jah het is een N 50 verder mag je daar 100km per uur rijden. Ik begrijp eigelijk wel waarom je daar niet mag parkeren. Andere jaren, waren daar af en toe bijzonder gevaarlijke situaties. Ik denk dat ze dat dit jaar willen voorkomen

Of zit ik nu bij de verkeerde proef, en word er hier bedoeld die van kampen naar Wilsum gaat.

Volgens mij gaat het politie bericht van parkeren alleen maar over de N 50 hier is ook een brug. Er staat niet dat men moelijk doet over het parkeren op de brug bij KP wilsum
Laatst bijgewerkt door mastersevius op wo maart 14, 2007 14:50, in totaal 1 keer bewerkt.
mastersevius

Berichtdoor StevenK » wo maart 14, 2007 14:28

mastersevius schreef:Jah het is een N 50 verder mag je daar 100km per uur rijden. Ik begrijp eigelijk wel waarom je daar niet mag parkeren. Andere jaren, waren daar af en toe bijzonder gevaarlijke situaties. Ik denk dat ze dat dit jaar willen voorkomen

Is toch altijd al zo geweest, dat je langs een voorrangsweg buiten de kom niet mag parkeren ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor mastersevius » wo maart 14, 2007 14:44

En over de snelheidscontroles. Ik verwacht er zeker één tussen de rampspol brug ( de brug van Overijsel naar Flevoland ) en Ens.

Op dit stukje mag je maar 80, terwijl je op de rest van deze weg die loopt van Zwolle naar Emmeloord 100 mag.

Het is een plekje waar ze regelmatig staan, dus let daar extra op zou ik zeggen.
mastersevius

Berichtdoor Holkers » wo maart 14, 2007 14:54

StevenK schreef:
mastersevius schreef:Jah het is een N 50 verder mag je daar 100km per uur rijden. Ik begrijp eigelijk wel waarom je daar niet mag parkeren. Andere jaren, waren daar af en toe bijzonder gevaarlijke situaties. Ik denk dat ze dat dit jaar willen voorkomen

Is toch altijd al zo geweest, dat je langs een voorrangsweg buiten de kom niet mag parkeren ?

jup, vandaar ook mijn vraag. op een N-weg waar je dus ook bijna altijd 100 mag rijden mag je niet stoppen en dus ook niet parkeren (mits je pech hebt)...
Holkers

Berichtdoor MartijnS » wo maart 14, 2007 14:59

Waar gaat dit nu over? Het stuk net na de brug of ergens anders?
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden