Mitsufan schreef:Ik heb ook een evo gezien die lid is van een subaruclubdat kan toch niet
<Offtopicmode on>
Jawel hoor, als je maar een Soeb reed toen je lid werd.
<Offtopicmode off>
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
staat ingeschreven met een Evo 9Polo S1600 schreef:topsport schreef:Ik zal misschien wel iets gemist hebben hoor maar waarom doet deze rooie eigenlijk niet mee?
Van Iersel start in de Evo 8 en de WRC zal later in het seizoen mee gaan doen.
Gerrit Euverman schreef:mastersevius schreef:
dat heb je miser zit altijd een kaart in waar ALLE proeven verreden worden en hoe laat
Meestal wel ja. Kan me nog heel goed herinneren dat er 2 jr terug verborgen proeven waren die niet vermeld stonden op de overzichtskaarten.![]()
let wel goed op om die te vinden bij dat restaurant. vorig jaar de benzinepomp ingelopen en het restaurant in en toen bleek dat het bij een gewone geparkeerde auto was waar we al een aantal keren langs waren gereden
Amazone schreef:Gerrit Euverman schreef:mastersevius schreef:
dat heb je miser zit altijd een kaart in waar ALLE proeven verreden worden en hoe laat
Meestal wel ja. Kan me nog heel goed herinneren dat er 2 jr terug verborgen proeven waren die niet vermeld stonden op de overzichtskaarten.![]()
Zal wel een reden hebben denk ik...
Gerrit Euverman schreef:mastersevius schreef:
briljant schreef:staat ingeschreven met een Evo 9Polo S1600 schreef:topsport schreef:Ik zal misschien wel iets gemist hebben hoor maar waarom doet deze rooie eigenlijk niet mee?
Van Iersel start in de Evo 8 en de WRC zal later in het seizoen mee gaan doen.
35 van Iersel, Martin NL v.d. Einde, Frans NL N4 Mitsubishi Lancer EVO 9
erikjan schreef: @ wea : ik kan me het grote spoorzoeken bij de N50 ook nog uit het verleden herinneren, toen stond die auto voorbij het restaurant, met als gevolg dat ik ook al tevergeefs bij zowel benzinepomp en restaurant gevraagd had (en velen met mij)
zou die auto dit jaar op een beetje opvallende plek gepositioneerd kunnen worden![]()
desnoods met een grote vlag erop, of een mega-spandoek erover![]()
ps. ik verheug me nu al op zaterdag, al zal het weer helaas aan het eind van deze zonnige week iets minder bestendig zijn....
mastersevius schreef:Gerrit Euverman schreef:mastersevius schreef:dat heb je miser zit altijd een kaart in waar ALLE proeven verreden worden en hoe laat
Jaah dat klopt jaah daar heb je gelijk in. Maar daar heb ik eigelijk geen last van gewoon ff een navigator vragen, en die wil dan meestal wel even de proef uittekenen op de kaart
official No. 27768 schreef::shock: mooie startlijst![]()
Hopelijk zelfde weer als afgelopen weekend
tot zaterdag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten